MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je me misschien een een alternatief geven van Body en Fitshop voor de volgende supplementen:

http://www.bodybuilding.com/fun/kris-gethin-12-week-daily-trainer-supplement-stack.html
Whey Perfection
Multi vitamine
Creatine
Fat burner
Omega 3
Zou niet weten wat voor nut Carbo Gain heeft maar als het als post-workout bedoeld is dan: Magnificent
Pre workout: White Flood of Noxipro

Ik weet niet wat je 'niveau' of kennis is wat bodybuilding betreft maar als je deze vraagt stelt denk ik dat je het eerst beter bij de Whey Perfection, Creatine en misschien nog omega-3 (als er niet genoeg vetzuren in je dieet zitten) kunt houden.

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes ermee.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
Nog maar eens een pot Lean Gain besteld en Star! er ook maar eens bijgedaan, eens testen wat het doet. :)

Nog maar eens een pot Lean Gain besteld en Star! er ook maar eens bijgedaan, eens testen wat het doet. :)

Lean Gain is de beste Gainer van het moment. Lean Gain bevat alleen de 5 allerbeste eiwitten, pure complexe koolhydraten en is helemaal vrij van suikers. Kan kwalitatief geen gainer tegenaan. De smaken zijn ook heerlijk:zuip:

Star! is gewoon een goede pre-workout met de juiste ingredienten, waar je bij anderen 40,00 euro moet betalen... koop je Star1 bij ons gewoon voor 14,90:D We krijgen heel veel positieve en zelfs verbaasde reacties binnen op Star!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

B&F:

Ik heb nog 2 potjes Grow staan die wil ik gaan proberen of ik er wat van merk.
Nu staat er bij doseringen; 1 bij ontbijt, 1 bij avondeten en 1 voor slapen gaan.

Waarom die laatste 2 zo dicht achter elkaar en overdag niet? Is het niet beter om verdeeld over de dag te nemen? dus in mijn geval ontbijt 6uur, dan uur voor de training 14.30, en savonds uur voor slapen gaan rond 9uur ofzo nog 1tje?

Of is er een reden voor?

Naar mijn weten zijn er nog geen samples van de 3 nieuwe smaken. Dus geen lemon ice samples.

Klopt, we werken er hard aan. We krijgen binnen enkele weken sample verpakkingen van Isolaat Perfection, Afslank Eiwit en Micellar Casein Perfection. 2 weken later alle smaken Whey Perfection. :)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 08:32 ----------

B&F:

Ik heb nog 2 potjes Grow staan die wil ik gaan proberen of ik er wat van merk.
Nu staat er bij doseringen; 1 bij ontbijt, 1 bij avondeten en 1 voor slapen gaan.

Waarom die laatste 2 zo dicht achter elkaar en overdag niet? Is het niet beter om verdeeld over de dag te nemen? dus in mijn geval ontbijt 6uur, dan uur voor de training 14.30, en savonds uur voor slapen gaan rond 9uur ofzo nog 1tje?

Of is er een reden voor?

Het gaat om een goede verdeling in de dag inderdaad. Voor jouw is de verdeling goed zoals je aangeeft.:)

done :D

en hij is ook al verzonden, had om 22:00 geld over gemaakt

vraag me af hoe ze dat hebben daar :D

We zijn om 22:00 uur nog aan het werk. :D De zending zal dan denk ik vandaag al bij je worden aangeboden. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 08:35 ----------

Ga voor chocolate en vraag lemon ice sample?

Bieide zijn erg lekker. Chocolate loopt eigenlijk altijd goed. De nieuwe Lemon Ice smaak begint een beetje een hype te worden:zuip:
Lemon Ice samples krijgen we over 2-3 weken weer..

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 08:37 ----------

Haha Leon heeft dan meer geluk dan jou Ilco. :p. Hier is de vakantie vanaf vandaag ook gedaan. :(.

Tja, verschil moet er wezen:D Qua weer is het inderdaad helemaal afgelopen. We gaan er weer hard tegenaan de aankomende maanden!:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 08:38 ----------

Vakantie, wat is dat? BB'ing kent geen vakantie :p

Eigenlijk niet!!:D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 08:39 ----------

Citaat:
Origineel gepost door Kixat [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoi B&f.shop

Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.

Kwam denk ik door de Maximize (Beta-Alanine
Sommige mensen zijn er gevoelig voor en ervaren de tintelingen als lastig. Het is echter compleet onschuldig en wordt met gewenning ook minder in de praktijk.

-------

Bedankt voor de reactie!
Gelukkig dat het niets ernstigs is :) is alleen vervelend ja om dan langer rust te houden tot het uitgetintelt is.

Raad jij dan aan om volgende keer toch de dosis te verhogen om te kijken of ik dan wel meer een "boost" en pomp voel? of nog een keer dezelfde dosis en daarna langzaam verhogen met een kwart scoop?

Rustig opbouwen is altijd het beste, verhogen met een kwart is dan goed.:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 08:42 ----------

net een bestelling gemaakt, het loon was weer binnen, uiteraard gelijk 4540 gram Whey Perfection gehaald :)

ref: 267976, heb er nog wat opmerkingen bij gezet :)

Dank je, voor de bestelling.:) Als het bij opmerkigen staat dan zien ze het direct! Whey Perfection zal je weer goed bevallen. Heel Nederland aan de Whey Perfecton!:D

Whey Perfection
Multi vitamine
Creatine
Fat burner
Omega 3
Zou niet weten wat voor nut Carbo Gain heeft maar als het als post-workout bedoeld is dan: Magnificent
Pre workout: White Flood of Noxipro

Ik weet niet wat je 'niveau' of kennis is wat bodybuilding betreft maar als je deze vraagt stelt denk ik dat je het eerst beter bij de Whey Perfection, Creatine en misschien nog omega-3 (als er niet genoeg vetzuren in je dieet zitten) kunt houden.

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes ermee.

Bedankt
Ik wil namelijk dat programma volgen voor 12 weken
En hij raadt deze supplementen aan

Gaat echt een super combinatie zijn zo! Met Magnificent post-workout en Noxipro ervoor ga je ook nog eens veel betere resultaten halen:)

De Amino Tabletten zijn er deze week ook. Komen in de weekaanbiedig voor 9,90 euro!:)

Kan niet altijd feest zijn he...

Maar wellicht een idee om als B&F wat potten op te trekken en zelfs samples in zakjes te doen.....

Heb het idee dat het meer zal opleveren dan de waarde van de potten die je moet afschrijven....

IK WIL MICELLAR CASEIN PERFECTION! :D

Had vorige week een pot protein perfection gekocht. Ik dacht dan gebruik ik dat wel even totdat de nieuwe MC uit is en dan koop ik die.. maar de protein perfection vond ik zo lekker dat ik er iets te snel doorheen ben gegaan, is al bijna op :p

Bij mij wordt daar telkens overheen gelezen heb ik het idee, bestelling van gisteren ook.. vroeg om samples ipv 2e kado maar nu heb ik niks :(

Meen je niet! Daar wordt ik niet vrolijker van:rolleyes: Wat was het referentienummer?

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 14:10 ----------

Damn dat is echt wel een serieus scherpe prijs. :D

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 14:12 ----------

Kan niet altijd feest zijn he...

Maar wellicht een idee om als B&F wat potten op te trekken en zelfs samples in zakjes te doen.....

Heb het idee dat het meer zal opleveren dan de waarde van de potten die je moet afschrijven....

We krijgen de aankomende maanden steeds meer sampling van de eigen lijn. Magnificent, Isolaat Perfection, Afslank Eiwit, Micellar Casein Perfection etc... We zijn er druk mee bezig:D

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 14:14 ----------

IK WIL MICELLAR CASEIN PERFECTION! :D

Had vorige week een pot protein perfection gekocht. Ik dacht dan gebruik ik dat wel even totdat de nieuwe MC uit is en dan koop ik die.. maar de protein perfection vond ik zo lekker dat ik er iets te snel doorheen ben gegaan, is al bijna op :p

De Micellar Casein Perfection gaat je echt nog verbazen. Ik ben zelf echt onder de indruk. :zuip::zuip: Ik ga volgende week wel wat sampling voor jullie regelen.:)

De Micellar Casein Perfection gaat je echt nog verbazen. Ik ben zelf echt onder de indruk. :zuip::zuip: Ik ga volgende week wel wat sampling voor jullie regelen.:)

Kun je ongeveer aangeven op welke dag/datum de Single Serving Variety Sachets van Micellar Casein Perfection te bestellen zijn? Mijn visolie is op, mijn vitamines zijn op, mijn whey raakt op, kortom ik moet snel weer bestellen bij jullie maar ik wacht nog steeds op de micellar casein perfection :) Als je kunt aangeven wanneer deze beschikbaar komt kan ik even nadenken of ik hierop wacht of dat ik een andere caseine ga pakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven