Vanmorgen ook even een bestelling geplaatst, bij de opmerking gevraagd om samples dus ik heb goede hoop!![]()
Dank je! De bestelling is natuurlijk direct verzonden

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------
hey ben ff op jullie site weesten kijken en moet zeggen dat ik onder de indruk was maar verzenden jullie ook naar belgie komen daar nog andere verzendkosten bij en tot wanneer lopen de akties van celltech + die van gaspari nutrition
mvg jens
Geen verzendkosten bij Vooruitbetaling, alleen bij rembours 5,00 euro.
De Cell-Tech nog 2 weken (denk ik)
Gaspari alleen deze week
---------- Toegevoegd om 19:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
Heb vorige week m'n bestelling ontvangen van Bodyenfitshop. Whey isolate, puur en aardbei, beide van het huismerk. Voorts nog een paar nieuwe training-handschoenen en Kre-Alkalyn.
Bij deze dus een uiting van mijn tevredenheid voor wat betreft jullie goede en snelle service
Keep up the good work! Tschüss!
---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------
Referentie: 99031
Zojuist eindelijk besteld. Samples zijn welkom.
Ik was vanmiddag even afwezig (vandaar ook de late reactie), ik hoop dat ze erbij zitten. In ieder geval bedankt voor de bestelling.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------
ik heb juist mijn bestelling gehad maar de nox pump xtreme zat er niet bij,klantnr 30225,ref 98054
Stuur ik je morgenochtend direct na + extra's voor het ongemak!
Excuses!!