XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bamn, nog net op het einde besteld nice!

Ik weet niet of er samples zijn van Sweet Apple of Fresh Orange? Had de vraag of mss de smaple in die smaak kon zijn. Aangezien de sample voor Lemon ice er nog niet is. Erg nice dat het tot 22u open is!

Ref: 256447

En tijdens het typen krijg ik meteen de 2de mail dat hij verzonden is, nice :D

B&F, Die tnt blijft bezig!

254716 (ref)

Van jullie 22-8 bericht ontvangen dat het verzonden is maar de tnt beweert (track/trace) dat het pakketje nog niet fysiek ontvangen is, alleen aangemeld.

Please even checken?

Hello, ivm de Whey Perfection. Ik had gehoord van Leon in een van mijn topics een paar maand geleden dat de smaak banana-Strawberry beschikbaar zou zijn in de zomer. Hoe zit dat eigenlijk? :)

Bestelling met ref nr : 254544 is up and running ,whey perfection creamy coconut:bow2::heart:

wanneer komt Micellar Casein Perfection??
mijn Micellar Casein is bijna op dus ja

vandaag m'n emmer whey perfection lemon ice binnengekregen en vind hem echt SUPER!
eerst twijfelde ik er een beetje aan omdat zoveel fruitige whey's zo verschrikkelijk zoet zijn, maar deze is dat dus totaal niet, gewoon een heerlijke zachte fruitige smaak.
ik maak vaak zelfgemaakte kwark/whey shepijs met de ijsmachine en ik denk dat deze smaak daar perfect voor is! :D

Recept? Of is het dezelfde? :)

Bamn, nog net op het einde besteld nice!

Ik weet niet of er samples zijn van Sweet Apple of Fresh Orange? Had de vraag of mss de smaple in die smaak kon zijn. Aangezien de sample voor Lemon ice er nog niet is. Erg nice dat het tot 22u open is!

Ref: 256447

En tijdens het typen krijg ik meteen de 2de mail dat hij verzonden is, nice :D

Als je het bij de op- en aanmerkingen hebt gezet is het vast en zeker goedgekomen! Bedankt voor je bestelling!

B&F, Die tnt blijft bezig!

254716 (ref)

Van jullie 22-8 bericht ontvangen dat het verzonden is maar de tnt beweert (track/trace) dat het pakketje nog niet fysiek ontvangen is, alleen aangemeld.

Please even checken?

Je hebt de CreaNox gekozen welke op uitverkocht stond. Deze krijg je direct opgestuurd zodra deze binnen is. Mocht je een ander product willen dan kan je mij ook even P.Men. :)

Hello, ivm de Whey Perfection. Ik had gehoord van Leon in een van mijn topics een paar maand geleden dat de smaak banana-Strawberry beschikbaar zou zijn in de zomer. Hoe zit dat eigenlijk? :)

Strawberry Banana? Dat is nieuw voor mij. Volgens mij was ik toen een beetje in de war. :D

Deze smaak komt er niet (op korte termijn). :)

Bestelling met ref nr : 254544 is up and running ,whey perfection creamy coconut:bow2::heart:

Bedankt voor je bestelling!

wanneer komt Micellar Casein Perfection??
mijn Micellar Casein is bijna op dus ja

Begin september. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 09:44 ----------

** Weekaanbiedingen **

HMB Pure Caps, nu 12,90!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MyoFusion Protein, nu 37,50!

1.M.R, nu 32,90

Lipo-6X, nu 32,90!

Knallen geblazen! :thumbs:

-Leon

Nevermind. :p

Laatst bewerkt:
Beste B&F,

mijn bestelling ref: 249408 is aangekomen maar er zit maar 1 potje iForce Nutrition Tribulus 2400 (90cap) in ipv. 2? ???

Schuimt de whey lemon ice als je het shake'd met melk?

Wat ik vreemd vind is dat (via overschrijving), ik mijn bestelling van jullie altijd als laatste ontvang. Ik bestel altijd met vrienden en dit is dan bij verschillende shops. Dinsdag alles besteld. Van de ene shop woensdag al thuis, van de andere gisteren, maar van jullie nog steeds niets. Vorige x hetzelfde. Speciaal deze ochtend thuis gebleven :(.

Schuimt de whey lemon ice als je het shake'd met melk?

Nee, niks van gemerkt. :)

Wat ik vreemd vind is dat (via overschrijving), ik mijn bestelling van jullie altijd als laatste ontvang. Ik bestel altijd met vrienden en dit is dan bij verschillende shops. Dinsdag alles besteld. Van de ene shop woensdag al thuis, van de andere gisteren, maar van jullie nog steeds niets. Vorige x hetzelfde. Speciaal deze ochtend thuis gebleven :(.

Vooruitbetaling duurt gewoon wat langer. Dat staat ook aangegeven op de website. Dat heeft met de banken te maken. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Citaat:
Origineel gepost door Terrible [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik heb een bestelling gedaan met Referentie nummer: 253602,
Ik kreeg wel een melding van de factuur, maar hoe weet ik nu of
het gemakspakket op afhaalbestemming is?

Hier krijg je automatisch bericht over op je telefoon/e-mail. :)

-Leon

Kies bij elke bestelling uit Gratis samples en fantastische kado's!

Bodyenfitshop.nl is sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland. Met dagelijks spectaculaire aanbiedingen en nieuwe producten. Voor 22.00 besteld, v o l g e n d e d a g in huis!

Isolaat Perfection; Lekkerste Whey Isolaat in Nederland!
Bovenstaande gepost afgelopen maandag

En wanneer zou dat het geval kunnen zijn ???

Ik woon in de week in een rijhuis in de stad, die brievenbus is heel klein en ik zit meestal op school tijdens de uren dat de post werkt. Hoe doen ze dat als ze zo'n emmer van 2kg moeten afleveren en je niet thuis bent?

buren

:coffeepc: :windup:

Laatst bewerkt:
Ik woon in de week in een rijhuis in de stad, die brievenbus is heel klein en ik zit meestal op school tijdens de uren dat de post werkt. Hoe doen ze dat als ze zo'n emmer van 2kg moeten afleveren en je niet thuis bent?

proberen ze vaak ff de buren inderdaad.

tenzij je iemand hebt die strikt volgens de regels werkt.

Dan komen ze volgende dag nogmaals langs, ben je dan weer niet aanwezig, brengen ze het naar het postkantoor en kun je het daar gedurende 3 weken ophalen op vertoon van het bonnetje wat de bezorger in je brievenbus doet

Een papiertje op de deur met de toestemming dat ze het bij de buren mogen afleveren wil ook nog wel eens werken. En anders is het verstandig om op vrijdag te bestellen, om het vervolgens op zaterdag te ontvangen. Op die manier tackle je de werk/schooldagen. Het komt ook wel eens voor dat ze tweemaal op dezelfde dag komen ('s ochtends en rond etenstijd bijv.).

-Vincent

@BF, als het goed is hebben jullie pm betreft een foutje.

Ach kan gebeuren, eerste keer in stuk of 8 bestellingen. Heb het iig wel weer netjes op tijd binnen zoals gewend, super! :D

@ Body & Fit: nooit gedacht om een facebookpagina te maken met foto's van jullie winkel etc... Dit kan heel wat Belgische klanten aantrekken. De meeste die ik ken kopen nog altijd in fysieke winkels omdat ze niet eens weten dat r zulke shops bestaan.

Is gewoon mijn mening :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven