Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
mischien heel stom, maar is het dan niet beter om doormiddel van Lean Gain mijn kcal omhoog te gooien in combinatie met brinta/havermout? of is het echt slimmer om die Whey te nemen icm met brinta/havermout?

Beide is mogelijk hoor. Ligt aan de rest van je voeding.

Lean Gain = 40% eiwit - 60% carbs
Whey = puur eiwit

Als je Lean Gain combineert met brinta dan voeg je in verhouding heel veel carbs toe omdat die ook al in je Gainer zitten. als je Whey mengt met brinta maak je je eigen Gainer..:)

Hallo,

hoe neem ik die pre workout power pill in?

Ik heb 2 kleine zwarte capsules. Deze maak ik dus open en giet ik in een glas water ofzo?

Graag zsm reactie. Ik moet m nu innemen namelijk

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 12:42 ----------

B&F is offline :(

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 12:43 ----------

DIt staat er op B&F:

Aanbevolen gebruik Pre-Workout Powerpill:
Neem 1 capsule 30-45 minuten voor de training.
Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

gewoon zo doorslikken... nog nooit van oplosbare capsules gehoord???
openmaken kan ook natuurlijk word iets sneller opgenomen dan... al moet je dr smaak voor lief nemen dan:D

Whey = puur eiwit

Als je Lean Gain combineert met brinta dan voeg je in verhouding heel veel carbs toe omdat die ook al in je Gainer zitten. als je Whey mengt met brinta maak je je eigen Gainer..:)
???

Whey = eiwit + koolhydraat + vet. Vooral whey concentraat kan deze laatste 2 in een nog redelijke mate bevatten (afhankelijk van het product)

Whey = puur eiwit

dan weet ik genoeg, ik ga vanmiddag even wat Whey bestellen! :)

???

Whey = eiwit + koolhydraat + vet. Vooral whey concentraat kan deze laatste 2 in een nog redelijke mate bevatten (afhankelijk van het product)

Ik wou het even niet al te ingewikkeld maken. Technisch heb je natuurlijk gelijk. Het ging even om de makkelijke/overzichtelijke vergelijking tussen beide.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 14:12 ----------

dan weet ik genoeg, ik ga vanmiddag even wat Whey bestellen! :)

Super! Whey Perfection gaat je 100% bevallen. Dat weet ik zeker. Morgen in huis!:)

Shirt:
Weet ik eigenlijk zo niet of we die nog hebben. Als je langs komt kunnen we altijd even voor je kijken maar ik kan het niet beloven.

Dank je, voor het compliment. We proberen steeds leuke nieuwe kado's te verzinnen. Dus als er nog suggesties zijn:)

Moet nog even tot vrijdag wachten dan komt de studiefinanciering weer. Als het meezit is dan ook net me Whey en Magnificent op dus zal dan het hele stuk naar jullie toe fietsen.

Misschien een sleutelhanger met B&F logo erbij als kado? Zo'n sleutelhanger waar een lichtje inzit voor als je in het donker nadat je zwaar hebt getrained het sleutelgat niet goed meer ziet. :P

-edit-
Na aanleiding van pm's: Natuurlijk zie ik het sleutelgat nog wel. Leek me gewoon leuk om een lichtje op me sleutelhanger te hebben :P

Laatst bewerkt:
Moet nog even tot vrijdag wachten dan komt de studiefinanciering weer. Als het meezit is dan ook net me Whey en Magnificent op dus zal dan het hele stuk naar jullie toe fietsen.

Misschien een sleutelhanger met B&F logo erbij als kado? Zo'n sleutelhanger waar een lichtje inzit voor als je in het donker nadat je zwaar hebt getrained het sleutelgat niet goed meer ziet. :P

-edit-
Na aanleiding van pm's: Natuurlijk zie ik het sleutelgat nog wel. Leek me gewoon leuk om een lichtje op me sleutelhanger te hebben :P

haha, ik snapte het al niet helemaal.:D Je had contact met Leon maar die is met vakantie... Je bent altijd welkom en wie weet hebben we nog wel een mooi kado voor je liggen.;)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 14:59 ----------

juist mijn eerste order ooit bij jullie besteld, ben benieuwd :)

• Like
Waarderingen: B&F
@ Body en Fitshop. Kan ik Fast Diet altijd gebruiken of moet ik na 1,5 maand (potje is voor 1,5 maand) gebruik een pauze houden van zeg maar 2 weken om bijv. gewenning tegen te gaan?

Kan B&F hier op reageren? Of sta ik op de negeerlijst :roflol:. Alvast bedankt.

juist mijn eerste order ooit bij jullie besteld, ben benieuwd :)

Super!:) Dank je en morgen in huis!

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 16:52 ----------

Kan B&F hier op reageren? Of sta ik op de negeerlijst :roflol:. Alvast bedankt.

Ik snap mezelf even niet:D Je bent de 2e al vandaag die ik compleet mis:eek: Weer aan vakantie toe denk ik;)

Maar inderdaad even rust nemen inderdaad. 2-3 weken rust en als je dan wilt kun je weer beginnen.:)

Haha Leon heeft dan meer geluk dan jou Ilco. :p. Hier is de vakantie vanaf vandaag ook gedaan. :(.

Vakantie, wat is dat? BB'ing kent geen vakantie :p

Citaat:
Origineel gepost door Kixat [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoi B&f.shop

Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.

Kwam denk ik door de Maximize (Beta-Alanine
Sommige mensen zijn er gevoelig voor en ervaren de tintelingen als lastig. Het is echter compleet onschuldig en wordt met gewenning ook minder in de praktijk.

-------

Bedankt voor de reactie!
Gelukkig dat het niets ernstigs is :) is alleen vervelend ja om dan langer rust te houden tot het uitgetintelt is.

Raad jij dan aan om volgende keer toch de dosis te verhogen om te kijken of ik dan wel meer een "boost" en pomp voel? of nog een keer dezelfde dosis en daarna langzaam verhogen met een kwart scoop?

net een bestelling gemaakt, het loon was weer binnen, uiteraard gelijk 4540 gram Whey Perfection gehaald :)

ref: 267976, heb er nog wat opmerkingen bij gezet :)

mensen mensen mensen
snel voor 10 uur is lemon ice echt zo lekker als ze beweren?

of gewoon voor chocolate gaan?

Ga voor chocolate en vraag lemon ice sample?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven