Menthol
Cool Novice
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit! Hoelang doe je met deze voorraad?![]()

LOL Dat viel mij ook al op!
Zoals het er nu uitziet krijgen we de volgende aanbiedingen;
Amino Tabletten
Dieet Eiwit
Fast Diet
PeptoPro

Ilco
Ik wil je bij deze verschrikkelijk bedanken voor de [zie pm] , die bij mij bestelling is geleverd.
Bij deze wil ik jou, en Body en Fitshop, hartelijk bedanken voor de prima service die jullie geleverd hebben. Top
Paul
zo gaat straks iedereen extra specials verwachten 
Als de MC Perfection uitkomt, is het dan ook gelijk mogelijk om een MC Perfection/WheyPerfection combo te kopen?

Net nog een bestelling geplaatst, ben benieuwd of het nog lukt voor morgen.
Ref: 269155

Ilco
Ik wil je bij deze verschrikkelijk bedanken voor de [zie pm] , die bij mij bestelling is geleverd.
Bij deze wil ik jou, en Body en Fitshop, hartelijk bedanken voor de prima service die jullie geleverd hebben. Top
Paul

Kunnen jullie niet de Lipo-6X in de aanbieding gooien?![]()
Kan kijken wat ik kan doen maar kan je helaas niks beloven.Ok, als ik het goed begrijp meer NO = meer spiergroei toch?
Wat is het meest eenvoudige maar doeltreffende NO product?
Ik wil mijn supplementinname graag zo 'basis' mogelijk houden, wil dus geen product met allerlei fancy stofjes, gewoon het liefst 1 of 2 stofjes die voor een lekkere aanhoudende pomp zorgen zonder bijwerkingen (kan bijv. niet goed tegen beta-alanine).
Zat zelf te denken aan Agmatine?

Thnx B&F
[URL]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/6/171647.jpg[/URL]
---------- Post toegevoegd Wed 21 Sep 2011 om 21:26 ----------
Heb hier ook een L gekeregen lol![]()
flinke bestelling binnen gekregenHelaas niks extra's maargoed, mag niet klagen
Shirt is wel heeeel erg groot zeg, daar pas ik van me leven niet in, haha![]()

Gaan jullie ook de 15 caplet verpakking van Dexaprine verkopen? Lijkt me een interessante test-aankoop.
bestelling geplaatst. heb toch wel voor perfection mix gekozen ipv casein. ik ga ook dexaprine proberen en magnificent ik hoop dat het wat wordt in deze drie maanden.

Het probleem is dat ik zelf weinig verstand van heb.
Ik begin volgende maandag een 12 weken hardcore Kris Gethin workout program.
En ik wil zoveel mogelijk body fat kwijt raken en indien mogelijk spiermassa erbij te krijgen. Maar mijn prioriteit gaat uit naar afvallen zodat ik kan weer gaan joggen zonder knieproblemen te krijgen.
Maar als ik magnificent neem, heb ik dus ook geen creatine meer nodig omdat hij erin zit. En als ik Muscle en Diet Pack neem dan heb ik de vitamines van Dieet eiwit niet nodig. Dus misschien dat ik dan gewoon de volgende neem:
Whey Perfection
Muscle en diet pack
Dexaprine
Magnificent
Dan kan k na een maand toch beoordelen hoe het gegaan is toch? En ik heb ook geen omega3 supplement nodig omdat Muscle en diet pack dat al bevat en ik eet meestal 1 keer haring per week en 1 keer zalm (minimaal)
Ik hoop dat je al mijn vragen kunt beantwoorden ik weet dat ik te veel heb gesteld maar ik ben echt een n00b wat supplementen betreft.
Ja, ze zijn mij wel aangeboden door Iforce ik heb het echter niet gedaan omdat we de 60 caplets nu door de grote inkoop kunnen aanbieden voor 29,90, de 15caplets verpakking moest 14,00 euro gaan kosten. Dat vond ik in verhouding dan te duur... Of denken jullie daar anders over? (in de US loopt de 15cap verpakkning inderdaad goed)

Kan iemand mij uitleggen wanneer en waarom je magnificent en TMS gebruikt? En dan niet de een voor en de ander na de workout, maar op basis van ingredienten. Ik zie wel op de site dat er allerlei complexen inzitten van ingrediënten (zoals carb complex en muscle building complex), maar vind het moeilijk om het puur op de ingrediënten te beoordelen. Het verschil wordt me ook niet heel duidelijk aangezien er volgens mij veel overlap in zit.
Waarschijnlijk ga ik 1 van de twee uitproberen, maar ik heb nu nog geen idee welke. Ik zal mijn doel niet verklappen omdat ik zo'n objectief mogelijk vergelijking wil![]()