XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey Perfection = Whey eiwit, snelle eiwit,
Perfection Mix = Snelle en langzame whey eiwit samen
Casein Perfection = langzame eiwit, tot 7u afgifte
Dieet eiwit = snelle en langzame eiwit bij elkaar, vezels en carnitine toegevoegd. Voor stimulatie van de vetverbranding en een langer voller gevoel.

Bedankt voor de uitleg ... dus Dieet eiwit is beter dan Perfection Mix tijdens de cut

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 12:41 ----------

:thumb: Dank je, voor de goede uitleg!

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 12:34 ----------

Ik durf zelfs te zeggen dat Magnificent prijs-kwaliteit de beste post-workout verkrijgbaar is:) (zelfs internationaal:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog twee vraagje hierover aub:

- Als je magnificent als post-workout neemt, hoef je geen banaan of zo te nemen met de whey?
- Word je boller van Magnificent? dus kun je dit beter NIET gebruiken tijdens de cut?

Hey B&f

al wat meer bekend over

254716??

:D

Ok, wel jammer dat het al de 2de keer is dat het te laat komt :(

Wij versturen direct.:cool: Maar goed, het is natuurlijk niet prettig als je op je spullen wacht inderdaad, dat snap ik.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 13:34 ----------

Hey B&f

al wat meer bekend over

254716??

:D

Dat gaat op Creanox, die is "uitverkocht". daar heb je denk ik overheen gelezen. Je mag van mij best een ander product uitzoeken, mag ook wat duurder uitvallen, dat is geen probleem. Als je mij je keuze doorgeeft dan regel ik het direct. (probeerde je net ook te bellen maar ik denk niet dat wij een juist nummer van je hebben..)

Bedankt voor de uitleg ... dus Dieet eiwit is beter dan Perfection Mix tijdens de cut

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 12:41 ----------

Nog twee vraagje hierover aub:

- Als je magnificent als post-workout neemt, hoef je geen banaan of zo te nemen met de whey?
- Word je boller van Magnificent? dus kun je dit beter NIET gebruiken tijdens de cut?

Als je Magnificent neemt dan hoef je idd geen banaan te nemen met de Whey. Je wordt er niet boller van. Na de training blijf je ook in de cut de carbs en vrije aminozuren/bcaa/peptopro nodig hebben.

Ok bedankt mijn volgende bestelling eind deze week of volgende week wordt dus:

Muscle & Diet Pack
Whey Perfection Cookies en Cream
Magnificent
Dexaprine (moet over nadenken weet niet zeker of ik wat eraan heb)
En ik twijfel dus tussen (dieet eiwit, casein perfection of perfection mix)

Ok bedankt mijn volgende bestelling eind deze week of volgende week wordt dus:

Muscle & Diet Pack
Whey Perfection Cookies en Cream
Magnificent
Dexaprine (moet over nadenken weet niet zeker of ik wat eraan heb)
En ik twijfel dus tussen (dieet eiwit, casein perfection of perfection mix)

Whey Perfection en Magnificent zijn absoluut top keuzes!! Dexaprine afhankelijk inderdaad van wat je wilt. Als fatburner en energieproduct in ieder geval een knaller. Dan de keuze tussen Dieet, Casein Perfection en de Mix. Dieet Eiwit is een mix van Whey & Casein met toevoeging van Carnitine en Vitamines. De Protein Perfection Mix bevat ook hoofdzakelijk Whey & Casein. De nieuwe Micellar Casein Perfection bevat weer puur de Casein, de smaken worden echt geweldig...!!! Net waar je voorkeur of behoefte ligt.:)

Whey Perfection en Magnificent zijn absoluut top keuzes!! Dexaprine afhankelijk inderdaad van wat je wilt. Als fatburner en energieproduct in ieder geval een knaller. Dan de keuze tussen Dieet, Casein Perfection en de Mix. Dieet Eiwit is een mix van Whey & Casein met toevoeging van Carnitine en Vitamines. De Protein Perfection Mix bevat ook hoofdzakelijk Whey & Casein. De nieuwe Micellar Casein Perfection bevat weer puur de Casein, de smaken worden echt geweldig...!!! Net waar je voorkeur of behoefte ligt.:)

Het probleem is dat ik zelf weinig verstand van heb.
Ik begin volgende maandag een 12 weken hardcore Kris Gethin workout program.
En ik wil zoveel mogelijk body fat kwijt raken en indien mogelijk spiermassa erbij te krijgen. Maar mijn prioriteit gaat uit naar afvallen zodat ik kan weer gaan joggen zonder knieproblemen te krijgen.

Maar als ik magnificent neem, heb ik dus ook geen creatine meer nodig omdat hij erin zit. En als ik Muscle en Diet Pack neem dan heb ik de vitamines van Dieet eiwit niet nodig. Dus misschien dat ik dan gewoon de volgende neem:
Whey Perfection
Muscle en diet pack
Dexaprine
Magnificent

Dan kan k na een maand toch beoordelen hoe het gegaan is toch? En ik heb ook geen omega3 supplement nodig omdat Muscle en diet pack dat al bevat en ik eet meestal 1 keer haring per week en 1 keer zalm (minimaal)

Ik hoop dat je al mijn vragen kunt beantwoorden ik weet dat ik te veel heb gesteld maar ik ben echt een n00b wat supplementen betreft.

bestelling geplaatst. heb toch wel voor perfection mix gekozen ipv casein. ik ga ook dexaprine proberen en magnificent ik hoop dat het wat wordt in deze drie maanden.

269033

Weer een bestelling geplaatst :).

flinke bestelling binnen gekregen:) Helaas niks extra's maargoed, mag niet klagen :)
Shirt is wel heeeel erg groot zeg, daar pas ik van me leven niet in, haha:P

Dat is 1 ontbijt

Ehm, wat doet dat Kruidvat potje linksboven? ;)

ff bestellinkje gemaakt! (:

Ref:269151

Als de MC Perfection uitkomt, is het dan ook gelijk mogelijk om een MC Perfection/WheyPerfection combo te kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven