Gauner
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/bsn/no-xplode-ntMisschien een idee om iemand in te huren die dat regelt?
Ik stel me beschikbaar.
Mijn collega gaat er naar kijken. Maar bedankt...
Ik heb even enkele vragen over die allergoedkoopste creatine monohydraat van 12 euro (Micro Pure Creatine 100%).
Om te beginnen: WTF?
12 euro, geen verzendkosten, zijn er hier addertjes onder het gras?
Is dit trouwens Duitse creatine, en waarom zou ik in godsnaam een duurdere versie van monohydraat kopen als dit ook bestaat?
B&F wanneer krijg je weer 2kg Vanille Ice binnen van de Perfect Protein Matrix?
M'n potje is bijna op.![]()
Vind die wel nogal prijzig, helemaal omdat je er maar 3 weken mee doet. Zoek echt gewoon een goeie multivit.![]()
Je kan ook 1 zakje per dag nemen dan doe je er dubbel zo lang mee, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
Bodyenfitshop, bestelling is weer lekker vlot binnen en bedankt voor het no explode N-tensidy sampletje.
---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------
Ik vind dat er vrij weinig over de ingredienten in no X-plode N-tensity staat, of is dit geheim?http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/bsn/no-xplode-nt

Sow, daar had je het ff druk met antwoorden. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

Ja graag gedaan, als ik weer wat ga bestellen laat ik wel weer wat horen. Volgende zal wel weer whey zijn of total muscle solutionJa, straks ben ik er nog druk mee ook
(En jij bedankt voor je aanbod)

Bestelling geplaatst!
Order#: 98729
Samples van PWO-Boosters zijn zeer welkom indien beschikbaar!
Mocht niet geval zijn, dan zou ik graag een drinkbeker willen hebben ipv een
shaker (zou mijn 4e worden namelijk).

vandaag m'n tweede bestelling van bodyenfitshop ontvangen, een zak scivation chocolate whey. gisteren besteld en vandaag in huis, klasse!
Thanks!! en jij bedankt voor de bestelling!Nogmaals mijn reactie, viel net onderaan de vorige pagina.
Zijn er mensen met ervaring met Fast Diet?
Info op de site:
Heb je zelfs producten die wereldwijd behoren tot best gewaardeerde afslank- en energieproducten, als Lipo-6, Ergolean AMP of Hydroxycut Hardcore al eens gebruikt? Het kan echt nog beter!
Deze Amerikaanse producent is in staat geweest om een formule te ontwikkelen die nog effectiever is!
Is dit nou echt het beste dan? Wat vinden mensen die het gebruikt hebben? Want Hydrocycut stond volgens mij altijd bekend als de beste vetverbrander.
En hoeveel moet je er nu precies van innemen? Want er staan verschillende dingen in de beschrijving. Ik sta op 't moment op 96kg bij 14-15% ofzo.
1 tablet na het ontbijt
1 tablet na de lunch
2 tabletten 30 minuten voor de training (3 keer per week in mijn geval)
Dit zou komen op 20 tabletten per week, dus een potje per 31,5 dagen. Terwijl in de beschrijving weer staat dat een potje voor 22 dagen is. Dat is iedere dag minimaal 1 extra tablet.

hey ben ff op jullie site weesten kijken en moet zeggen dat ik onder de indruk was maar verzenden jullie ook naar belgie komen daar nog andere verzendkosten bij en tot wanneer lopen de akties van celltech + die van gaspari nutrition
mvg jens