Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meen je niet! Daar wordt ik niet vrolijker vanWat was het referentienummer?
Bij mij wordt daar telkens overheen gelezen heb ik het idee, bestelling van gisteren ook.. vroeg om samples ipv 2e kado maar nu heb ik niks![]()
Kun je ongeveer aangeven op welke dag/datum de Single Serving Variety Sachets van Micellar Casein Perfection te bestellen zijn? Mijn visolie is op, mijn vitamines zijn op, mijn whey raakt op, kortom ik moet snel weer bestellen bij jullie maar ik wacht nog steeds op de micellar casein perfectionAls je kunt aangeven wanneer deze beschikbaar komt kan ik even nadenken of ik hierop wacht of dat ik een andere caseine ga pakken.

Referentie nummer: 267748
Moet ik zeker vandaag niet verwachten? Is gisteren al verzonden.

Lol, heb ik ook bij bijna elke bestelling. Maar goed dat is ook het enige kleine minpunt van bodyenfitshop !

De samples zullen waarschijnlijk dan op zijn.
Gelukkig niet vaak meegemaakt.![]()

net bestelling geplaatst, is het mogelijk om een paar extra sample's te krijgen?
alvast bedankt.
refnummer:268489
Je kunt de vraag om extra samples het beste bij "opmerkingen" zetten tijdens het bestellen. Bestelling worden tegenwoordig zo snel verwerkt..
ik ben benieuwt na jullie aanbieding vrijdag, gaat voor mij een grote bestelling worden dus hoop dat er weet leuks tussen zit![]()

Wat zijn lekkere smaken voor de Whey Perfection (ik meng het meestal met chocomelk of gewone melk)?

die aminozuren bestel ik meteen ook even. wat kosten ze als ze niet in de week aanbieding zijn? 14.95 of 19.95 anders haal ik gelijk paar potjes meer.
@ willem , ik zou cookies en cream proberen mocht die er zijn ( niet gekeken)

Kunnen jullie weer een keer wat eiwitrepen in de weekaanbieding doen?
Dan laat ik gelijk een paar dozen komen![]()

Hallo Body & Fit,
Ik ben een newbie als het gaat om dit forum. Ben al sinds 2 jaar aan het fitnessen en de laatste paar weken mijn voedingsschema en trainingsschema aan het aanpassen. Ht doel om minder vet mee te slepen en meer massa (kracht).
Mijn supplementen zijn de volgende.
07.00uur 30gr Whey Perfection 30gram
09.00uur 30gr TMS (total muscle solution)
na trainen 70gr Magnificent
12.00uur 30gr Protein perfection
21.00uur 30gr Protein perfection
Nu mijn vraag. Om beter resultaat te krijgen van mijn training en het opbouwen van massa te ondersteunen.
Is het dan handiger (ik zeg niet beter omdat dit een eindeloze discussie kan zijn) om Muscellar casein superior in plaats van een van bovenstaande te nemen.
En is een pre-workout noodzakelijk?
Graag jullie mening.

Nee, dat denk ik niet. Protein Perfection Mix bevat rond de 40% Micellar en 40% Whey , de andere bronnen hebben een relatief klein aandeel. Micellar en Whey zijn ook de belangrijkste bronnen. Je kunt het ook los koppelen en om 12:00 en 21:00 uur zelf Whey en Micellar mixen maar op zich is het prima zo
Whey Perfection = Whey eiwit, snelle eiwit,
Perfection Mix = Snelle en langzame whey eiwit samen
Casein Perfection = langzame eiwit, tot 7u afgifte
Dieet eiwit = snelle en langzame eiwit bij elkaar, vezels en carnitine toegevoegd. Voor stimulatie van de vetverbranding en een langer voller gevoel.
He, ik wil geen nieuw topic aanmaken dus vraag het hier. Ik wil mijn volgende stack laten bestaan uit creatine+beta aline en misschien magnificient, denken jullie dat ik uit de magnifecent een fatsoenlijk voordeel pak wat het geld waard is?
(zelfs internationaal
---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 09:44 ----------
Ik ga ervan uit dat het pakket vandaag wordt aangeboden bij je![]()