Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Referentie nummer: 267748

Moet ik zeker vandaag niet verwachten? Is gisteren al verzonden.

De samples zullen waarschijnlijk dan op zijn.

Gelukkig niet vaak meegemaakt. :roflol:

Laatst bewerkt:
net bestelling geplaatst, is het mogelijk om een paar extra sample's te krijgen?
alvast bedankt.

refnummer:268489

ik ben benieuwt na jullie aanbieding vrijdag, gaat voor mij een grote bestelling worden dus hoop dat er weet leuks tussen zit :D

Wat zijn lekkere smaken voor de Whey Perfection (ik meng het meestal met chocomelk of gewone melk)?

die aminozuren bestel ik meteen ook even. wat kosten ze als ze niet in de week aanbieding zijn? 14.95 of 19.95 anders haal ik gelijk paar potjes meer.
@ willem , ik zou cookies en cream proberen mocht die er zijn ( niet gekeken)

Kunnen jullie weer een keer wat eiwitrepen in de weekaanbieding doen?
Dan laat ik gelijk een paar dozen komen :)

Hallo Body & Fit,

Ik ben een newbie als het gaat om dit forum. Ben al sinds 2 jaar aan het fitnessen en de laatste paar weken mijn voedingsschema en trainingsschema aan het aanpassen. Ht doel om minder vet mee te slepen en meer massa (kracht).

Mijn supplementen zijn de volgende.
07.00uur 30gr Whey Perfection 30gram
09.00uur 30gr TMS (total muscle solution)
na trainen 70gr Magnificent
12.00uur 30gr Protein perfection
21.00uur 30gr Protein perfection

Nu mijn vraag. Om beter resultaat te krijgen van mijn training en het opbouwen van massa te ondersteunen.
Is het dan handiger (ik zeg niet beter omdat dit een eindeloze discussie kan zijn) om Muscellar casein superior in plaats van een van bovenstaande te nemen.
En is een pre-workout noodzakelijk?

Graag jullie mening.

Kun je ongeveer aangeven op welke dag/datum de Single Serving Variety Sachets van Micellar Casein Perfection te bestellen zijn? Mijn visolie is op, mijn vitamines zijn op, mijn whey raakt op, kortom ik moet snel weer bestellen bij jullie maar ik wacht nog steeds op de micellar casein perfection :) Als je kunt aangeven wanneer deze beschikbaar komt kan ik even nadenken of ik hierop wacht of dat ik een andere caseine ga pakken.

Uiterlijk vanaf maandagochtend kun je Micellar Casein Perfection in potten en sachets bestellen.:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:44 ----------

Referentie nummer: 267748

Moet ik zeker vandaag niet verwachten? Is gisteren al verzonden.

Ik ga ervan uit dat het pakket vandaag wordt aangeboden bij je:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:45 ----------

Het referentienummer is 268066.

Ok, ik maak even een leuk goodie pakketje voor je:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:46 ----------

Lol, heb ik ook bij bijna elke bestelling. Maar goed dat is ook het enige kleine minpunt van bodyenfitshop !

Ik heb inderdaad aangegeven dat er goed op eventuele "opmerkingen" moet worden gelet. Dat moet inderdaad beter en daar gaan we zeker ons best voor doen:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:47 ----------

De samples zullen waarschijnlijk dan op zijn.

Gelukkig niet vaak meegemaakt. :roflol:

We zitten inderdaad ook even heel krap in de samples:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:48 ----------

net bestelling geplaatst, is het mogelijk om een paar extra sample's te krijgen?
alvast bedankt.

refnummer:268489

Dank je, voor de bestelling!:) Je kunt de vraag om extra samples het beste bij "opmerkingen" zetten tijdens het bestellen. Bestelling worden tegenwoordig zo snel verwerkt..:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:52 ----------

ik ben benieuwt na jullie aanbieding vrijdag, gaat voor mij een grote bestelling worden dus hoop dat er weet leuks tussen zit :D

Zoals het er nu uitziet krijgen we de volgende aanbiedingen;

Amino Tabletten
Dieet Eiwit
Fast Diet
PeptoPro

en dan maandag....

De introductie van Micellar Casein Perfection!!!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zijn lekkere smaken voor de Whey Perfection (ik meng het meestal met chocomelk of gewone melk)?

Banaan, Aardbei, Choco en Vanilla worden altijd het meest verkocht.

Lekker frisse fruitsmaken;
Cool Cassis
Frambozen
Lemon Ice
Sunny Peach

Vind ik zelf erg lekker:D

Maar bijvoorbeeld Cookies en Ice Coffee doen het ook goed:zuip:

Smaak is en blijft persoonlijk:D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:59 ----------

die aminozuren bestel ik meteen ook even. wat kosten ze als ze niet in de week aanbieding zijn? 14.95 of 19.95 anders haal ik gelijk paar potjes meer.
@ willem , ik zou cookies en cream proberen mocht die er zijn ( niet gekeken)

De nieuwe Amino Tabletten komen voor 9,90 in de weekaanbieding:)
De normale prijs zal ook erg scherp gaan worden, dat weet ik midden volgende week.

Whey Perfection Cookies & Cream is ruim voorraadig:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 10:04 ----------

Kunnen jullie weer een keer wat eiwitrepen in de weekaanbieding doen?
Dan laat ik gelijk een paar dozen komen :)

Ok, ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen:)

We hebben deze week bijvoorbeeld wel de Syntha-6 repen voor een leuke prijs staan. De smaken zijn heerlijk..:meal:
12 Bars voor 24,90!

Hallo Body & Fit,

Ik ben een newbie als het gaat om dit forum. Ben al sinds 2 jaar aan het fitnessen en de laatste paar weken mijn voedingsschema en trainingsschema aan het aanpassen. Ht doel om minder vet mee te slepen en meer massa (kracht).

Mijn supplementen zijn de volgende.
07.00uur 30gr Whey Perfection 30gram
09.00uur 30gr TMS (total muscle solution)
na trainen 70gr Magnificent
12.00uur 30gr Protein perfection
21.00uur 30gr Protein perfection

Nu mijn vraag. Om beter resultaat te krijgen van mijn training en het opbouwen van massa te ondersteunen.
Is het dan handiger (ik zeg niet beter omdat dit een eindeloze discussie kan zijn) om Muscellar casein superior in plaats van een van bovenstaande te nemen.
En is een pre-workout noodzakelijk?

Graag jullie mening.

Nee, dat denk ik niet. Protein Perfection Mix bevat rond de 40% Micellar en 40% Whey , de andere bronnen hebben een relatief klein aandeel. Micellar en Whey zijn ook de belangrijkste bronnen. Je kunt het ook los koppelen en om 12:00 en 21:00 uur zelf Whey en Micellar mixen maar op zich is het prima zo:)

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 10:12 ----------

We kregen ook nog een vraag of Neurocore een aantal dagen geleden. Deze komt denk ik vrijdag:)

Nee, dat denk ik niet. Protein Perfection Mix bevat rond de 40% Micellar en 40% Whey , de andere bronnen hebben een relatief klein aandeel. Micellar en Whey zijn ook de belangrijkste bronnen. Je kunt het ook los koppelen en om 12:00 en 21:00 uur zelf Whey en Micellar mixen maar op zich is het prima zo:)

Bedankt. :thumbs:

kun je misschien even uitleggen wat de verschillen zijn tussen:

Whey Perfection
Perfection Mix
Casein Perfection
Dieet eiwit?

Whey Perfection = Whey eiwit, snelle eiwit,
Perfection Mix = Snelle en langzame whey eiwit samen
Casein Perfection = langzame eiwit, tot 7u afgifte
Dieet eiwit = snelle en langzame eiwit bij elkaar, vezels en carnitine toegevoegd. Voor stimulatie van de vetverbranding en een langer voller gevoel.

• Like
Waarderingen: B&F
He, ik wil geen nieuw topic aanmaken dus vraag het hier. Ik wil mijn volgende stack laten bestaan uit creatine+beta aline en misschien magnificient, denken jullie dat ik uit de magnifecent een fatsoenlijk voordeel pak wat het geld waard is?

Whey Perfection = Whey eiwit, snelle eiwit,
Perfection Mix = Snelle en langzame whey eiwit samen
Casein Perfection = langzame eiwit, tot 7u afgifte
Dieet eiwit = snelle en langzame eiwit bij elkaar, vezels en carnitine toegevoegd. Voor stimulatie van de vetverbranding en een langer voller gevoel.

:thumb: Dank je, voor de goede uitleg!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 12:34 ----------

He, ik wil geen nieuw topic aanmaken dus vraag het hier. Ik wil mijn volgende stack laten bestaan uit creatine+beta aline en misschien magnificient, denken jullie dat ik uit de magnifecent een fatsoenlijk voordeel pak wat het geld waard is?

Ik durf zelfs te zeggen dat Magnificent prijs-kwaliteit de beste post-workout verkrijgbaar is:) (zelfs internationaal:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven