Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste B&F,
Ik vroeg me af hoeveel % Casein in Protein Perfection Mix zit. Een emmer van 4kg is al ongeveer even duur als ON Casein van 1.8kg, zit er echt zoveel verschil in kwaliteit als het verschil in prijs?![]()
Op jullie nieuwe Casein wachten is helaas geen optie (gezien deze pas eind volgende week komt?)....mijn xtend is bijna op en wil vandaag/morgen per mail groter bestelling plaatsen![]()
Even een vraagje.
Ik heb van jullie een flesje endorush van bsn gekregen als sample. Moet ik een half flesje 30 min. voor de training nemen?
Alvast bedankt,ga ik het vanavond testen![]()

ik heb mijn bestelling ref.259273 nog altijd niet ontvangen,vorige week woensdag besteld.

[Link niet meer beschikbaar]
De groep telt momenteel 169 leden.. Zouden we over de 200 geraken?
![]()
[Link niet meer beschikbaar]
De groep telt momenteel 169 leden.. Zouden we over de 200 geraken?
![]()

denk dat ik deze ochtend toen ik 20 min naar de bakker was net TNT gemist heb.
. Pakje zit al van half 10 in de afleverroute.
. Was net van 9u40 - 10u weg.
. Steken ze dan normaal geen briefje in de bus? Heb ik immers niet gehad.
.
Dus hopen dat ze nog eens langskomen vandaag.![]()

denk dat ik deze ochtend toen ik 20 min naar de bakker was net TNT gemist heb.
. Pakje zit al van half 10 in de afleverroute.
. Was net van 9u40 - 10u weg.
. Steken ze dan normaal geen briefje in de bus? Heb ik immers niet gehad.
.
Dus hopen dat ze nog eens langskomen vandaag.![]()

Briefje doen ze bij mij ook nooit!
En dan komt in de avond opeens de buurman aan de deur dat hij een pakketje had aangenomen![]()
. Moest TNT dezelfde service en kwaliteit leveren als B&F dan waren er geen problemen.
hoi is het normaal diat ik mijn pakje nog altijd niet ontvangen heb?
ik heb zaterdag de bestelling geplaatst bij jullie, ref. 260609
grtz
Same over hereBriefje doen ze bij mij ook nooit!
En dan komt in de avond opeens de buurman aan de deur dat hij een pakketje had aangenomen![]()

Ik heb mijn pakketje weer snel binnen gekregen zoals altijd van jullie, maar ik zet bij comments alitjd neer dat ik liever samples heb I.P.V. één van de keuzes waaruit ik kan kiezen maar heb al verschillende keren vervolgens niks gekregen. Miscchien een aandachtspuntje.
Ik heb Pre workout power besteld onder andere maar op de pot zelf staat een andere samenstelling dan op de site?
Op mijn pot staat: per dosering van 30 gram 109 Kcal
op de website staat: dosering van 30 gram Calorien 35,4 kcal

Net pakje aangekregen en direct getest.. De low carb vital drink (banaan kers) en amino direct is enorm lekker samen
Helemaal niet kleverig, niet te zoet maar echt heerlijk. Banaansmaak mocht van mij persoonlijk wel iets feller aanwezig zijn.
![]()

Even wat vraagjes. Heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen.
Whey, Protien Isolaat, D-Aspartic Acid, BCAA poeder, Magnificent en een tanktop.
Helemaal fantastisch. Nu had ik via de extra mededelingen die je treft bij bestellingen, gevraagt naar de mogelijkheid voor een extra tanktop (wit en anders zwart) ipv kado 1 en 2. Tevens een pre-workout sample.
Nu weet ik dat jullie het druk zullen hebben. Maar als dit alles niet lukt, laat het dan iig weten via de bon. Vindt ik dan wel zo netjes. Je geeft ook hier op het forum aan om dit te doen, via extra mededelingen.
Nou genoeg gezeikt.
Hoe kan ik het beste de D-Aspartic Acid innemen. Met water gedaan en daarin lost het niet helemaal op (korrels). Kan het ook met bv een glas melk? Kan ik de Acid ook in de Whey of Protein Isloaat mengen, met water of melk?
Dan de BCAA. Deze neem in voor, tijdens en na het sporten. Voor het sporten neem ik ook TMS (total muscle solution). Zou ik de BCAA hierin kunnen doen? Dan is het wel 30 minuten voor de trainiing ipv 5 min (voor de bcaa).
En na de training neem ik Magnificent. Kan ik hierin de BCAA doen? Of moet ik dan gewoon de BCAA poeder niet nemen omdat deze al in Magnificent zit.
Ron
De BCAA's kan je inderdaad prima combineren met de Total Muscle Solution. Combineren kan ook met Magnificent afhankelijk van hoeveel BCAA's je dagelijks binnen wilt krijgen. 
hoi is het normaal diat ik mijn pakje nog altijd niet ontvangen heb?
ik heb zaterdag de bestelling geplaatst bij jullie, ref. 260609
grtz

Beste BodyEnFitshop,
Volgens mij zit er een foutje in het "PakjeGemak" script van de website. Ik krijg namelijk telkens een foutmelding als ik een locatie probeer te zoeken. Is de functie niet meer mogelijk?
Groeten Prestigio
Mannen,
ik zoek hele goede alternatieven voor het volgende:
Prework out: Noxi pro
Post workout: Magnificent
Beide werken voor geen meter. Van noxi pro krijg ik, en meerdere met mij, een slappe janus. en magnificent heeft zo te zien geen effect op mij of iets dergelijks.
Ik dacht zelf aan iets met testosteron? Of zeggen jullie van dat is niks.
Ik hoor graag jullie advies met onderbouwing of ervaring. Ik weet dat het ook persoonsgebonden is. Wat bij de 1 wel werkt, werkt bij de ander niet.
Bedankt alvast.