Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mmm gisteren bestelling van 57 euro gedaan...Had ook graag de shaker pro willen hebben..
(mocht je later willen bestellen dan stuur je mij maar een PM dan regel ik alsnog een Shaker Pro voor je!
Heb helaas niets nodig ...Dus geen shaker pro for me ..
![]()
![]()
![]()

B&F;
Ik heb de laatste bestelling via afterpay gedaan.
Heb deze acceptgiro vrij laat betaald (mijn excuses), en kreeg maandag ineens een herinnering acceptgiro incl extra administratiekosten, en nu net ineens een 2e herinnering via de mail?
afterpay kenmerk bij de mail is 202215082
Kunnen jullie daar wat mee?

Helaas niet, we besteden dit uit aan Afterpay. Ik heb er dus geen enkele zeggenschap over. Anders had ik je graag even geholpen. Bel anders even met Afterpay, de ervaring is dat het een heel vriendelijk bedrijf is.![]()
Even potje WP bestellen.
Zometeen maar eens gebruik maken van de actieEven potje WP bestellen.
Heb daarnaast nog een vraagje. Sinds ik NoxiPro ben gaan gebruiken merk ik dat ik ook buiten de training om (ook de volgende dag en de dagen daarop) veel meer ben gaan zweten, heel vervelend. Weten jullie door welk stofje dat komt dat je blijft zweten, dus niet alleen tijdens training (want dat is niet erg). Zou graag een pre-workout gaan gebruiken waarbij ik daar niet zoveel last van heb..
Alvast bedankt![]()
B&F, geen Mesomorph van APS meer bij jullie te koop?

Niet op korte termijn helaas. Het komt wel terug.
-Leon
. Ook weer ff 4kg Isolaat besteld en dexaprine (benieuwd wat dat doet). Ben benieuwd naar de shaker pro, lijkt me wel handig bij die oudere versie micellar caseine.Waarom laten jullie pakketen niet meer standaard bij de buren bezorgen?
Erg irritant moet nu helemaal inloggen om ervoor te zorgen dat het nogmaals word aangeboden terwijl mn buren het zo hadden kunnen aannemen.
Waarom laten jullie pakketen niet meer standaard bij de buren bezorgen?
Erg irritant moet nu helemaal inloggen om ervoor te zorgen dat het nogmaals word aangeboden terwijl mn buren het zo hadden kunnen aannemen.

Viel mij ook al op, mooi om te weten dattie weer terugkomt!B&F, geen Mesomorph van APS meer bij jullie te koop?

zometeen maar eens gebruik maken van de actieeven potje wp bestellen.
Heb daarnaast nog een vraagje. Sinds ik noxipro ben gaan gebruiken merk ik dat ik ook buiten de training om (ook de volgende dag en de dagen daarop) veel meer ben gaan zweten, heel vervelend. Weten jullie door welk stofje dat komt dat je blijft zweten, dus niet alleen tijdens training (want dat is niet erg). Zou graag een pre-workout gaan gebruiken waarbij ik daar niet zoveel last van heb..
Alvast bedankt![]()

Waarom laten jullie pakketen niet meer standaard bij de buren bezorgen?
Dus hij weet wel dat 't goed zit ..