AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ye eindelijk mijn pakketje binnen van Maximize V2! Morgen ga ik hem gelijk uitproberen lekker snel besteld en geleverd BodyenFitshop ;)!

Bedankt voor je bestelling. Knallen ga je zeker met Maximize V2!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leon, nog een vraagje,

die pre-workout power is dat meteen al het merk? Ga vanavond ff uittesten met benen/biceps, en kan niet wachten om hem te gaan testen met borst trainen.

Ik snap je vraag niet echt? :D

-Leon

Ja, beetje onduidelijk gesteld, maar ik bedoel meer van welk merk zijn die samples?

B&F

Heb gister bestelling gedaan en vanochtend gecheckt bij Track&trace en hij geeft de hele dag al Chauffeur is onderweg aan. Tot hoelaat kan tnt nog komen? 6u ofzo?

(252069 ref)

Ja, beetje onduidelijk gesteld, maar ik bedoel meer van welk merk zijn die samples?

Body en Fitshop huismerk

B&F

Heb gister bestelling gedaan en vanochtend gecheckt bij Track&trace en hij geeft de hele dag al Chauffeur is onderweg aan. Tot hoelaat kan tnt nog komen? 6u ofzo?

(252069 ref)

Body en Fitshop huismerk

De TNT post kan tot 21:30 komen :)! Die van mij stond ookal om 9:30 met chauffeur onderweg en ze kwamen om 16:15 ong.

Jeeejjj...weer een keer met PW power getraind!! Met gemak meer gewicht gepakt!!

Anadraulic pump was inderdaad nog goed. Na het eventjes laten staan te hebben, was het volledig opgelost. Ook de smaak was goed! Nu de werking nog :D

Ben benieuwd, om 19:10 een sample van 30gram gepakt, kan niet wachten om zo te gaan.

Echt benieuwd naar het effect, ben redelijk opgefokt nu maar dat ben ik eigenlijk al de hele dag al echt zin om ff te curlen met 25kg dumbbells, hardcore door te spiegel heen flashen

Vandaag 4kg isolaat en Lean Gain ontvangen, goed verpakt trouwens die isolaat! Die lean gain smaakje aardbei is goed te zuipen trouwens. Bedankt voor de leuke extra's.

Heb 2 vraagjes:

Wanneer komt Amino X ongeveer?

Kennen jullie de smartshake bekers? Misschien een goede voor het assortiment ;)

heb de weight gainer max gekocht 3 kilo maar vind de smaak echt niet lekker soms tot kokhalzen toe of ik moet hem mengen met kwark een banaan melk en wat yogurt anders is het echt niet te doen vind het wel jammer maar ga er wel redelijk op!

heb de weight gainer max gekocht 3 kilo maar vind de smaak echt niet lekker soms tot kokhalzen toe of ik moet hem mengen met kwark een banaan melk en wat yogurt anders is het echt niet te doen vind het wel jammer maar ga er wel redelijk op!
look at it on the bright side, meer carbs :)

Ben tevreden klant. Echter 1 opmerking, 1 vraag en 1 mededeling:

Bij mijn laatste bestelling is het 'kado' t-shirt niet meegeleverd (stond wel op de factuur).

Komt de low carb vital drink weer in jullie assortiment? Dat is echt wel een toppertje..

Die agmatine moet ik ook maar eens proberen binnenkort :D

thx BodyenFitshop had alleen maximize v2 besteld met pilledoosje en heb 2extra BodyenFitshop extra's bij gekregen thx

Body En FitSportnutrition. :)

B&F

(252069 ref)

Body en Fitshop huismerk

De TNT post kan tot 21:30 komen :)! Die van mij stond ookal om 9:30 met chauffeur onderweg en ze kwamen om 16:15 ong.

Ik meen altijd tot 20.00 uur, maar dit kan inderdaad nog later zijn geworden. De pakketservice staat ook los van de gewone postservice van PostNL. :)

Top! PreWorkout Power blijft gewoon een hele goede PreWorkout supplement.

Vitamine B 3 25 mg
Vitamine B 6 15 mg
Vitamine B 9 200 mcg
Vitamine B12 30 mcg

Vitamine C 180 mg
Calcium 60 mg Citrulline Malaat 1500 mg
L-Arginine L-aspartaat 1400 mg
L-Arginine AKG 500 mg
L-Arginine HCL 600 mg
L-Ornitine 500 mg
L-Carnitine Tartrate 500 mg
BCAA's 1500 mg
Taurine 1000 mg
OPC - Grape Seed Extract 20 mg
(95% Proanthocyandis)
L-Norvaline 25 mg
Beta Alanine 2000 mg
Creapure 3000 mg
Di Creatine Malate 500 mg
Creatine Ethyl Ester 500 mg
Creatine Phosphate 500 mg
Rhodiola Rosea 200 mg
Pycnogenol 40 mg
Caffeine anhydrous 100 mg
Acetyl L-Tyrosine 500 mg
N-Geranamine 25 mg
Green Tea >50% ECGC 400 mg

Anadraulic pump was inderdaad nog goed. Na het eventjes laten staan te hebben, was het volledig opgelost. Ook de smaak was goed! Nu de werking nog :D

Gelukkig maar! :)

Vandaag 4kg isolaat en Lean Gain ontvangen, goed verpakt trouwens die isolaat! Die lean gain smaakje aardbei is goed te zuipen trouwens. Bedankt voor de leuke extra's.

Graag gedaan en jij ook bedankt voor de bestelling!

Heb 2 vraagjes:

Wanneer komt Amino X ongeveer?

Kennen jullie de smartshake bekers? Misschien een goede voor het assortiment ;)

Heb je misschien een link naar de smartshake bekers? Amino X verwacht ik binnen 2 weken. :)

Jammer om te horen. Misschien volgende keer de Lean Gain proberen?

Ben tevreden klant. Echter 1 opmerking, 1 vraag en 1 mededeling:

Bij mijn laatste bestelling is het 'kado' t-shirt niet meegeleverd (stond wel op de factuur).

Komt de low carb vital drink weer in jullie assortiment? Dat is echt wel een toppertje..

Die agmatine moet ik ook maar eens proberen binnenkort :D

Stuur je ref nummer maar via de P.M. Maak ik het gelijk in orde. De low carb vital drink zal ik even met Ilco overleggen. :)

thx BodyenFitshop had alleen maximize v2 besteld met pilledoosje en heb 2extra BodyenFitshop extra's bij gekregen thx

:eek: ;) Soms pakt een foutje dus wel goed uit. :)

-Leon

** Nieuw binnen bij Bodyenfitshop.nl **

Amino Capsules (Nu al de weekaanbiedingprijs!), 16,00

Vitamine D3 (1500IU), nu 6,50

Mariadistel, nu 8,00

:woot: :woot::woot::woot:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
:eek::eek: ** SUPERSTUNT ** :eek::eek:
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

No XPLODE BSN 25% FREE, nu 34,90

[Link niet meer beschikbaar]

Ben wel benieuwd wat je ervan vind :D
Vind het zelf wel makkelijk als ik bijvoorbeeld mijn amino's, dextro, isolaat gewoon mee kan nemen in 1 beker ;)

Deze heb ik inderdaad getest op de FIBO, maar was er helaas niet tevreden over. Veel schoonmaak werk en losse onderdelen. :)

-Leon

Is The Perfect Workout Kit voor in de bulk of kan het ook gewoon in de cut?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven