AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke thnx, dan ga ik nu ff 4,5 Protien Perfection en 2x Noxipro bestellen. Moet ik ref doorgeven voor nog wat samples voor de toekomst?

Zet dit er maar even bij (opmerkingen);)

Graag extra samples - afspraak ilco

Dan komt het helemaal goed. De order gaat ook nog direct weg. Heb je het morgen! Dank je:)

oke super bedankt ik ga hem nu verzenden

• Like
Waarderingen: B&F
ref nr: 274034, heb het er al bijgezet dus helemaal goed :)

Is het met de protein perfection ook echt zo dat de snelle eiwitten sneller op worden genomen dan de langzame eiwitten? Of is de tijd van opname gewoon het gemiddelde van de verschillende opnamesnelheden?

Ik hoop dat je de vraag begrijpt.

Tank Top en Vitamine D stuur ik nu direct na (de andere VitD is voor het ongemak) Morgen in huis:)

Zo da's nog even SERVICE dank je wel. :thumbs:

Bij de bestelling zat ook nog een caseine perfection sample-aardbei die ik net geprobeerd heb, heerlijk gewoon net een saroma-toetje van vroeger, loste erg makkelijk op. Nog even op de gratis samples van de actie wachten en dan volgende week van de lekkerste maar even de 4,5kg bestellen. :D

ik heb net m'n bestelling binnen gekregen en zie dat jullie een fout hebben gemaakt.
ik heb namelijk purple psyko gekregen in plaats van purple wraath.hoe gaan we dit oplossen? referentienummer:273996

Jongens complimenten voor jullie.. Heb gisteren de Micellar Casein Perfection vanille gedronken en moet zeggen voor de eerste keer in men leven heb ik genoten van een vanille shake die ook echt naar vanille smaakt ! En lekker dik/romig is, ben aangenaam verrast

gisterenavond besteld, vandaag nog aangekregen, heel netjes B&F

Gisterenavond besteld en binnen niet eens 12uur aangeleverd. Weer eens prachtig gedaan. :thumb:

Alleen een kleine opmerking, viel me al meteen op dat het dit keer een kleine doos zat (ref:274027). Toen ik em openmaakte zat er helaas een kapotte shakebeker in, misschien TNT even op de vingers tikken ;)

shakebeker.jpg

Moeten jullie de MC Superior zo nodig kwijt? Ik had een emmer MC Superior gekregen in plaats van de single serving pack van MC perfection.

Hallo, Ik had eergisteren een bestelling geplaatst namelijk: Micellar Casein Perfection 12xSingle Serving Variety Sachets(2x6 smaken). Ik ging ervan uit dat hier alle verschillende smaken in zaten, zodat ik m'n favoriet kan kiezen en de 4,5 kilo pot hiervan kan halen. Ik kreeg alleen 12 strawberry milkshakes. Had ik bij de bestelling nog moeten vermelden welke smaken ik wou?

@ Leon of Ilco, kunnen jullie zien of mijn PM binnen gekomen is ?.
Waren wat problemen met internet en kan niet zien of die verzonden is of niet.

Zouden jullie soms nog een optie kunnen toevoegen bij het 2de cadeau? Ik dacht aan misschien dezelfde opties als bij cadeau 1, ofwel willekeurige sample. Zo kunnen jullie die zelf kiezen en hoef je de site niet te wijzigen.

Heb persoonlijk al heel wat shakers staan, dus heb liever een sample. En als ik het bij de opmerkingen zet gebeurt het meestal niet of krijg ik beide :D

Hallo, Ik had eergisteren een bestelling geplaatst namelijk: Micellar Casein Perfection 12xSingle Serving Variety Sachets(2x6 smaken). Ik ging ervan uit dat hier alle verschillende smaken in zaten, zodat ik m'n favoriet kan kiezen en de 4,5 kilo pot hiervan kan halen. Ik kreeg alleen 12 strawberry milkshakes. Had ik bij de bestelling nog moeten vermelden welke smaken ik wou?

Hier in principe hetzelfde verhaal (ref nr : 273984), alleen kreeg ik 12 zakjes cookies ipv de verschillende smaken. Tevens miste ik ook de bestelde Noxi samples. Terwijl alles wel goed op de bon stond vermeld.

Nou ja.... zal wel goed komen denk/hoop ik :)

Volgens mij hebben ze nou toch een inpakker die niet precies weet wat hij doet :D

denk 't ok :D bij mij zat er laatst ook geen sampletje whey in, maar om daar nou voor te zeuren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven