MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
22.000
Wow!! Het gaat heel snel nu:)

Mmm gisteren bestelling van 57 euro gedaan... :( Had ook graag de shaker pro willen hebben..

Mmm gisteren bestelling van 57 euro gedaan... :( Had ook graag de shaker pro willen hebben..

Snap ik. We moeten de actie echter altijd op een bepaald moment laten beginnen. De actie zal wel zeker 14 dagen lopen. Dus wat dat betreft geen probleem.:) (mocht je later willen bestellen dan stuur je mij maar een PM dan regel ik alsnog een Shaker Pro voor je!:)

Heb helaas niets nodig ... :( Dus geen shaker pro for me .. :( :( :(

B&F;

Ik heb de laatste bestelling via afterpay gedaan.

Heb deze acceptgiro vrij laat betaald (mijn excuses), en kreeg maandag ineens een herinnering acceptgiro incl extra administratiekosten, en nu net ineens een 2e herinnering via de mail?

afterpay kenmerk bij de mail is 202215082

Kunnen jullie daar wat mee?

Heb helaas niets nodig ... :( Dus geen shaker pro for me .. :( :( :(

de actie loopt nog wel even:)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 12:10 ----------

B&F;

Ik heb de laatste bestelling via afterpay gedaan.

Heb deze acceptgiro vrij laat betaald (mijn excuses), en kreeg maandag ineens een herinnering acceptgiro incl extra administratiekosten, en nu net ineens een 2e herinnering via de mail?

afterpay kenmerk bij de mail is 202215082

Kunnen jullie daar wat mee?

Helaas niet, we besteden dit uit aan Afterpay. Ik heb er dus geen enkele zeggenschap over. Anders had ik je graag even geholpen. Bel anders even met Afterpay, de ervaring is dat het een heel vriendelijk bedrijf is.:)

Helaas niet, we besteden dit uit aan Afterpay. Ik heb er dus geen enkele zeggenschap over. Anders had ik je graag even geholpen. Bel anders even met Afterpay, de ervaring is dat het een heel vriendelijk bedrijf is.:)

O.k, ga ik er eens achteraan bellen.

Zal vast wel goed komen, zal mijn betaling wel net hun herinnering gekruist hebben waardoor het nu ff beetje scheef loopt.

Zometeen maar eens gebruik maken van de actie :) Even potje WP bestellen.

Heb daarnaast nog een vraagje. Sinds ik NoxiPro ben gaan gebruiken merk ik dat ik ook buiten de training om (ook de volgende dag en de dagen daarop) veel meer ben gaan zweten, heel vervelend. Weten jullie door welk stofje dat komt dat je blijft zweten, dus niet alleen tijdens training (want dat is niet erg). Zou graag een pre-workout gaan gebruiken waarbij ik daar niet zoveel last van heb..

Alvast bedankt :)

Zometeen maar eens gebruik maken van de actie :) Even potje WP bestellen.

Heb daarnaast nog een vraagje. Sinds ik NoxiPro ben gaan gebruiken merk ik dat ik ook buiten de training om (ook de volgende dag en de dagen daarop) veel meer ben gaan zweten, heel vervelend. Weten jullie door welk stofje dat komt dat je blijft zweten, dus niet alleen tijdens training (want dat is niet erg). Zou graag een pre-workout gaan gebruiken waarbij ik daar niet zoveel last van heb..

Heb het zelfde probleem als bij jou.. ik zweet 's nachts m'n hele bed nat ..

B&F, geen Mesomorph van APS meer bij jullie te koop?

Waarom laten jullie pakketen niet meer standaard bij de buren bezorgen?
Erg irritant moet nu helemaal inloggen om ervoor te zorgen dat het nogmaals word aangeboden terwijl mn buren het zo hadden kunnen aannemen.

Erg irritant moet nu helemaal inloggen om ervoor te zorgen dat het nogmaals word aangeboden terwijl mn buren het zo hadden kunnen aannemen.

Ik denk dat dit eerder een beslissing is die bij TNT ligt. Ik deed vandaag iets trager open dan normaal (was nog aan het slapen) en zag dat de delivery guy al bij de buren aan het aanbellen was, en dit is ook vorige keren gebeurd wanneer er niemand kon opendoen, gaan ze altijd bij de buren proberen. Als die dan ook niet opendoen wordt het op het postkantoor achtergelaten dacht ik.

Ik denk dat het inderdaad een beslissing is van TNT zelf...

Tegenwoordig leveren ze dan zo'n briefje met een code. Je kan dan online kiezen of je het bij de buren, postkantoor of een andere dag/tijdstip bezorgd wil hebben.

Ik zou wel uitkijken met "naar postkantoor laten bezorgen", want in mijn geval bleek dat postkantoor op vakantie te zijn :rolleyes:

Ja en dat met die code is dus irritant, moet je helemaal account aanmaken enzo, vroeger ging het gewoon automatisch. En als ik ergens anders iets bestel wordt het door dezelfde postbode (hebben altijd dezelfde man) wel bij de buren afgegeven, lijkt me dus dat de verzender een voorkeur aan kan geven?

zometeen maar eens gebruik maken van de actie :) even potje wp bestellen.

Heb daarnaast nog een vraagje. Sinds ik noxipro ben gaan gebruiken merk ik dat ik ook buiten de training om (ook de volgende dag en de dagen daarop) veel meer ben gaan zweten, heel vervelend. Weten jullie door welk stofje dat komt dat je blijft zweten, dus niet alleen tijdens training (want dat is niet erg). Zou graag een pre-workout gaan gebruiken waarbij ik daar niet zoveel last van heb..

1.3d:)

Ik laat meestal een briefje achter als ik wegga, we hebben dan wel altijd dezelfde oude man die de paketten bezorgt hier :) Dus hij weet wel dat 't goed zit ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven