AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond 2 pakketjes van de 5 opgehaald en uiteraard de belangrijkste eerst. Isolaat perfection en AAKG eXtreme. Damn, de pillen van AAKG eXtreme zijn echt f*cking huge. :D

Krijgt Isolaat perfection nog meer smaken dan de 6 waar je nu uit kan kiezen? Whey perfection heeft er namelijk 16.

Is er veel verschil tussen isolaat en whey perfection qua smaak?

beetje verschil ik merk wel verschil in de oplosbaarheid perfection lost beter op.

heb vorige week vrijdag besteld met referentie nr 253179 en is nog altijd niet toegekomen.
Op Track&Trace van post nl staat er dat die nog altijd van 19/08 gesorteerd ligt voor het land van bestemming
zou u er eens voor willen kijken
Bedankt

Ik heb gistermiddag besteld, maar geen mail gehad dat ie verzonden is. Alleen een factuur met mn bestelling. Ordernummer: 254246

Kunnen jullie daar even naar kijken?

2e potje noxipro is bijna op en wil weer 's een nieuwe pre workout kopen. Zat te denken aan Jack3d. Nog meer mensen hier die noxipro en jack3d afwisselen? Ik neem van noxipro meestal 2 tot soms 3 scoops.

Ja hoor, je kan ze prima afwisselen. De meeste mensen gebruiken 3 weken NoxiPro en dan 3 weken Jack3d.

Bedankt! Ik heb nog 1 vraag :o
Ik heb kre-alkalyn voor in de bulk gekocht, alleen ik merk nu tijdens de cut dat ik langzaam herstel.
Zal ik kre-alkalyn ook tijdens de cut gebruiken?
Hoe zal ik dit moeten doseren dan?
Gewoon 1 voor de training en 1 d'r na?

Thx!

Kre-Alkalyn is daar prima voor. Je houdt minimaal vochtvast maar maximaal spiermassa. Ik stop er zelf altijd mee +- 2 weken voordat ik wil pieken. :)

Ik wilde de protein perfection mix bestellen. Nu zag ik dat het aantal KEV niet aangegeven staat en ook niet de hoeveelheden van de verschillende eiwitten. Zo weet je niet wat je koopt, waarom is dit niet vermeld?

http://www.bodyenfitshop.nl/whey-pr...nutrition/protein-perfection-mix_ingredienten

Staat er wel, samenstelling is tot op zekere hoogte 'geheim' staat in review topic volgens mij een kleine schatting ervan.

De exacte samenstelling kunnen wij vanwege concurrentie natuurlijk niet 100% vrijgeven.

De verhouding is half Micellar Casein - half Whey. De rest (Egg, Hydrolisaat, Caseinaat) een aandeel van 5%. Dat is juist een ideale verhouding van snelle en langzame aminozuren op elk tijdstip. 's ochtends, tussen de maaltijden en bijvoorbeeld ook 's avonds

Hey,

Ik heb 1,5 week geleden een bestelling gedaan middels afterpay, (2 x 5 kg whey), allemaal gelukt, vandaag geld overgemaakt middels internetbankieren, wil ik een bestelling doen van 130 euro, weer met afterpay (krijg namelijk per week betaald ivm dat ik werk voor een uitzendbureau) krijg ik de melding dat het niet kan :(.

Dus heb ik de bestelling maar 3 stukken gedaan zodat ik toch in mijn behoefde kan voorzien en via Ideal betaald (referentie: 255152) , maar dan moet ik nu dus in 3 keer een bestelling plaatsen terwijl alles ook in een keer verzonden had kunnen worden aangezien ik dan het bedrag in een keer overmaak over1,5 week (komt ff wat beter uit ivm vakantie enzo).

Dus alleen maar meer moeite voor jullie... Lekker dat Afterpay!!! niet dus!!

Ik denk dat je betaling in Afterpay nog niet verwerkt was. Dat kost meestal een dag en daarna kan je gewoon weer bestelling via Afterpay. Tenzij je meerdere dingen hebt openstaan. :)

Oops, late reactie van mij. ;)

Geen gedoe met moeilijke recepten o.i.d.
Ik maak in principe de shakes zoals ik normaal doe.
Al naargelang de hoeveelheid WP ijsjes die je ineens wilt maken/invriezen, zul je dus even moeten kijken of je dit haalt met 1 shake en/of meerdere shakes.

Ik heb inmiddels deze zomer al diverse WP ijsjes gemaakt met diverse smaken, en ze zijn allemaal toppie/lekker. :)

Voor de dare devils onder ons, kun je ook 2 of meer smaken door elkaar gebruiken, en zo je eigen favoriete ijsje maken.

Tevens heb ik getest of de verschillen met water of melk merkbaar zijn, en mijn voorkeur gaat uit naar WP ijsjes aangemaakt met melk.
Overigens smaken de WP ijsjes met water ook lekker, zeker als het warm is. ;)

Wat betreft invriezen is er niet/nauwelijks verschil merkbaar tussen de met water of melk aangemaakte WP ijsjes.

Nu loopt de zomer al op zijn eind, maar nog tijd genoeg om je ijsjes te maken.
En als je in de winter jezelf super warm hebt lopen trainen, kan een WP ijsje volgens mij ook best lekker zijn. :D

Dat klinkt goed! Ik ga het eens proberen! :D

De magnificent fruit sensations is echt heerlijk. :zuip: Lost ook perfect op. Heb de bidon gebruikt met 400 ml water en 2 scoops magnificent. Geen korrels maar een zeer fris drankje. :D

Bedankt voor de feedback! Magnificent fruit sensation is inderdaad echt perfect met smaak en oplosbaarheid. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanavond 2 pakketjes van de 5 opgehaald en uiteraard de belangrijkste eerst. Isolaat perfection en AAKG eXtreme. Damn, de pillen van AAKG eXtreme zijn echt f*cking huge. :D

Krijgt Isolaat perfection nog meer smaken dan de 6 waar je nu uit kan kiezen? Whey perfection heeft er namelijk 16.

Uiteindelijk wel, maar op korte termijn nog niet. :) We zijn altijd bezig met innovaties. ;)

heb vorige week vrijdag besteld met referentie nr 253179 en is nog altijd niet toegekomen.
Op Track&Trace van post nl staat er dat die nog altijd van 19/08 gesorteerd ligt voor het land van bestemming
zou u er eens voor willen kijken
Bedankt

Contact gehad met de PostNL en doordat het weekend en maandag ertussen zat wordt deze morgen aangeboden. Zij kon mij niet de exacte reden geven waarom je pakket 1 dag vertraagd was. Excuus voor het ongemak :)

Ik heb gistermiddag besteld, maar geen mail gehad dat ie verzonden is. Alleen een factuur met mn bestelling. Ordernummer: 254246

Kunnen jullie daar even naar kijken?

Vooruitbetaling? ;)

-Leon

geld is weer binnen! maar ff rondkijken wat ik dit keer ga halen, ik moet zowiezo nieuwe whey hebben, maar ik weet nog niet 100% zeker of de nieuwe smaken lekker zijn en om dan meteen een grote emmer te halen.....
coockies n cream beviel wel heel goed laatste keer,
ff kijken wat ik ga doen :p

Aaargh op de track and trace staat mijn pakje nog steeds als voorgemeld :S Hopen dat die vandaag wel komt. Ik was gister de postbode tegengekomen en had gevraagd of hij het bij de buren af kon geven.

ref. 254224

Leon.. ik heb het geld via Ideal overgemaakt (ING), ik heb al betaald. Nooit misgegaan, doe altijd via internetbankieren. Maar heb alleen 1 mail gehad en dat was alleen de bevestigingsmail... and thats it.

Laatst bewerkt:
Aaargh op de track and trace staat mijn pakje nog steeds als voorgemeld :S Hopen dat die vandaag wel komt. Ik was gister de postbode tegengekomen en had gevraagd of hij het bij de buren af kon geven.

ref. 254224

De PostNL service heeft helaas een storing gehad. Heel veel track n trace nummers laten nu alleen aangemeld zien. Ik ben hier al de hele ochtend meebezig en hoop dat dit snel verholpen is. :)

Leon.. ik heb het geld via Ideal overgemaakt (ING), ik heb al betaald. Nooit misgegaan, doe altijd via internetbankieren. Maar heb alleen 1 mail gehad en dat was alleen de bevestigingsmail... and thats it.

Wat is je ref nummer? Ga ik het gelijk checken. :) Edit: Al gevonden! :D Ik ga er even achteraan. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 15:24 ----------

geld is weer binnen! maar ff rondkijken wat ik dit keer ga halen, ik moet zowiezo nieuwe whey hebben, maar ik weet nog niet 100% zeker of de nieuwe smaken lekker zijn en om dan meteen een grote emmer te halen.....
coockies n cream beviel wel heel goed laatste keer,
ff kijken wat ik ga doen :p

De nieuwe Whey Perfection smaken zijn echt top(!!) kun je 1000% op mijn verantwoording nemen:)

-Lemon Ice
-Cool Cassis
-Ice Coffee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn stuk voor stuk, echte smaaktoppers:zuip:

Kan niet missen, ik weet zeker dat je ze heerlijk gaat vinden, welke je ook neemt:)

@ Don Leon

Ref: 254246 :)

Mocht je de betaling op een of ander manier niet vinden, laat me weten maak ik even een printscreen.

Is het slim om magnificent ook direct na zwemmen te nemen? Of is dat overbodig?

Thx :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven