Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net nog een bestelling geplaatst, ben benieuwd of het nog lukt voor morgen :P.

Ref: 269155

Ilco

Ik wil je bij deze verschrikkelijk bedanken voor de [zie pm] , die bij mij bestelling is geleverd.
Bij deze wil ik jou, en Body en Fitshop, hartelijk bedanken voor de prima service die jullie geleverd hebben. Top :D;)

Paul

Ilco

Ik wil je bij deze verschrikkelijk bedanken voor de [zie pm] , die bij mij bestelling is geleverd.
Bij deze wil ik jou, en Body en Fitshop, hartelijk bedanken voor de prima service die jullie geleverd hebben. Top :D;)

Paul

Ooh geheimpjes :eek: zo gaat straks iedereen extra specials verwachten :angstig:

Als de MC Perfection uitkomt, is het dan ook gelijk mogelijk om een MC Perfection/WheyPerfection combo te kopen?

Jazeker, daar gaan we mee aan de gang. na het weekend staat deze optie ook op internet!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 08:50 ----------

Net nog een bestelling geplaatst, ben benieuwd of het nog lukt voor morgen :P.

Ref: 269155

Voor 22:00 uur moet nog gelukt zijn inderdaad.

edit;
Zending is al gesorteerd dus zal vandaag worden aangeboden.

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 08:51 ----------

Ilco

Paul

Graag gedaan:)

Ok, als ik het goed begrijp meer NO = meer spiergroei toch?

Wat is het meest eenvoudige maar doeltreffende NO product?
Ik wil mijn supplementinname graag zo 'basis' mogelijk houden, wil dus geen product met allerlei fancy stofjes, gewoon het liefst 1 of 2 stofjes die voor een lekkere aanhoudende pomp zorgen zonder bijwerkingen (kan bijv. niet goed tegen beta-alanine).

Zat zelf te denken aan Agmatine?

Kunnen jullie niet de Lipo-6X in de aanbieding gooien? :D

Die staat helaas al heel strak op de marge.:cool: Kan kijken wat ik kan doen maar kan je helaas niks beloven.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 09:00 ----------

Ok, als ik het goed begrijp meer NO = meer spiergroei toch?

Wat is het meest eenvoudige maar doeltreffende NO product?
Ik wil mijn supplementinname graag zo 'basis' mogelijk houden, wil dus geen product met allerlei fancy stofjes, gewoon het liefst 1 of 2 stofjes die voor een lekkere aanhoudende pomp zorgen zonder bijwerkingen (kan bijv. niet goed tegen beta-alanine).

Zat zelf te denken aan Agmatine?

Agmatine en Carbamyl Glutamate zijn dan de meest aan te raden producten.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 09:00 ----------

ff bestellinkje gemaakt! (:

Ref:269151

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 09:01 ----------

Thnx B&F ;)
[URL]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/6/171647.jpg[/URL]

---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 21:26 ----------

Heb hier ook een L gekeregen lol:D

:thumb: Ziet er goed uit!!!

Gaan jullie ook de 15 caplet verpakking van Dexaprine verkopen? Lijkt me een interessante test-aankoop.

flinke bestelling binnen gekregen:) Helaas niks extra's maargoed, mag niet klagen :)
Shirt is wel heeeel erg groot zeg, daar pas ik van me leven niet in, haha:P

OK, ik zal eens navragen of we iets "normalere" maten kunnen aanbieden inderdaad:D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 09:08 ----------

Gaan jullie ook de 15 caplet verpakking van Dexaprine verkopen? Lijkt me een interessante test-aankoop.

Ja, ze zijn mij wel aangeboden door Iforce ik heb het echter niet gedaan omdat we de 60 caplets nu door de grote inkoop kunnen aanbieden voor 29,90, de 15caplets verpakking moest 14,00 euro gaan kosten. Dat vond ik in verhouding dan te duur... Of denken jullie daar anders over? (in de US loopt de 15cap verpakkning inderdaad goed)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 09:11 ----------

bestelling geplaatst. heb toch wel voor perfection mix gekozen ipv casein. ik ga ook dexaprine proberen en magnificent ik hoop dat het wat wordt in deze drie maanden.

Je hebt gekozen voor de beste supplementen in elke categorie, dat gaat helemaal goed komen! Dank je, voor de bestelling:)

Magnificent
Dexaprine
Protein Perfection Mix

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 09:14 ----------

Het probleem is dat ik zelf weinig verstand van heb.
Ik begin volgende maandag een 12 weken hardcore Kris Gethin workout program.
En ik wil zoveel mogelijk body fat kwijt raken en indien mogelijk spiermassa erbij te krijgen. Maar mijn prioriteit gaat uit naar afvallen zodat ik kan weer gaan joggen zonder knieproblemen te krijgen.

Maar als ik magnificent neem, heb ik dus ook geen creatine meer nodig omdat hij erin zit. En als ik Muscle en Diet Pack neem dan heb ik de vitamines van Dieet eiwit niet nodig. Dus misschien dat ik dan gewoon de volgende neem:
Whey Perfection
Muscle en diet pack
Dexaprine
Magnificent

Dan kan k na een maand toch beoordelen hoe het gegaan is toch? En ik heb ook geen omega3 supplement nodig omdat Muscle en diet pack dat al bevat en ik eet meestal 1 keer haring per week en 1 keer zalm (minimaal)

Ik hoop dat je al mijn vragen kunt beantwoorden ik weet dat ik te veel heb gesteld maar ik ben echt een n00b wat supplementen betreft.

Ehhh:D

Wat je nu genomen hebt: Whey Perfection, Muscle & Diet, Dexaprine en Magnificent is gewoon een heel goed schema. Er zijn altijd vele keuzes en mogelijkheden daar ben ik het helemaal mee eens maar dit is gewoon een echt prima.

Ja, ze zijn mij wel aangeboden door Iforce ik heb het echter niet gedaan omdat we de 60 caplets nu door de grote inkoop kunnen aanbieden voor 29,90, de 15caplets verpakking moest 14,00 euro gaan kosten. Dat vond ik in verhouding dan te duur... Of denken jullie daar anders over? (in de US loopt de 15cap verpakkning inderdaad goed)

Ik snap dat die 15 stuks verpakking 2 keer zo duur is als de verpakking van 60 stuks. (per pil)
Persoonlijk zou ik weleens een kleine verpakking willen proberen na de x-miljoenste teleurstelling na het verboden worden van ephedra. Kan ik het mooi 2 weken proberen voor een klein prijsje.. Maar misschien ben ik de enige..???

Laatst bewerkt:
Leon, weet je ongeveer waneer de Amino ampullen verkrijgbaar zullen zijn en wat de prijs gaat zijn ?
Alvast bedankt
Groetjes

Kan iemand mij uitleggen wanneer en waarom je magnificent en TMS gebruikt? En dan niet de een voor en de ander na de workout, maar op basis van ingredienten. Ik zie wel op de site dat er allerlei complexen inzitten van ingrediënten (zoals carb complex en muscle building complex), maar vind het moeilijk om het puur op de ingrediënten te beoordelen. Het verschil wordt me ook niet heel duidelijk aangezien er volgens mij veel overlap in zit.

Waarschijnlijk ga ik 1 van de twee uitproberen, maar ik heb nu nog geen idee welke. Ik zal mijn doel niet verklappen omdat ik zo'n objectief mogelijk vergelijking wil :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er aan toe gaat in jullie magazijn :D

Werk zelf ook in een magazijn als bijbaan, maar bij ons is het echt een bende. Hebben jullie geen foto's ofzo? Lijkt me best epic om een heel magazijn vol supplementen te zien. (of mag dit niet wegens beveiligingsredenen?)

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk dat jullie magazijn heel sterk op mijn kast lijkt, vol met allemaal supplementen. :D

Hier alvast een voorproefje... ;)

Hoe groot is de B&F Tank Top en de B&F T-shirt?
Bij kado's staan er andere maten dan wanneer je bij het desbetreffende artikel bent.

Ben van plan om boven de €99,- te bestellen. Dank u!

Kan iemand mij uitleggen wanneer en waarom je magnificent en TMS gebruikt? En dan niet de een voor en de ander na de workout, maar op basis van ingredienten. Ik zie wel op de site dat er allerlei complexen inzitten van ingrediënten (zoals carb complex en muscle building complex), maar vind het moeilijk om het puur op de ingrediënten te beoordelen. Het verschil wordt me ook niet heel duidelijk aangezien er volgens mij veel overlap in zit.

Waarschijnlijk ga ik 1 van de twee uitproberen, maar ik heb nu nog geen idee welke. Ik zal mijn doel niet verklappen omdat ik zo'n objectief mogelijk vergelijking wil :)

Als je er voor kiest om Magnificent te gebruiken dan raad ik je aan om ook een pwo erbij te nemen voor maximaal effect van de Magnificent. Ik gebruik het nu al een tijdje als postworkout voor direct na het trainen en s ochtends op rustdagen gelijk bij het wakker worden en heb de afgelopen 6 weken gemerkt dat het spierherstel toch vlotter verloopt. Daarnaast gaat door de creatine die erin zit het trainen ook lekker.

De kenmerken bij neurocore zijn nogal misleidend. 45 servings en eronder staat dat je 3 gram citruline en beta alanine hebt. Maar die heb je pas als je 3 servings neemt...
Bij xxl staat het ook zo, dus ik neem aan dat je het niet zelf geschreven hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven