- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B&F ik heb voor ruim 130 euro aan supp in mn winkelmandje zitten alleen nu zat ik te zoeken maar ik zie nergens dat de korting berekend word, of gebeurt dat pas bij het daadwerkelijke betalen?
Owh wacht geld zeker niet voor huismerk?![]()
Noppes, alleen bij producten waar kassakorting op zit: http://bodyenfitshop.nl/kassakorting
Gelukkig zijn deze al zo scherp geprijsd dat het eigenlijk onmogelijk is. 
Leon weet je misschien wanneer mijn bestelling bij t postkantoor ligt? Ref nummer 255239

En weten jullie al wat er in de weekaanbieding komt morgen?

Gelukkig zijn deze al zo scherp geprijsd dat het eigenlijk onmogelijk is.![]()
Dat vertellen ze mij altijd. 

león net mijn bestelling ontvangen, heb alleen als cadeau polsbanden gehad, moest straps zijn, ik gebruik geen polsbanden. KUNNEN WE DAAR NOG WAT AAN DOEN, met vr gr jack, nr.255563 of 46676

Maar ik zal je matsen en de Powerstraps evengoed nasturen
Waar een wil is, is een weg?![]()
Dat vertellen ze mij altijd.
Ik zit er aan te denken om deze aan te schaffen, maar weet het nog niet zeker. http://www.bodyenfitshop.nl/vetpercentagemeter/accufitness/fattrack-ii-digital-body-fat-caliper
Ik zoek een betrouwbare, die dus het juiste vetpercentage geeft en ook niet dat het met de keer schommelt als ik meet.![]()

Had mailtje gestuurd over of me pakketje er al was echt binnen 5 minuten antwoord!
Echt top service!
Straks me pakketje ophalen!
als ik een fout heb gemaakt hoef jij daar niet voor in te staan, moet ik maar beter opletten, ik had speciaal 8 kg eiwitten besteld om dan die straps te nemen, kan ik die 200 kg tenminste in mijn handen houden dij deadlift, tms en magnificient pak steeds meer gewicht, alleen mijn vingertjes protesteren, gr jack.
---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 11:44 ----------
oh ja, even een opmerking, bij de workoutkit is de pump inderdaad helemaal geklonterd, voor mij is dat geen probleem, ik stamp het fijn en drink het op, no problem, maar vind dat jij dat wel hoort te weten, gr jack.

Dank je, dit is topservice, dat is ook de reden dat ik alles bij jullie bestel( voorheen Xxl), nu al weer een hele poos bij body en fit, moet zeggen dat dat me best bevalt, Gr., jack
hey,
ik heb maandag een bestelling geplaatst 254501
toen kwam het niet binne ivb met storing bij t en t. maar nu zie ik bij track..trace dat het nog steeds alleen maar is aangemeld. enig idee hoe dit zit?
groetjes![]()
Ik kom er zo op terug...
Ik zorg dat je in ieder geval morgen de bestelling thuis hebt staan.
Ik heb er ook geen verklaring voor. Direct aangemaakt, ingepakt en verzonden en nu even niet meer te traceren.
Ik kom er zo op terug...
Ik zorg dat je in ieder geval morgen de bestelling thuis hebt staan.
Ik heb er ook geen verklaring voor. Direct aangemaakt, ingepakt en verzonden en nu even niet meer te traceren.
[/QUOTE]
Toch maar even de pannenkoeken proberen!
Hopen dat het gaat lukken, ben niet zo ster in pannenkoeken bakken![]()
24,5 gram eiwit per pannenkoek!---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 13:16 ----------
NeeIk kom er zo op terug...
edit;
TNT ook nietIk zorg dat je in ieder geval morgen de bestelling thuis hebt staan.
![]()
[/QUOTE]