MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi b&f shop. Ik heb een vraagje over de maximize v2, ik vroeg mij of of jullie misschien weten hoeveel mg beta alanine in zit per 100 Gr. ( of een volle scoop van 23 Gr. ). Ik wil dit graag weten zodat ik wat beter rekening kan houden met hoeveel ik moet gebruiken. Ik wordt namelijk gek van de tintelingen in me gezicht ervan

Laatst bewerkt:
Bestelling binnen. Maar helaas geen extra samples :-(
Iig de whey perfection smaakt goed!

Dank je, voor het compliment!! Zet volgende keer dit even bij je bestelling.

"Graag extra sampling - afspraak ilco". Dan moet het goed gaan. Laat het mij maar even weten dan:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:00 ----------

Hoi b&f shop. Ik heb een vraagje over de maximize v2, ik vroeg mij of of jullie misschien weten hoeveel mg beta alanine in zit per 100 Gr. ( of een volle scoop van 23 Gr. ). Ik wil dit graag weten zodat ik wat beter rekening kan houden met hoeveel ik moet gebruiken. Ik wordt namelijk gek van de tintelingen in me gezicht ervan

-Vincent

Ze geven het helaas alleen in blend aan en niet per ingredient specifiek. Kan er dus jammer genoeg geen exact antwoord op geven.:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:01 ----------

Volgens mij hebben ze nou toch een inpakker die niet precies weet wat hij doet :D

We proberen er streng op toe te zien maar...:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:02 ----------

Hier in principe hetzelfde verhaal (ref nr : 273984), alleen kreeg ik 12 zakjes cookies ipv de verschillende smaken. Tevens miste ik ook de bestelde Noxi samples. Terwijl alles wel goed op de bon stond vermeld.

Nou ja.... zal wel goed komen denk/hoop ik :)

Ja, regel ik direct voor je:)

Zouden jullie soms nog een optie kunnen toevoegen bij het 2de cadeau? Ik dacht aan misschien dezelfde opties als bij cadeau 1, ofwel willekeurige sample. Zo kunnen jullie die zelf kiezen en hoef je de site niet te wijzigen.

Heb persoonlijk al heel wat shakers staan, dus heb liever een sample. En als ik het bij de opmerkingen zet gebeurt het meestal niet of krijg ik beide :D

We gaan het hele kado systeem een update geven binnenkort. Gaat goed komen:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:11 ----------

Was even te voorbarig, vitamine D is binnen(ander merk maar is prima), maar geen Tanktop helaas:(, maar de bedoeling was goed.

Meen je:rolleyes: Ik stuur je maandag zelf even te Tanktop na:) (ga ook even een hartig woordje wisselen met de inpakkers):cool:

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:11 ----------

@ Leon of Ilco, kunnen jullie zien of mijn PM binnen gekomen is ?.
Waren wat problemen met internet en kan niet zien of die verzonden is of niet.

Ja, ik regel het maandag direct voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:13 ----------

Hallo, Ik had eergisteren een bestelling geplaatst namelijk: Micellar Casein Perfection 12xSingle Serving Variety Sachets(2x6 smaken). Ik ging ervan uit dat hier alle verschillende smaken in zaten, zodat ik m'n favoriet kan kiezen en de 4,5 kilo pot hiervan kan halen. Ik kreeg alleen 12 strawberry milkshakes. Had ik bij de bestelling nog moeten vermelden welke smaken ik wou?

Wat was het referentienummer? dan zorg ik dat je alsnog de Variety verpakking thuis krijgt. Excuses!:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:14 ----------

Moeten jullie de MC Superior zo nodig kwijt? Ik had een emmer MC Superior gekregen in plaats van de single serving pack van MC perfection.

Er is vrijdag e.a niet helemaal goed gegaan blijkt wel.:D Ik ga maandag direct zorgen dat we dit oplossen.:rolleyes: (combinatie van drukte en nieuw personeel maar geen excuus) In jouw geval is het in je voordeel. Als jij dat ook wilt dan laten we het zo?

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:15 ----------

Is het met de protein perfection ook echt zo dat de snelle eiwitten sneller op worden genomen dan de langzame eiwitten? Of is de tijd van opname gewoon het gemiddelde van de verschillende opnamesnelheden?

Ik hoop dat je de vraag begrijpt.

Ja, de Whey is sneller en zal binnen 1-1,5 uur opnemen, de micellar tot 7 uur.:)

Zo da's nog even SERVICE dank je wel. :thumbs:

Bij de bestelling zat ook nog een caseine perfection sample-aardbei die ik net geprobeerd heb, heerlijk gewoon net een saroma-toetje van vroeger, loste erg makkelijk op. Nog even op de gratis samples van de actie wachten en dan volgende week van de lekkerste maar even de 4,5kg bestellen. :D

Dank je! de Micellar Casein Perfection is in een paar dagen al enorm populair. Zijn we heel erg blij mee!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:18 ----------

ref nr: 274034, heb het er al bijgezet dus helemaal goed :)

Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 18:21 ----------

Super! Al een idee wanneer "binnenkort" is? Weken, maanden, samen met jullie nieuwe site? :D
Leuk dat jullie eindelijk een sample pack hebben van isolaat perfection, heb ik een tijdje op gewacht :D

Ik hoop weken maar het kan ook wel 2 maanden zijn. Afhankelijk van de "webbouwers" en die laten zich niet makkelijk aansturen is de ervaring:)

De Isolaat Perfection Sachet verpakking is inderdaad een aanvulling:) waar we lang op hebben moeten wachten. Zo kan iedereen voordelig de favoriete smaken bepalen.

Ze geven het helaas alleen in blend aan en niet per ingredient specifiek. Kan er dus jammer genoeg geen exact antwoord op geven.:cool:

Klopt, ze geven het aan per halve serving, ik heb alleen meerdere malen in dit topic gehoord dat de servingwaardes niet klopt met de werkelijke hoeveelheid in een scoop. (kan zo zijn dat ik nu even een andere pwo in me hoofd haal, not sure) maar per halve serving staat er dat die blend bijna 5 mg in totaal zit. En op wikipedia staat dat je tintelingen kan krijgen als je meer dan 10 mg per kilo lichaamsgewicht. dus ik snap er de balle niet meer van :S

Dank je Ilco voor de snelle reactie en oplossing :)

@Kixat, is per persoon verschillend of je tintelingen krijgt van Beta alanine.
Ik had het bij sommige producten wel en andere weer niet.
Sommige hebben het helemaal niet en andere weer heel erg.

Dank je Ilco voor de snelle reactie en oplossing :)

@Kixat, is per persoon verschillend of je tintelingen krijgt van Beta alanine.
Ik had het bij sommige producten wel en andere weer niet.
Sommige hebben het helemaal niet en andere weer heel erg.

Klopt daarom ben ik via de wiki van het laagste uitgegaan ( de 10 mg per kg lichaamsgewicht, er staat dat andere het pas hebben bij 20 mg en weer anderen pas bij 40 mg) , vind het alleen vaag want dan zou ik dus 680 mg beta aline gebruiken, en dat komt echt totaal niet overeen met de waardes op de pot, maarja alles wat op die pot staat bij elkaar opgeteld is volgens mij uit mijn hoofd iets van 1 gr.. dus duidelijk is het niet echt.

Ik hoop weken maar het kan ook wel 2 maanden zijn. Afhankelijk van de "webbouwers" en die laten zich niet makkelijk aansturen is de ervaring:)

De Isolaat Perfection Sachet verpakking is inderdaad een aanvulling:) waar we lang op hebben moeten wachten. Zo kan iedereen voordelig de favoriete smaken bepalen.

Hoeveel gram bevat zo'n sachet? 28 gram?

Zijn jullie ook bezig met eiwitrepen op dit moment? :D

Het referentienummer is 273549, danku!

@Kixat, heb je er zodanig last van dat je niet kan trainen ?
Heb het zelf ook wel maar zodra de training begint, verdwijnen de tintelingen.

@Kixat, heb je er zodanig last van dat je niet kan trainen ?
Heb het zelf ook wel maar zodra de training begint, verdwijnen de tintelingen.

Ik heb het tijdens de training met bankdrukken, (in b4 the question, ja ik adem goed tijdens de sets) Ik heb het dan ongeveer vanaf de 3/4de rep en het belmmert me wel, ik ben dan meer bezig met die tintelingen dan met de oefening. Als ik dan even een minuutje rust is het weg, dan doe ik weer een set en begin het weer.

En vandaag heb ik het na het trainen ook. ik had het om 5 voor 2 ingenomen, en ik voel het nu nog heel lichtjes.

Ik heb de vraag al eerder gepost waardoor het kwam, en toen werd ik verwezen naar de beta alinine en dat naar langer gebruik ik er wel aan zou kunnen wennen. Alleen jammer dat dit het enige is wat ik echt voel van de pwo, en ik ben een stuk minder moe na een training. is er trouwens een PWO met heel weinig/ geen beta alinine?

Me whey is weer op van perfection.

Heb al banaan en choco gehad,

Twijfel nu tussen berry blast en Coconut....

Bro Tips?

Cookies & cream :D Maar ik vond coconut beter dan berry blast...

Morgen emmertje choco whey kopen :)

okayy ga toch voor de berry!

Dank je, voor het compliment!! Zet volgende keer dit even bij je bestelling.

"Graag extra sampling - afspraak ilco". Dan moet het goed gaan. Laat het mij maar even weten dan:)

Ga ik doen. Duurd ongeveer een maand voordat me voorraad op is. iig bedankt voor de top service!!

wat is het verschil tussen Anabolic WMS en Micellar Casein ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven