XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat als er samples zouden komen dit helaas wel een tijdje gaat duren als de aanvraag bij het productiebedrijf nog moet gebeuren. Maar als er iemand daar is met teveel tijd en die iets om handen wilt kan altijd (indien mogelijk en indien het mag) van die kleine zakjes vullen met capsules en die als samples gebruiken. :p.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gierige hollanders :)

beste b&f shop,

laatste tijd veel positieve reacties over agmatine, dat vraagt eigenlijk om samples? :d ik snap dat zo'n gratis sample actie niet bij ieder product mogelijk is, dat zou niet realistisch zijn. Maar misschien kunnen jullie bij een bestelling een sample meesturen?

Mvg, ace
+9999999999

ben ook wel benieuwd naar de nieuwe week aanbieding

Laatst bewerkt:
Gister bestelling geplaatst en vandaag alweer geleverd gekregen, ook nog een telefoontje met jullie gehad gister en daar werd ik ook super behandeld dus :thumbs: !

Enige jammere was dat me shakebaker niet in de doos zat :(

Ohja, ook nog een vraagje. De Dextrose Proffesional, die had ik gemend met met een halve scoop casseine en 250 ml melk, en het ging bruisen na het schudden. Hoor ik het uit te laten bruisen of?

De combinatie van casseine (banaan) en de Dextro (Fruit Punch) was trouwens nog goed te doen!

Stuur je ref nummer maar even via de p.m . :)

heb mijn 2x casseine netjes binnen gekregen, gister om 21:40 besteld ofzo :D omdat jullie geen stickers van de aardbei casseine meer hadden kreeg ik een ongestickerde emmer, hier was ik netjes van op de hoogte gesteld! ;)

oja en lekker 4 gratis extra samples erbij :D jammer dat ik 3x dezelfde kreeg maar achja :p gratis is gratis :D

Oeps! :D

Bedankt voor je bestelling. ;)

Zit er in de Ultra Fine Oats geen maatschep ? Op de verpakking staat over eetlepels ?

Nee geen maatschep, maar de meeste klanten wegen deze ook af op een keukenweegschaal. :)

231813
weer bestelling gedaan :P

:thumbs:

Beste B&F shop,

Laatste tijd veel positieve reacties over Agmatine, dat vraagt eigenlijk om samples? :D Ik snap dat zo'n gratis sample actie niet bij ieder product mogelijk is, dat zou niet realistisch zijn. Maar misschien kunnen jullie bij een bestelling een sample meesturen?

Mvg, Ace

+9999999999

ben ook wel benieuwd naar de nieuwe week aanbieding

Ik zat er al op te wachten.. :D

Ilco en ik zullen er even in gaan verdiepen. Er is nu zoveel vraag naar dit product dat we inderdaad maar eens een actie moeten overwegen. ;)

-Leon

Het gebruikelijke tipje van de sluier:D voor de weekaanbiedingen van vrijdag (morgen);

PeptoPro
Whey Shake Revolutions
Vaporize
Grow!

Prijzen vanaf morgen, gaan weer scherp worden:)

Aaaaahhhhhh yeahhhhh, en ik heb een bonus van 200 gekregen van mijn werk :)

Pakketjes weer supersnel binnen. Gisteren om 21:45 besteld. Ervaringen met B&F tot nu toe zijn gewoonweg super. Enige tip die ik jullie wil geven is: shakebekers niet vergeten. Lees vaak dat deze vergeten worden en heb ditzelf ook gehad. :p

Aaaaahhhhhh yeahhhhh, en ik heb een bonus van 200 gekregen van mijn werk :)

Dat willen wij ook wel! :D

Pakketjes weer supersnel binnen. Gisteren om 21:45 besteld. Ervaringen met B&F tot nu toe zijn gewoonweg super. Enige tip die ik jullie wil geven is: shakebekers niet vergeten. Lees vaak dat deze vergeten worden en heb ditzelf ook gehad. :p

Had je al een p.m teruggestuurd. Wordt natuurlijk gelijk opgelost :)

-Leon

2 dagen later en nog niks ontvangen...ligt nog bij het DC van Post NL O.o

Staat op de site dat je de Psyllium Husk Fibres prima kan mixen met water of iets anders. Echter als ik het meng met watr zet het gelijk enorm uit en vorm een grote drap.. Maar ja, had het ook gekocht om te proberen. Ga nu maar eens de Fitness Fibers proberen, kijken of deze wel te mixen valt in een shake of wat anders.. :p

Beste B&F-shop,

ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Ik had nog enkele vragen:
- op de site staan de banken vermeld waarmee je met Bancontact kunt betalen. Ik heb dit echter gedaan met Argenta (staat er niet tussen), maar de betaling is wel geslaagd. Ik vermoed dat dit nu wel in orde is? Referentienummer is 232314.
- wanneer kan ik de bestelling verwachten? Volgende werkdag, maar binnen welke tijdspanne is dit?

Mvg

Al idee hoeveel magnificent zal kosten aub?

Body en Fitshop,

Hoe komt het dat jullie PeptoPro verhoudingsgewijs zo goedkoop is? Bij XXL betaal je bijna 50 euro voor 750 gram, en bij jullie maar 20 euro voor 500 gram? Ik zie in jullie beschrijving ook nergens een hydrolisegraad of percentage di- en tripeptiden.

Het kan toch niet exact hetzelfde zijn voor zoveel minder?

Grtz

Body en Fitshop,

Hoe komt het dat jullie PeptoPro verhoudingsgewijs zo goedkoop is? Bij XXL betaal je bijna 50 euro voor 750 gram, en bij jullie maar 20 euro voor 500 gram? Ik zie in jullie beschrijving ook nergens een hydrolisegraad of percentage di- en tripeptiden.

Grtz

Kan zeker wel (andere leverancier e.d.) plus XXL is gewoon een beetje aan de hoge kant in prijzen (mijn mening, ik heb dan ook een studenten budget :D)

Body en Fitshop,

Grtz

De leverancier weet ik niet als anders is. Het aminozuurprofiel is immers wel identiek hetzelfde.

My guess: Kleinere marge + grote hoeveelheid

Laatst bewerkt:
Body en Fitshop,

Grtz

Ook wel benieuwd naar:D

Kan iemand me even een update geven over:

Magnificent, wanneer komt het binnen? anders moet ik weer TMS kopen.
Whey perfection, wanneer komen de nieuwe smaken?
Casein perfection, al meer over bekend?:D

Staat op de site dat je de Psyllium Husk Fibres prima kan mixen met water of iets anders. Echter als ik het meng met watr zet het gelijk enorm uit en vorm een grote drap.. Maar ja, had het ook gekocht om te proberen. Ga nu maar eens de Fitness Fibers proberen, kijken of deze wel te mixen valt in een shake of wat anders.. :p

Volgende keer anders eerst water en dan de vezels. :) Laat even weten wanneer je de shakebeker binnen hebt. ;)

Beste B&F-shop,

ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Ik had nog enkele vragen:
- op de site staan de banken vermeld waarmee je met Bancontact kunt betalen. Ik heb dit echter gedaan met Argenta (staat er niet tussen), maar de betaling is wel geslaagd. Ik vermoed dat dit nu wel in orde is? Referentienummer is 232314.
- wanneer kan ik de bestelling verwachten? Volgende werkdag, maar binnen welke tijdspanne is dit?

Mvg

België duurt meestal 2 dagen met overschrijven. Zodra de betaling binnen is wordt de verzending verstuurd. We hebben een overzicht over welke betalingen welke opties met zich meebrengen:

[Link niet meer beschikbaar]

Kan iemand me even een update geven over:

Magnificent, wanneer komt het binnen? anders moet ik weer TMS kopen.
Whey perfection, wanneer komen de nieuwe smaken?
Casein perfection, al meer over bekend?:D

Al idee hoeveel magnificent zal kosten aub?

Magnificent = Midden juli, prijs tussen de 24,90 - 26,50 ongeveer.

Whey Perfection en de nieuwe smaken verwachten wij ook midden juli en de Casein Perfection eind juli. :)

-Leon

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 08:54 ----------

Body en Fitshop,

Grtz

Voor de duidelijkheid;

Wij betrekken het overigens ook gepatenteerde PeptoPro rechtstreeks van DSM. Er is ook maar 1 soort PeptoPro en dat is die van DSM. Overal 100% hetzelfde dus.

We hebben inderdaad een hele leuke aanbieding aankomende week met PeptoPro dus profiteer ervan:)
1x 250 Gram (25 Doseringen) 12,50!
1x 500 Gram (50 Doseringen) 19,90!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven