Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn nog slechts 15 leden verwijderd van de 200 leden bij de Body en Fitshop fangroup. :D.

[Link niet meer beschikbaar]

Als jullie Micellar Casein Superior nou in het assortiment houden voor de uitverkoop prijs? :D:D:D:D:D

Net een bestelling geplaatst op jullie site, maar geen email bevestiging ontvangen??? Normaal ontvang ik wel altijd een bevestiging.
Gebeurt dit wel eens of is er dan gewoon geen bestelling geplaatst? Wil natuurlijk niet dubbel gaan bestellen.

Smaakt de micellar caseine superior, het zelfde als de nieuwe Micellar?
Bas94, nee, vind ik niet. De smaak van de oude casein, de superioir, smaakt minder sterk van smaak dan hij hoort te smaken. Zegmaar, de
échte bananensmaak is bij de superior vaak ver te vinden. Niet hinderlijk slecht, maar niet echt sterk aanwezig. Ik heb zelf de berry, vanille en banaan gehad van de superior en bij alledrie was dat het geval. Echt smerig waren ze niet, maar de nieuwe casein heeft een volle smaak. Nu proef je gewoon een lekkere volle bananensmaak bij de nieuwe casein perfeciton. Als je twijfelt, de oude casein kun je nu voor een dumpprijs proberen en bestel er een variety pack bij. Dan ben je ongv. ook 30 euro kwijt en kun je beide proberen.

28 gram inderdaad (kan ook 30 zijn zou ik even moeten checken):)

Eiwitrepen zijn we wel mee bezig maar we zijn nog niet waar we willen zijn. We willen alleen als we op alle fronten een beter product kunnen bieden als andere merken. Anders is het geen aanvulling. (prijs/kwaliteit/eiwitgehalte/laag in carbs) En dan ook nog goed van smaak:D
Veel eisen waar niet makkelijk een antwoord op te vinden is:)

Daar heb je gelijk in, en slechte producten wil niemand natuurlijk :p Zouden we ook niet gewoon zijn van jullie :D

Hopelijk mogen ze dan in de perfection reeks, weten we meteen dat het goed zit!

We zijn nog slechts 15 leden verwijderd van de 200 leden bij de Body en Fitshop fangroup. :D.

[Link niet meer beschikbaar]

Dat gaat lekker! :)

Als jullie Micellar Casein Superior nou in het assortiment houden voor de uitverkoop prijs? :D:D:D:D:D

Haha, wie weet. ;)

Net een bestelling geplaatst op jullie site, maar geen email bevestiging ontvangen??? Normaal ontvang ik wel altijd een bevestiging.
Gebeurt dit wel eens of is er dan gewoon geen bestelling geplaatst? Wil natuurlijk niet dubbel gaan bestellen.

Dat is inderdaad vreemd. Stuur mij anders een p.m met al je gegevens. Dan zoek ik het direct uit voor je. :)

Bas94, nee, vind ik niet. De smaak van de oude casein, de superioir, smaakt minder sterk van smaak dan hij hoort te smaken. Zegmaar, de
échte bananensmaak is bij de superior vaak ver te vinden. Niet hinderlijk slecht, maar niet echt sterk aanwezig. Ik heb zelf de berry, vanille en banaan gehad van de superior en bij alledrie was dat het geval. Echt smerig waren ze niet, maar de nieuwe casein heeft een volle smaak. Nu proef je gewoon een lekkere volle bananensmaak bij de nieuwe casein perfeciton. Als je twijfelt, de oude casein kun je nu voor een dumpprijs proberen en bestel er een variety pack bij. Dan ben je ongv. ook 30 euro kwijt en kun je beide proberen.

:thumbs: Daarin hebben we nu ook de Variety Pack van Casein Perfection. Of gewoon 1 smaak. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is allemaal mogelijk bij Body En Fitshop.nl ;) :zuip:

-Leon

De samples van de Micellar Perfection ontvangen en getest.

Heerlijke smaken, de casein shakes worden zowaar echt lekkere shakes op deze manier! Kon de chocolade versie goed vergelijken omdat ik van de 'oude' micellar ook altijd chocoladesmaak heb, en het is een enorme verbetering. Ook de Berry Blast was erg lekker!

Daarnaast wil ik even mijn complimenten uiten over B&F, ik wil ze bedanken voor de innovatie wat betreft het continu uitbrengen van nieuwe en stuk voor stuk uitstekende producten voor een hele goede prijs. Dat is waarom B&F mijn leverancier is en zal blijven, keep up the good work! :)

De samples van de Micellar Perfection ontvangen en getest.

Heerlijke smaken, de casein shakes worden zowaar echt lekkere shakes op deze manier! Kon de chocolade versie goed vergelijken omdat ik van de 'oude' micellar ook altijd chocoladesmaak heb, en het is een enorme verbetering. Ook de Berry Blast was erg lekker!

Daarnaast wil ik even mijn complimenten uiten over B&F, ik wil ze bedanken voor de innovatie wat betreft het continu uitbrengen van nieuwe en stuk voor stuk uitstekende producten voor een hele goede prijs. Dat is waarom B&F mijn leverancier is en zal blijven, keep up the good work! :)

Dank je wel! Dat vind ik echt top om te horen! Stuur mij volgende keer even een p.m als je besteld. Maak ik er een extra mooi pakket van. :)

-Leon

Ik heb eindelijk een goed doel gevonden voor de preworkout power pil!

Voor trainingen iets minder, maar ik maak al mijn vrienden in tijdens het gamen!

Ook lekker tijdens het leren of een saai college, niet gehaast maar gewoon super gefocust!!!

Ik heb eindelijk een goed doel gevonden voor de preworkout power pil!

Voor trainingen iets minder, maar ik maak al mijn vrienden in tijdens het gamen!

Ook lekker tijdens het leren of een saai college, niet gehaast maar gewoon super gefocust!!!

Haha, zo zie je maar weer. We zijn van alle markten thuis! ;):D

-Leon

Gisterenavond besteld en binnen niet eens 12uur aangeleverd. Weer eens prachtig gedaan. :thumb:

Alleen een kleine opmerking, viel me al meteen op dat het dit keer een kleine doos zat (ref:274027). Toen ik em openmaakte zat er helaas een kapotte shakebeker in, misschien TNT even op de vingers tikken ;)

Nog geen reactie :)

Vanochtend al op de post gedaan. ;)

-Leon

Geen probleem. Vond het belangrijker dat je direct je nieuwe product zou krijgen. ;)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven