AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
** Nieuw binnen bij Body En Fitshop.nl **

Lean Gain

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In Cookies and Cream en Berry Blast

:zuip: Lekker! :zuip:

-Leon​

Ik heb eindelijk een goed doel gevonden voor de preworkout power pil!

Voor trainingen iets minder, maar ik maak al mijn vrienden in tijdens het gamen!

Ook lekker tijdens het leren of een saai college, niet gehaast maar gewoon super gefocust!!!

Haha, ik heb precies hetzelfde! Voor de training gebruik ik het niet meer, omdat ik al gewend ben geraakt aan de werking van NoxiPro en PWP is in vergelijking met Noxi toch een stuk minder hardcore. :p

Nu neem ik 2/3 pwp's voordat ik moet werken of voordat ik uit ga ofzo, zorgt ervoor dat je niet inkakt :)

Leon,

Omdat je postvak-in vol is kan ik je geen bericht sturen dus zet ik het hier wel even neer.

Ben net langs het postkantoor geweest en volgens de medewerker was de track n trace code van een afgeleverd pakket op 3 september bij een distributiecentrum. Dat is van mijn vorige bestelling. Dus denk dat de bestelling van gister avond niet echt goed is verlopen.

Leon,

Omdat je postvak-in vol is kan ik je geen bericht sturen dus zet ik het hier wel even neer.

Ben net langs het postkantoor geweest en volgens de medewerker was de track n trace code van een afgeleverd pakket op 3 september bij een distributiecentrum. Dat is van mijn vorige bestelling. Dus denk dat de bestelling van gister avond niet echt goed is verlopen.

Als de bestelling gisteravond is gedaan, dan wordt deze pas vandaag verstuurd. :) In het weekend werkt de tnt niet. De inbox is nu weer leeg. :)

-Leon

zeer naice die chocolade smaak van micellar casseine:)

Kan ik de BCAA Pure Caps gelijk voor de training innemen zoals met poedervorm het geval is of eerder?
Alvast bedankt!

zeer naice die chocolade smaak van micellar casseine:)

Dank je! Het begint zo langzamerhand ook aardig storm te lopen met de Micellar Casein Superior!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 3 Oct 2011 om 16:43 ----------

Kan ik de BCAA Pure Caps gelijk voor de training innemen zoals met poedervorm het geval is of eerder?
Alvast bedankt!

20-30 minuutjes voor de training innemen.:)

Noxi Pro

Beste mensen,

Vorige week vrijdag heb ik Noxi pro binnengekregen, heb deze bij jullie besteld nadat ik er wat goede dingen over had gehoord op de sportschool. Ben dan ook zeer tevreden met de 2 trainingen die ik tot nu toe heb gehad!

Ik zit alleen met het volgende; Mijn nachtrust is zwaar klote na het trainen.

Ik train in principe altijd in de avonden, de eerste keer toen ik het nam was het rond een uur of half 9, en de tweede keer rond een uur of half 7, maar beide keren heb ik echt bagger geslapen ( lees; bijna niet ). Beide keren betrof het gewoon om 1 maatschepje. Wat raden jullie aan? Moet ik er gewoon mee stoppen? Ik heb al eens eerder NO explode gebruikt van BSN en had daar op zich geen slaapproblemen mee, en ik wil eigenlijk niet stoppen met Noxi pro aangezien het in principe het beste van het beste is op pre workout gebiedt..

Zou ik eventueel kunnen combineren met een slaappil voor het slapen of raden jullie dat af?

Graag zou ik wat feedback ontvangen!

Alvast bedankt,

Patrick

Mijn advies Patrick;

Kijk het nog eventjes aan, kan ook de combinatie zijn met het benauwde/warme weer.

Als je zo'n sterke booster als Noxipro neemt, dat toch vrij hoge doseringen van de gekende, werkende middelen heeft, is het normaal dat je niet slaapt een paar uur na inname. Vroeger gaan trainen dus zou ik zeggen, anders zou ik er vanaf blijven, of het gewoon worden.

Hey b&f

Ik heb zojuist wat besteld (caseine), maar ik ben eigenlijk overdag nooit thuis.
Kunnen jullie aangeven dat dit pakketje gelijk bij de dichtstbijzijnde afhaalplek mag worden afgeleverd?
Als dat niet mogelijk is plak ik anders wel een briefje op de deur.

Klantnummer: 122630
Factuur datum: 03-10-2011
Referentienummer: 274991

Hey b&f

Ik heb zojuist wat besteld (caseine), maar ik ben eigenlijk overdag nooit thuis.
Kunnen jullie aangeven dat dit pakketje gelijk bij de dichtstbijzijnde afhaalplek mag worden afgeleverd?
Als dat niet mogelijk is plak ik anders wel een briefje op de deur.

Klantnummer: 122630
Factuur datum: 03-10-2011
Referentienummer: 274991

Dan moet je voor de optie Pakjegemak kiezen. Dus nog voor je afrekent.

Las altijd dat Tms niet zo goed smaakte, maar ik vindt het echt lekker! Leuk voor mij :D
Straks magnificent proeven :D

vraagje

Hoi ik ben een echte fan van jullie protein perfection mix,komen daar eigenlijk nog meer smaken van uit zoals bij de whey perfection?

groeten

ref:275140

Heb mn eiwitzen thuis laten liggen en heb geen @ kamer :P

waarom is isolaat perfection niet zo lekker als de micellar perfection:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven