MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, vreemd. Mail anders nog even een keer door inderdaad:)

Hmm vreemd, nou ja kan ook wel via hier;

Mijn moeder wil wat vitamine supps nemen, vooral voor vitamine C en spirulina.

Nu zag ik jullie huismerk Sport en vitaliteit, die bevat voor haar denk ik wel genoeg van alles, en dan dus zonder de amino rotzooi die voor ons interessant is.

Nu zit ze er alleen niet op te wachten om 3x daags een tablet te nemen, dat vergeet ze op den duur toch :)

Kan het kwaad op een vast moment per dag 2 of 3 tabletten ineens te nemen"? (bv bij ontbijt) Of weet je nog alternatieven met spirulina die wel op 1 tijdstip genomen kunnen worden?

Volgens mij is 3 x daags nodig voor een geleidelijke afgifte over de dag, maar lijkt me dat smorgens ineens nemen niet schadelijk is? Overtollige pist ze vast wel weer uit ja :)

1 tablet per dag helpt al meer dan geen tablet ;)

en trouwens. bij eht ontbijt in nemen. en een tablet doosje kopen met een pieper er op die dan over zo veel uurtjes af gaat.

heb ik vroeger gebruikt voor mijn ritalin ;) kost geen drol en is goed. waar het koopt mag joost weten

1 tablet per dag helpt al meer dan geen tablet ;)

en trouwens. bij eht ontbijt in nemen. en een tablet doosje kopen met een pieper er op die dan over zo veel uurtjes af gaat.

heb ik vroeger gebruikt voor mijn ritalin ;) kost geen drol en is goed. waar het koopt mag joost weten

nee, maar komt nog bij (mijn moeder kennende) dat ze er ook gewoon geen zin in heeft om zo vaak per dag tablet(ten) te gaan nemen, dus als 1x per dag 2 tabletten ofzo gewoon kan, kan ik die sport en vitaliteit aanbevelen aan haar en meebestellen in mijn aankomende bestelling

Maar thanks voor je reactie!

277855 => vrijdag ( na 22:00 betaald), zouden 2 dozen moeten zijn (Ilco). Via Trackntrace nog nix vooruitgang gezien; enkel de bestelling is aangemeld.

Thx

277855 => vrijdag ( na 22:00 betaald), zouden 2 dozen moeten zijn (Ilco). Via Trackntrace nog nix vooruitgang gezien; enkel de bestelling is aangemeld.

Thx

Als je vrijdag na 22u hebt betaald dan wordt hij vandaag verzonden. En zal hij morgen aankomen. Straks na 22u als tnt alles ophaalt kan je pas vooruitgang zien bij de trackntrace. Tnt haalt zaterdag niks op.

278133 --> 9 oktober besteld maar nog niet in huis ben ik ongeduldig of is ur wat foutgegaan? :p btw voor 22:00 besteld

Haha, het duurde 8 minuten voordat ik bestelling verzonden emailtje kreeg. Was al bang dat het morgen zou gaan worden, meestal heb ik dat emailtje binnen een minuut. :D

22:00 besteld, morgen in huis
geweldige service natuurlijk! :thumb:

Is de animal test dezelfde formule als de US versie ?

Mss een goed idee dan om hem in de weekaanbieding te zetten , zal immens veel klanten lokken , animal test is een razendpopulair product

EU versie. :)

Hmm vreemd, nou ja kan ook wel via hier;

Mijn moeder wil wat vitamine supps nemen, vooral voor vitamine C en spirulina.

Nu zag ik jullie huismerk Sport en vitaliteit, die bevat voor haar denk ik wel genoeg van alles, en dan dus zonder de amino rotzooi die voor ons interessant is.

Nu zit ze er alleen niet op te wachten om 3x daags een tablet te nemen, dat vergeet ze op den duur toch :)

Kan het kwaad op een vast moment per dag 2 of 3 tabletten ineens te nemen"? (bv bij ontbijt) Of weet je nog alternatieven met spirulina die wel op 1 tijdstip genomen kunnen worden?

Volgens mij is 3 x daags nodig voor een geleidelijke afgifte over de dag, maar lijkt me dat smorgens ineens nemen niet schadelijk is? Overtollige pist ze vast wel weer uit ja :)

Het zou verder geen probleem kunnen als je moeder 2 tabletten in de ochtend neemt en 1 tablet later op de dag. Een optie is ook om te starten met 2 tabletten per dag en vanaf daar opbouwen. :)

Thx

Als je vrijdag na 22u hebt betaald dan wordt hij vandaag verzonden. En zal hij morgen aankomen. Straks na 22u als tnt alles ophaalt kan je pas vooruitgang zien bij de trackntrace. Tnt haalt zaterdag niks op.

278133 --> 9 oktober besteld maar nog niet in huis ben ik ongeduldig of is ur wat foutgegaan? :p btw voor 22:00 besteld

Beide in het weekend. In het weekend haalt de TNT niet op en wordt deze pas maandag opgehaald. :)

-Leon

Het zou verder geen probleem kunnen als je moeder 2 tabletten in de ochtend neemt en 1 tablet later op de dag. Een optie is ook om te starten met 2 tabletten per dag en vanaf daar opbouwen. :)

-Leon

Oke, bedankt voor de reactie, kan ik met een 'gerust' hart die supps aan haar geven dus. :)

thx leon bestel normaal nooit int weekend, nu maar maar wachten tot het tnt busje komt :p

Ik heb eenzelfde probleem als Peerebaum.
Afgelopen zondag middag heb ik een bestelling geplaatst, maar ik kan deze nu nog steeds niet via track&trace vinden.

ref: 278301

Even voor Gerben, bestelling is nu wel doorgekomen!
thnx!!

Referentie nummer: 279260

Ik heb eenzelfde probleem als Peerebaum.
Afgelopen zondag middag heb ik een bestelling geplaatst, maar ik kan deze nu nog steeds niet via track&trace vinden.

ref: 278301

Deze wordt volgens TNT morgen alsnog bij je aangeboden. Hou mij maar even op de hoogte:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 15:05 ----------

Even voor Gerben, bestelling is nu wel doorgekomen!
thnx!!

Referentie nummer: 279260

Ik geef het direct door! Dank je, voor de bestelling:)

Vorige week B&F straps besteld en vandaag voor het eerst gebruikt bij Deadlift. Voor heen lukte me net 90kg door zweethanden, was meer bezig met de barbell niet uit me handen te laten gelijden dat het gewicht en de beweging zelf. Vandaag 90kg nog zonder straps gedaan, daarna straps om en 100kg. Ging heerlijk en goede grip. :D :D :D

Uitstekende service. Pakketje vandaag binnen, thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven