MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F ik heb voor ruim 130 euro aan supp in mn winkelmandje zitten alleen nu zat ik te zoeken maar ik zie nergens dat de korting berekend word, of gebeurt dat pas bij het daadwerkelijke betalen?

Owh wacht geld zeker niet voor huismerk? :p

Laatst bewerkt:
Leon weet je misschien wanneer mijn bestelling bij t postkantoor ligt? Ref nummer 255239

Laatst bewerkt:
eindelijk mijn pakske ontvangen twerd tijd

En weten jullie al wat er in de weekaanbieding komt morgen?

B&F ik heb voor ruim 130 euro aan supp in mn winkelmandje zitten alleen nu zat ik te zoeken maar ik zie nergens dat de korting berekend word, of gebeurt dat pas bij het daadwerkelijke betalen?

Owh wacht geld zeker niet voor huismerk? :p

Noppes, alleen bij producten waar kassakorting op zit: http://bodyenfitshop.nl/kassakorting

Klopt. De kassakorting telt niet voor het huismerk van Body En Fit. :) Gelukkig zijn deze al zo scherp geprijsd dat het eigenlijk onmogelijk is. :D

Leon weet je misschien wanneer mijn bestelling bij t postkantoor ligt? Ref nummer 255239

Ik werk vandaag niet op de zaak, maar als je even een belletje geeft kunnen zij het in twee seconden checken. :)

En weten jullie al wat er in de weekaanbieding komt morgen?

Ilco zal vanmiddag even een tipje van de sluier geven. ;)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 09:03 ----------

Een tipje van de sluier;

HMB Pure Caps
Myofusion Hydro
1 MR Pre-Workout
Lipo-6 X

De prijzen volgen morgenochtend.:)

león net mijn bestelling ontvangen, heb alleen als cadeau polsbanden gehad, moest straps zijn, ik gebruik geen polsbanden. KUNNEN WE DAAR NOG WAT AAN DOEN, met vr gr jack, nr.255563 of 46676

león net mijn bestelling ontvangen, heb alleen als cadeau polsbanden gehad, moest straps zijn, ik gebruik geen polsbanden. KUNNEN WE DAAR NOG WAT AAN DOEN, met vr gr jack, nr.255563 of 46676

Excuses stuur ik nu wel even na, dan heb je ze morgen netjes in huis:)

Ik zie nu net dat je wel degelijk "Wrist Wraps" dus polsbanden had bestelt.
Foutje van jezelf:D Maar ik zal je matsen en de Powerstraps evengoed nasturen:)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 09:30 ----------

Waar een wil is, is een weg? ;) :D Dat vertellen ze mij altijd. ;)

Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen, maar weet het nog niet zeker. http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/fattrack-ii-digital-body-fat-caliper
Ik zoek een betrouwbare, die dus het juiste vetpercentage geeft en ook niet dat het met de keer schommelt als ik meet. :)

Consumentgericht heeft accufitness over het algemeen de waardering het beste te zijn. :)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 09:35 ----------

Nieuw;

PAM Spray - Saute & Grill
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1464 Doses voor 9,90.:)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 09:37 ----------

Ook nieuw:D

Micro Glutamine Allmax
1x 400 gram 18,00!

Had mailtje gestuurd over of me pakketje er al was echt binnen 5 minuten antwoord!
Echt top service!
Straks me pakketje ophalen!

als ik een fout heb gemaakt hoef jij daar niet voor in te staan, moet ik maar beter opletten, ik had speciaal 8 kg eiwitten besteld om dan die straps te nemen, kan ik die 200 kg tenminste in mijn handen houden dij deadlift, tms en magnificient pak steeds meer gewicht, alleen mijn vingertjes protesteren, gr jack.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 11:44 ----------

oh ja, even een opmerking, bij de workoutkit is de pump inderdaad helemaal geklonterd, voor mij is dat geen probleem, ik stamp het fijn en drink het op, no problem, maar vind dat jij dat wel hoort te weten, gr jack.

als ik een fout heb gemaakt hoef jij daar niet voor in te staan, moet ik maar beter opletten, ik had speciaal 8 kg eiwitten besteld om dan die straps te nemen, kan ik die 200 kg tenminste in mijn handen houden dij deadlift, tms en magnificient pak steeds meer gewicht, alleen mijn vingertjes protesteren, gr jack.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 11:44 ----------

oh ja, even een opmerking, bij de workoutkit is de pump inderdaad helemaal geklonterd, voor mij is dat geen probleem, ik stamp het fijn en drink het op, no problem, maar vind dat jij dat wel hoort te weten, gr jack.

Ik ga ze gewoon voor je versturen. Een stukje extra service van ons naar jouw!:)
Ja, klopt het is ons bekend. Dank je.

hey,

ik heb maandag een bestelling geplaatst 254501
toen kwam het niet binne ivb met storing bij t en t. maar nu zie ik bij track..trace dat het nog steeds alleen maar is aangemeld. enig idee hoe dit zit?
groetjes :)

Dank je, dit is topservice, dat is ook de reden dat ik alles bij jullie bestel( voorheen Xxl), nu al weer een hele poos bij body en fit, moet zeggen dat dat me best bevalt, Gr., jack

Dank je, dit is topservice, dat is ook de reden dat ik alles bij jullie bestel( voorheen Xxl), nu al weer een hele poos bij body en fit, moet zeggen dat dat me best bevalt, Gr., jack

:thumbs: Dank je!!

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 13:16 ----------

hey,

ik heb maandag een bestelling geplaatst 254501
toen kwam het niet binne ivb met storing bij t en t. maar nu zie ik bij track..trace dat het nog steeds alleen maar is aangemeld. enig idee hoe dit zit?
groetjes :)

Nee:rolleyes: Ik kom er zo op terug...

edit;
TNT ook niet:eek: Ik zorg dat je in ieder geval morgen de bestelling thuis hebt staan.:) Ik heb er ook geen verklaring voor. Direct aangemaakt, ingepakt en verzonden en nu even niet meer te traceren.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Toch maar even de pannenkoeken proberen!
Hopen dat het gaat lukken, ben niet zo ster in pannenkoeken bakken :D

edit;
TNT ook niet:eek: Ik zorg dat je in ieder geval morgen de bestelling thuis hebt staan.:) Ik heb er ook geen verklaring voor. Direct aangemaakt, ingepakt en verzonden en nu even niet meer te traceren.:rolleyes:[/QUOTE]

oke, haha naja heb er niet zoon probleme mee dus komt wel goed! bedankt voor het nakijken :D

Toch maar even de pannenkoeken proberen!
Hopen dat het gaat lukken, ben niet zo ster in pannenkoeken bakken :D

De Eiwit Pannenkoeken zijn tegenwoordig heel makkelijk bakbaar en ook de smaak is zelfs nog een stuk beter. Makkelijk en smullen dus:meal: 24,5 gram eiwit per pannenkoek!

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 15:08 ----------

edit;
TNT ook niet:eek: Ik zorg dat je in ieder geval morgen de bestelling thuis hebt staan.:) Ik heb er ook geen verklaring voor. Direct aangemaakt, ingepakt en verzonden en nu even niet meer te traceren.:rolleyes:

oke, haha naja heb er niet zoon probleme mee dus komt wel goed! bedankt voor het nakijken :D[/QUOTE]

Ik heb nog een keer verzonden. Heb je in ieder geval morgen netjes de bestelling.:)

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 15:10 ----------

Nieuw;
Alive 1 per dag. 2 maanden verpakking

60 Tabletten 19,90!

En ook speciaal voor de dames op dbb;

Alive 1 per dag voor dames

vandaag m'n emmer whey perfection lemon ice binnengekregen en vind hem echt SUPER!
eerst twijfelde ik er een beetje aan omdat zoveel fruitige whey's zo verschrikkelijk zoet zijn, maar deze is dat dus totaal niet, gewoon een heerlijke zachte fruitige smaak.
ik maak vaak zelfgemaakte kwark/whey shepijs met de ijsmachine en ik denk dat deze smaak daar perfect voor is! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven