XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag mijn pakketje opgehaald:P
Kom ik daar kan ze hem eerst niet vinden. Ik zeg hij moet er toch echt zijn! Dus alle tips en mogelijkheden gegeven hoe die er uit moet zien en er wss body &fitshop heel groot op staat. Vind ze em eindelyk na overleg met collega;P
Ik dacht eerst wat een klein doosje maar toen bleek dat alles precies perfect was inelkaar gepropt:O Wist niet dat die whey pot zo groot was haha, past niet in me la -_- Net me eerste shakie geprobeerd smaakt best lekker! Maar volgende keer denk met melk doen zodat ie wat romiger word. En myn vorige creatine die ik had had een smaakje en deze niet wat ik wel fijn vind!>
Morgen mn sample pre workout probere en lekker knallen!.
Thanks voor de goede service alleen die sms service van pakjes gemak werkt niet:P

En sturen jullie nooit de track en trace code op?

Net na de training m'n sample Whey Cookies & Cream gebruikt.(met water)

Echt een heerlijke smaak zeg! Echte aanrader.

Lean Gain banana met volle merk ook erg lekker.

Niets dan lof :P

Kom ik daar kan ze hem eerst niet vinden. Ik zeg hij moet er toch echt zijn! Dus alle tips en mogelijkheden gegeven hoe die er uit moet zien en er wss body &fitshop heel groot op staat. Vind ze em eindelyk na overleg met collega;P

:roflol:

Ik dacht eerst wat een klein doosje maar toen bleek dat alles precies perfect was inelkaar gepropt:O

Ik krijg meestal een halfvolle doos... Loop ik altijd met een grote doos in mijn handjes. :(

Heb nu mijn Animal Flex binnen :thumbs: van Universal voor blessures. Ben super benieuwd. :):):)

Thnx voor de reactie.

Op het moment van bestellen stond hij niet op uitverkocht, maar dat is niet erg :)

Ik zal met spanning wachten :D

@ ButchMcDick
Animal flex is erg goed! Heb er heel veel aan gehad! Ben benieuwd of jij ook zo positief kan zijn over een tijdje :D

:roflol:

Ik krijg meestal een halfvolle doos... Loop ik altijd met een grote doos in mijn handjes. :(

Heb nu mijn Animal Flex binnen :thumbs: van Universal voor blessures. Ben super benieuwd. :):):)
Bij mij leek die doos wel vacuum getrokken joh. Echt alles zat er precies in :P Ik denk ik krijg 1 grote doos :P

Ik dacht eerst wat een klein doosje maar toen bleek dat alles precies perfect was inelkaar gepropt:O Wist niet dat die whey pot zo groot was haha, past niet in me la -_- Net me eerste shakie geprobeerd smaakt best lekker! Maar volgende keer denk met melk doen zodat ie wat romiger word. En myn vorige creatine die ik had had een smaakje en deze niet wat ik wel fijn vind!>
Morgen mn sample pre workout probere en lekker knallen!.
Thanks voor de goede service alleen die sms service van pakjes gemak werkt niet:P

En sturen jullie nooit de track en trace code op?

Dank je, voor de complimenten!!! En jij bedankt voor de bestelling natuurlijk:D De shake is in melk idd nog net even iets romiger.

Laat maar even weten hoe de Pre-Workout Powerpill je is bevallen.:cool:

De track & trace code versturen we altijd automatisch direct bij het verwerken van je order. Misschien in je spam??

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 09:07 ----------

Net na de training m'n sample Whey Cookies & Cream gebruikt.(met water)

Echt een heerlijke smaak zeg! Echte aanrader.

Lean Gain banana met volle merk ook erg lekker.

Niets dan lof :P

Whey Perfection Cookies is heeerlijk:zuip:Uitkijken naar elke shake:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lean Gain ook inderdaad, is ook veruit onze meest gevraagde Gainer.

Dank je!!

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 09:08 ----------

@ Body & Fit: nooit gedacht om een facebookpagina te maken met foto's van jullie winkel etc... Dit kan heel wat Belgische klanten aantrekken. De meeste die ik ken kopen nog altijd in fysieke winkels omdat ze niet eens weten dat r zulke shops bestaan.

Is gewoon mijn mening :)

Heb je helemaal gelijk in. Moeten we hard mee aan het werk! Het staat ook al even op de agenda maar schiet er steeds bij in. Wordt tijd dat we daar prioriteit aan geven:)

Weer binnen:

Low Carb Vital Drink

Low Carb Vital Drink is een siroop waarmee je je eigen vetverbrandende sportdrank maakt! Low Carb Vital Drink is een superverfrissende drank met vitaminen, l-carnitine en mineralen voor meer vitaliteit.

Kenmerken Low Carb Vital Drink;
-Vetverbrandende sportdrank
-Heerlijke smaken
-Makkelijk in gebruik
-Weinig calorieen
-50 liter sportdrank!

Superprijs - 9,90 per fles!!

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 09:43 ----------

We hebben ook weer een aantal nieuwe dingen in de OP=OP.
(allemaal goede tht - minimaal 2-2012)

Waaronder...

Protein Flapjacks
Per doos 9,90!!

Syntrax Whey Shake

5LB 29,90!!

NO370 Pre Workout

30 trainingen 19,90!

hoe is de smaak van Sweet Apple Milkshake iemand al geprobeert want hoor er niet veel over ??

Gister toch maar op de bollefooi mn pakketje opgehaald, ondanks dat ik hier geen reactie kreeg van b&f :mad:

Het pakketje was aanwezig ???

Het zou toch wel fijn zijn geweest, als ik een mailtje had gekregen dat het
verstuurd was, en dat het op te halen was, maar ja....

Toch wel blij alles zat in de doos, jammer alleen dat het meisje van de Albert Hein nog nooit van pakjes gemak had gehoord, maar na een minuut of twintig toch nog mee naar huis kunnen nemen. Ik verwacht dat deze aanloop problemen in de toekomst opgelost worden

dat weet ik niet maar ik doe zelf;

3ei dooiers
10gr vanille suiker
suiker of zoetstof (naar smaak)
250 ml melk
200 ml room
(de melk en de room kun je ook vervangen voor magere kwark word het ijs wel iets minder romig van)
2,5 shep whey perfection Lemon Ice

daarna klop je het eigeel op met de zoetstoef en de vannile suiker tot het luchtig is en een beetje schuimt, voeg tegelijkertijd de melk toe.
daarna klop je de slagroom in een aparte kom bijna stijf en doe dat bij je luchtige mengsel, voeg ook direct de whey eraan toe dit alles goed met mekaar mengen en daarna in de ijsmachine voor een half uurtje ongeveer!

super lekker vooral met de lemon ice variant :D

Gister toch maar op de bollefooi mn pakketje opgehaald, ondanks dat ik hier geen reactie kreeg van b&f :mad:

Het pakketje was aanwezig ???

Het zou toch wel fijn zijn geweest, als ik een mailtje had gekregen dat het
verstuurd was, en dat het op te halen was, maar ja....

Toch wel blij alles zat in de doos, jammer alleen dat het meisje van de Albert Hein nog nooit van pakjes gemak had gehoord, maar na een minuut of twintig toch nog mee naar huis kunnen nemen. Ik verwacht dat deze aanloop problemen in de toekomst opgelost worden

ze hebben hier nog continu problemen me.

ik heb ook al verschiedene keren via pakjegemak besteld, en kreeg geen mail of sms of wat dan ook.

Dus b&f; lijkt me verstandig daar toch maar weer eens naar te kijken, heb volgens mij nog geen enkele pakjegemak persoon horen zeggen dat alles goed is gegaan... :)

Zo net de XPel besteld van MHP, een vochtafdrijver. De recensies waren goed (op o.a. bodybuilding.com), alleen een beetje prijzig.

Wanneer krijg ik mijn bestelling? Maandag?

Ben errug benieuwd. :D

---------- Post toegevoegd Sat 27 Aug 2011 om 15:00 ----------

ze hebben hier nog continu problemen me.

ik heb ook al verschiedene keren via pakjegemak besteld, en kreeg geen mail of sms of wat dan ook.

Al die keren dat ik bij B&F heb besteld met Pakjegemak, en dat zijn er heel wat, heb ik altijd een mail gehad. :)

Albert Hein suckt op letterlijk alles. Echt een rotwinkel en nog duur ook. :(
Kan ik hier eindelijk mijn frustratie kwijt over deze ballentent, heerlijk! :p

Laatst bewerkt:
butch: wat heb jij voorbije 2 maanden aan sups uitgegeven? :p
Of anders gesteld: hoeveel potten heb je op het moment staan? :o

butch: wat heb jij voorbije 2 maanden aan sups uitgegeven? :p
Of anders gesteld: hoeveel potten heb je op het moment staan? :o

Hehe. Meer dan €400,- in de 2 maanden. :( Denk zelfs rond de €500,-. Epic fail! :D
En heb heel veel potten staan. :eek:

"Wie het breed heeft, laat het breed hangen" ;)

Ik had een bestelling gedaan bij jullie gister, en had de Muscle Milk van 2240 gram bestelt.. alleen nu krijg ik 2 kleine potten en dat staat er niet bij. Ik verwachte een grote pot. Misschien slim om dat er bij te zetten want nu zit ik met 2 van die k*t potjes. :rolleyes:

Hebben jullie misschien iets voor blessure-herstel of moet ik dan ergens anders zoeken?

-Osteobolin-c van applied ... Is blijkbaar ook zeer effectief voor sommigen, maar wel redelijk duur. Zelf geen ervaring mee.
-Animal flex is ook zeer uitgebreid en zou mijn volgende 1e keuze worden als mijn knie weer gaat opspelen.
-Nu heb ik joint-v van Sportspharma, maar dat zit hier (helaas?) niet in het assortiment. Ik heb de pot nog niet opengemaakt omdat ik nu toch even niet train door herexamens :(

B&F,

Wanneer komt Mass&Muscle weer terug? Of is het er uit?

Heb geen mail gehad dat de bestelling is verzonden inderdaad zal wel aan pakjesgemak liggen. Heb trouwens vandaag de pre workout pill genomen en heb helemaal 0.0 verschil gevoeld? Had zelfs minder zin om te trainen :S
Morgen of overmorgen nog een keer proberen..
Tips voor inname?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven