XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen ook even een bestelling geplaatst, bij de opmerking gevraagd om samples dus ik heb goede hoop! :)

Dank je! De bestelling is natuurlijk direct verzonden:)

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

hey ben ff op jullie site weesten kijken en moet zeggen dat ik onder de indruk was maar verzenden jullie ook naar belgie komen daar nog andere verzendkosten bij en tot wanneer lopen de akties van celltech + die van gaspari nutrition
mvg jens

Geen verzendkosten bij Vooruitbetaling, alleen bij rembours 5,00 euro.

De Cell-Tech nog 2 weken (denk ik)
Gaspari alleen deze week

---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Heb vorige week m'n bestelling ontvangen van Bodyenfitshop. Whey isolate, puur en aardbei, beide van het huismerk. Voorts nog een paar nieuwe training-handschoenen en Kre-Alkalyn.

Bij deze dus een uiting van mijn tevredenheid voor wat betreft jullie goede en snelle service ;)

Keep up the good work! Tschüss!

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Referentie: 99031
Zojuist eindelijk besteld. Samples zijn welkom.

Ik was vanmiddag even afwezig (vandaar ook de late reactie), ik hoop dat ze erbij zitten. In ieder geval bedankt voor de bestelling. :)

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

ik heb juist mijn bestelling gehad maar de nox pump xtreme zat er niet bij,klantnr 30225,ref 98054

Stuur ik je morgenochtend direct na + extra's voor het ongemak!

Excuses!!

Vandaag, tegen verwachting in, mijn pakketje helaas nog niet ontvangen.
Hopelijk morgen, ben out of vitamines. :D

Vandaag, tegen verwachting in, mijn pakketje helaas nog niet ontvangen.
Hopelijk morgen, ben out of vitamines. :D

Ok, wat was het referentienummer? Dan check ik morgenochtend direct even voor je bij de TNT en mail ik je dit even door.

Weer me whey besteld :)
Top site en levering!!
Referentie: 99208

Heb ook me whey besteld.. Ref is 99235
Ben benieuwd! :)

Ik heb al op de site gezocht maar kon zo 1-2-3 niets vinden over verzendkosten (waarschijnlijk ben ik gewoon blind :D). Betaal je vanaf een bepaald bedrag niets, zijn er geen verzendkosten of hoe zit dat precies ???

Ik heb al op de site gezocht maar kon zo 1-2-3 niets vinden over verzendkosten (waarschijnlijk ben ik gewoon blind :D). Betaal je vanaf een bepaald bedrag niets, zijn er geen verzendkosten of hoe zit dat precies ???

Geen verzendingskosten, zelfs niet als je bestelling onder de 50 eur zit.
Enkel bij rembours verzending 5 eur...

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

@ B&F:

Vandaag mijn pakketje toegekomen, maar jammer genoeg geen shakebeker noch samples...
Ivm de CEE van B&F, hoelang neem ik het best voor mijn training (1u, 30 min, vlak voor...)

gtz

Geen verzendingskosten, zelfs niet als je bestelling onder de 50 eur zit.
Enkel bij rembours verzending 5 eur...

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

@ B&F:

Vandaag mijn pakketje toegekomen, maar jammer genoeg geen shakebeker noch samples...
Ivm de CEE van B&F, hoelang neem ik het best voor mijn training (1u, 30 min, vlak voor...)

gtz

Ai, laat het mij volgende keer maar even weten als je bestelt hebt (via PM) dan maak ik het wel goed met je;)

45 minuten tevoren is prima.

Ideal - geen verzendkosten
Vooruitbetaling - geen verzendkosten
Rembours - 5 euro
Eenmalige incasso - geen verzendkosten

Geen minimum berdragen:)

Bij bestellen wijst alles zich overigens vanzelf, kan niet mis...

Eeey,
Ik ben op zoek naar T-Bomb II. Kan iemand van bodyenfitshop mij vertellen of deze te koop is in de winkel in amersfoort?

alvast bedankt.:D

Body & Fit Sportsnutrition Protein Revolution * 1x 5LB/2.27 KG (75 shakes!) Chocolate Pure € 39,90 € 39,90

Dit staat in de mail op de doos die ik net binnen krijg staat Bananas Cream
Toch open maken?
toch bedankt voor de snelle levering ;)

edit// Chocolate zit erin doos gaf me verwarring :p

Laatst bewerkt:
Eeey,
Ik ben op zoek naar T-Bomb II. Kan iemand van bodyenfitshop mij vertellen of deze te koop is in de winkel in amersfoort?

alvast bedankt.:D

T-Bomb II wordt niet meer ingevoerd volgens mij, we kunnen deze althans niet meer krijgen.

---------- Toegevoegd om 13:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

body & fit sportsnutrition protein revolution * 1x 5lb/2.27 kg (75 shakes!) chocolate pure € 39,90 € 39,90

dit staat in de mail op de doos die ik net binnen krijg staat bananas cream
toch open maken?
Toch bedankt voor de snelle levering ;)

edit// chocolate zit erin doos gaf me verwarring :p

;):d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven