MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze is direct verzonden dus zou zeker vandaag aangeboden moeten worden. Mail is gegaan naar je @live account.:)

Hmm vaag die is ook leeg (wordt gelijk doorverzonden naar hoofdmail).
Volgens mijn huisgenoten hebben ze ook niks ontvangen.
Wordt er geen notitie achtergelaten wanneer ze weer komen (maandag bijv.) of dat ze hem afleveren aan dichtsbijzijnde postkantoor?
Ik had de bestelling woensdagavond geplaatst, wel raar..(nogmaals mijn referentienummer voor het geval dat: 276619)

Beste Leden,

Ik heb Feyoso geholpen met een privesituatie en daarvoor is hij ons erg dankbaar en maakte hij wat reclame en is dat een beetje verkeerd overgekomen. Geen zorgen allemaal. Wij doen graag veel voor onze klanten ook buiten de sales om.

Dat is de kracht en service van Body En Fitshop. :thumbs:

-Leon

Erg tactisch heeft Feyoso het dan niet neergezet. Hoe of wat weet ik nog steeds niet, ben blij voor Feyoso. Maar als het een prive kwestie is waarvoor dan niet prive houden? Hij 'schreeuwt' nu sponsort bij BF, tuurlijk krijg je dan vragen.

Ik was totaal niet de enige die hier negatief tegen aan keek, vond/vind het maar raar dat zo'n iemand gesponsord word. In mijn ogen totaal niet tactisch om het zo neer te zetten als het een privé kwestie is, en ik ben echt niet de enige die hier zo over nadenkt.

Gebeurd is gebeurd, jullie blijven een prima shop waar ik al jaren bestel en dat ook zal blijven doen. Enkel keek ik en vele andere leden toch wat anders naar BF dan dat we nu kijken.

oh btw dude maak geen shake met 2 scheppen die fout nam ik . het komt je shake beker niet uit

ik denk dat de caseine echt iets is voor muffins pannekoeken cake alle shite die je maar kan bedenken echt heerlijk ik heb chocolade die valt heel erg zwaar

met die caseine superior neem ik altijd 2 scheppen in 450ml water, maar dan stroopt het inderdaad je shakebeker uit :D Vriendin zegt dan; probeer je het laatste beetje eruit te krijgen? Nee schat, ik begin net.... :)

hey body en fit ik heb julli eeen mail verstuurd via het forum met wat ideetjes hopelijk hebben jullie er wat aan

@ franksnip " I LOLLED BRAH:P "

Hey B&F.

Vroeger hadden jullie volgens mij samples van PreWO's in het assortiment. Maar kan het nu niet 1,2,3 vinden.
Nu wil ik NoxiPro eens weer testen omdat de ervaring lang geleden is en nog eens wil vergelijken met Maximize(waar ik momenteel hard op ga).
Is er een mogelijkheid dat ik een noxipro sample kan kopen?

Gr,

Damn seg die Micellar Casein Perfection is verslavend lekker :zuip:

Zou best hier alle restjes eerst opwerken maar denk dat ik toch als mijn variety pack op is een pot ga kopen. :engel:

Wil trouwens B&F al mijn emmers nog terug hebben? Was er maar een punt waar je die dingen weer in kon leveren... heb heel wat 5kg emmers staan.. wat potten van een kilo wat kleinere verpakkingen... kapot knippen gaat niet ..

Wil trouwens B&F al mijn emmers nog terug hebben? Was er maar een punt waar je die dingen weer in kon leveren... heb heel wat 5kg emmers staan.. wat potten van een kilo wat kleinere verpakkingen... kapot knippen gaat niet ..

bij oud plastic? gratis en voor niks weg bij ons.

Heb er trouwens in een karpervoer inzitten, zeer handig. In een potje van agmatine heb ik schroeven inzitten ook handig, en die whey-emmer is nu m'n spaarpot.

bij oud plastic? gratis en voor niks weg bij ons.

Heb er trouwens in een karpervoer inzitten, zeer handig. In een potje van agmatine heb ik schroeven inzitten ook handig, en die whey-emmer is nu m'n spaarpot.

LoL.. ja oud plastic hebben we hier volgens mij wel .. maar dies net weer weg :) Ik heb al een ander doel gevonden.. ik ga ermee knutselen :)

Wat ik nu al gebruik aan supps:
Voor het trainen
2-3gr creatine

Na het trainen
2-3gr creatine + 40gr dextrose
30gr whey

Nu wil ik hier misschien BCAA's bij nemen, is dit nuttig? Omdat er bij Whey Perfection staat dat daar ook een hoge dosering BCAA's in zitten.
En wanneer zou je dan in dit geval de BCAA's moeten nemen?

Bestelling geplaatst en tevens een vraag voor samples pre-workout Jack3D als het ff kan. ;)

Bestelling 278397

Bestelling geplaatst en tevens een vraag voor samples pre-workout Jack3D als het ff kan. ;)

Bestelling 278397

zijn er die dan? wil jacked al zo lang kopen maar ben bang dat ik er niet op reageer, endan zit ik hier met een pot van 30 euro's .. (reageer nu enkel goed op Unleash, en dies nie te drinken ;))

Laatst bewerkt:
zijn er die dan? wil jacked al zo lang kopen maar ben bang dat ik er niet op reageer, endan zit ik hier met een pot van 30 euro's .. (reageer nu enkel goed op Unleash, en dies nie te drinken ;))

Samples niet denk ik, kan je wel zeggen dat je normaal op Jack3d wel goed moet gaan heb die zelf ook thuisstaan en is zeker een van de betere.. Aleen word ik er net iets TE opgefockt van

Wat ik nu al gebruik aan supps:
Voor het trainen
2-3gr creatine

Na het trainen
2-3gr creatine + 40gr dextrose
30gr whey

Nu wil ik hier misschien BCAA's bij nemen, is dit nuttig? Omdat er bij Whey Perfection staat dat daar ook een hoge dosering BCAA's in zitten.
En wanneer zou je dan in dit geval de BCAA's moeten nemen?

Dit is zeker nuttig.. En klopt ivm Whey Perfection maar als je losse bcaa's neemt worden deze veel sneller opgenomen door je lichaam ( direct ) De bcaa's die in Whey Perfection zitten die binden zich dan terug vast aan het eiwit dus deze moet eerst afgebroken worden in je lichaam,.. Losse bcaa's voor en na het trainen is goed, Ultra Micronized Bcaa poeder is een aanrader, lost super op en smaakt nog eens goed ook !

B&F;

Hoe zit het met BPI Solid waar laatst om is gevraagd?

Wordt dat nog wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven