Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb net m'n bestelling binnen gekregen en zie dat jullie een fout hebben gemaakt.
ik heb namelijk purple psyko gekregen in plaats van purple wraath.hoe gaan we dit oplossen? referentienummer:273996

b&f moet de ingrediënten/gebruik enz tabs eens wat duidelijker maken![]()

Er is vrijdag e.a niet helemaal goed gegaan blijkt wel.Ik ga maandag direct zorgen dat we dit oplossen.
(combinatie van drukte en nieuw personeel maar geen excuus) In jouw geval is het in je voordeel. Als jij dat ook wilt dan laten we het zo?
Ik bestel die variety pack wel een andere keer mee als ik weer MC nodig heb. Maar voor nu heb ik voorlopig even genoeg. Gaat jullie Micellar Casein Superior eruit?!?![]()
De nieuwe is wel lekkerder, maar het eiwitgehalte is lager. Is dat ook waarom hij zo goedkoop is? Anders profiteer ik daar nog even van met een bulk inkoop.![]()
.Zou een standaard pwo blend (bijv, jack3d) gemixt kunnen worden met extra dosering(en) van beta alanine?
Maar is het ook aanbevolen ?b&f moet de ingrediënten/gebruik enz tabs eens wat duidelijker maken![]()

De Superior gaat er inderdaad uit las ik. Dus het perfecte moment om groot in te slaan..
Misschien wel jammer dat hij eruit gaat. Lees toch dat er veel die hard superior fans zijn.
Geen optie om ze allebei te houden?

Zag net dat er veel sachets aan het komen zijn van jullie producten.
Echt top om zo de smaken te leren kennen![]()
Eens beginnen met de proteine potten op te werken en dan nog een paar nieuwe bestellen.![]()

Ik zie dat in "lean gain" 3 vormen van koolhydraten zitten, namelijk maltodextrine, havermeel en boekweitmeel. Ik vind echter nergens de verhoudingen tussen deze drie (hoeveel % van de totale hoeveelheid koolhydraten maltodextrine is, hoeveel % havermeel en hoeveel %boekweitmeel dus).
Kan ik hier wat meer informatie over krijgen?

Ja hoor vind ik helemaal primaIk bestel die variety pack wel een andere keer mee als ik weer MC nodig heb. Maar voor nu heb ik voorlopig even genoeg.
Ik heb hier een paar keer gemeld dat het niet goed was gegaan met de bestelling, en elke keer wordt het prima opgelost, dus ik vond het ook wel netjes om het even te melden als het in mijn voordeel mis gaat.

Dank je, voor het compliment!! Zet volgende keer dit even bij je bestelling.
"Graag extra sampling - afspraak ilco". Dan moet het goed gaan. Laat het mij maar even weten dan
Ga ik doen. Duurd ongeveer een maand voordat me voorraad op is. iig bedankt voor de top service!!
Graag gedaan!
---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 20:05 ----------
Dank je!
---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 20:06 ----------
Dank je, voor de bestelling
---------- Post toegevoegd Sun 2 Oct 2011 om 20:08 ----------
Dank je Ilco voor de snelle reactie en oplossing
@Kixat, is per persoon verschillend of je tintelingen krijgt van Beta alanine.
Ik had het bij sommige producten wel en andere weer niet.
Sommige hebben het helemaal niet en andere weer heel erg.
Graag gedaan
@kixat
Helemaal met Inexpugnabilis eens, naarmate je het langer gebruikt wordt het ook veel minder.
Hoeveel gram bevat zo'n sachet? 28 gram?
Zijn jullie ook bezig met eiwitrepen op dit moment?![]()