AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Franksnip; check 'NieuwBinnen' staat Solid van BPI bij :)

Hey B&F, graag zou ik hier even willen klagen over die berry blast casseïne sample die ik gekregen heb. Ik vind dit echt niet kunnen. Ik heb de sample dus gebruikt zoals het moest, gewoon gemengd met 300 ml melk en de shakebeker in gedaan. Het resultaat was een ongeloofelijk lekkere en verslavend, maar ook opvallend smeuïg shake. Ik ben dus bijna gedwongen om een pot te bestellen, vandaar mijn klacht :D:D echt geweldige smaak!

Haha, ik schrok wel even bij het lezen van de eerste twee zinnen! :D Bedankt voor je compliment!

Erg tactisch heeft Feyoso het dan niet neergezet. Hoe of wat weet ik nog steeds niet, ben blij voor Feyoso. Maar als het een prive kwestie is waarvoor dan niet prive houden? Hij 'schreeuwt' nu sponsort bij BF, tuurlijk krijg je dan vragen.

Ik was totaal niet de enige die hier negatief tegen aan keek, vond/vind het maar raar dat zo'n iemand gesponsord word. In mijn ogen totaal niet tactisch om het zo neer te zetten als het een privé kwestie is, en ik ben echt niet de enige die hier zo over nadenkt.

Gebeurd is gebeurd, jullie blijven een prima shop waar ik al jaren bestel en dat ook zal blijven doen. Enkel keek ik en vele andere leden toch wat anders naar BF dan dat we nu kijken.

Volgens mij is het altijd nog aan ons zelf hoe of wat wij extra voor onze leden kunnen doen. :)

Hey B&F.

Vroeger hadden jullie volgens mij samples van PreWO's in het assortiment. Maar kan het nu niet 1,2,3 vinden.
Nu wil ik NoxiPro eens weer testen omdat de ervaring lang geleden is en nog eens wil vergelijken met Maximize(waar ik momenteel hard op ga).
Is er een mogelijkheid dat ik een noxipro sample kan kopen?

Gr,

Helaas op dit moment niet, maar verwacht deze wel weer binnen over een paar weken. We hebben nu voornamelijk eiwitten. :)

Bestelling geplaats. Bij opmerking tekst toegevoegd met de afspraak. Ref nr: 278114. Gr

Bedankt voor je bestelling, Steve. :)

Wil trouwens B&F al mijn emmers nog terug hebben? Was er maar een punt waar je die dingen weer in kon leveren... heb heel wat 5kg emmers staan.. wat potten van een kilo wat kleinere verpakkingen... kapot knippen gaat niet ..

bij oud plastic? gratis en voor niks weg bij ons.

Heb er trouwens in een karpervoer inzitten, zeer handig. In een potje van agmatine heb ik schroeven inzitten ook handig, en die whey-emmer is nu m'n spaarpot.

Ik merk al dat veel mensen creatief zijn met onze verpakkingen. Ik heb al diverse dingen voorbij zien komen. Wij hoeven verder geen verpakkingen terug, omdat wij zelf niet produceren. :)

Wat ik nu al gebruik aan supps:
Voor het trainen
2-3gr creatine

Na het trainen
2-3gr creatine + 40gr dextrose
30gr whey

Nu wil ik hier misschien BCAA's bij nemen, is dit nuttig? Omdat er bij Whey Perfection staat dat daar ook een hoge dosering BCAA's in zitten.
En wanneer zou je dan in dit geval de BCAA's moeten nemen?

BCAA's zou ik voor, tijdens en na de training nemen. :)

Bestelling geplaatst en tevens een vraag voor samples pre-workout Jack3D als het ff kan. ;)

Bestelling 278397

Sorry, we hebben helaas geen Jack3D samples. :)

B&F;

Hoe zit het met BPI Solid waar laatst om is gevraagd?

Wordt dat nog wat?

Komt vandaag binnen. :)

-Leon

B&F (Leon om precies te zijn)

Ik heb jou een mailtje gestuurd zaterdag mbt vitamine vraagje (jij @bodyenfitshop.nl)

is die aangekomen?

ik vroeg me af of jullie ook L-Tryptofaan gaan toevoegen aan jullie eigen huismerk want ik vind er enkel van now op terug en deze is 4€ duurder dan ....

heeft iemand voor mij tips voor het maken van de B&F pannenkoeken? Ik heb al met en zonder ei geprobeerd, meer en minder melk, hoog en laag vuur. Maar elke keer wordt het niks. De ene keer wordt het een grote klomp (iets te vroeg proberen los te maken), maar als ik langer wacht wordt hij weer helemaal aangekoekt (aan de buitenkant, want de binnenkant blijft slappig).

Ik ben een beetje ten einde raad. Ik vind het ook zonde om die hele emmer weg te mikken. Iemand een idee?

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 16:19 ----------

Ik heb ook nog een vraagje over de MC perfection en de dieet eiwit. Ik heb bij XXL wel eens de night protein gehad en die was heel erg dik. Worden deze producten ook zo dik, of meer vergelijkbaar met whey perfection?

als je hem weg gooit mik hem dan wel op mijn voor deur :P hehe

ik vroeg me af of jullie ook L-Tryptofaan gaan toevoegen aan jullie eigen huismerk want ik vind er enkel van now op terug en deze is 4€ duurder dan ....

Goed idee, zal er eens naar kijken. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 16:23 ----------

heeft iemand voor mij tips voor het maken van de B&F pannenkoeken? Ik heb al met en zonder ei geprobeerd, meer en minder melk, hoog en laag vuur. Maar elke keer wordt het niks. De ene keer wordt het een grote klomp (iets te vroeg proberen los te maken), maar als ik langer wacht wordt hij weer helemaal aangekoekt (aan de buitenkant, want de binnenkant blijft slappig).

Ik ben een beetje ten einde raad. Ik vind het ook zonde om die hele emmer weg te mikken. Iemand een idee?

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 16:19 ----------

Ik heb ook nog een vraagje over de MC perfection en de dieet eiwit. Ik heb bij XXL wel eens de night protein gehad en die was heel erg dik. Worden deze producten ook zo dik, of meer vergelijkbaar met whey perfection?

Neem de normale dosering met melk. Even mixen in de shakebeker. Vervolgens twee pannenkoeken maken. 5 minuten per kant op laag vuur met een deksel erop. :)

Casein Perfection is inderdaad iets dikker kwa structuur, maar stuk minder dan andere casein producten van andere merken. De smaak is wel net als Whey Perfection. :)

-Leon

De betaling kan niet verwerkt worden. U kunt terug gaan naar de webwinkel.
icon_warning.gif
Opdracht (nog) niet uitgevoerd i.v.m. onvoldoende saldo op de rekening.

Dammit :roflol:

:( ik heb net ff 5000 euries overgemaakt ga maar plezier maken in de shop .

JA TOCH :P

dude wat wilde je kopen dan?:P

Niet nodig. Ik ga wel een oma'tje beroven be right back. ;)

Nee moet tot morgen wachten. Mijn betaalrekening is leeg maar morgen staat er weer genoeg op. :)

Niet nodig. Ik ga wel een oma'tje beroven be right back. ;)

Nee moet tot morgen wachten. Mijn betaalrekening is leeg maar morgen staat er weer genoeg op. :)

morgen op het nieuws " iemand genaamd butchmcdick. " heeft zonet een bank over vallen met de volgende redenen hij schreewde van de daken " IK MOET SUPPIES IK MOET SUPIE NUUUU"

Neem de normale dosering met melk. Even mixen in de shakebeker. Vervolgens twee pannenkoeken maken. 5 minuten per kant op laag vuur met een deksel erop. :)

Ok dat ga ik eens proberen!

Body En Fitshop zei:
Casein Perfection is inderdaad iets dikker kwa structuur, maar stuk minder dan andere casein producten van andere merken. De smaak is wel net als Whey Perfection. :)

aha, dat dikke kreeg ik namelijk wat moeilijk weg (de smaak was ook niet echt best moet ik zeggen destijds). Ik zag dat jullie samples versturen dus die heb ik even aangevraagd. Hopelijk zit een berry blast bij want daar hoor ik vraag hele goede dingen over :)

Hebben jullie al lemon ice samples van whey perfection?

Kan mij herinneren dat jullie een hele tijd terug 3 weken zeiden? Ben echt enorm benieuwd naar die smaak.

Is de Whey Perfection Ice Coffee vergelijkbaar met de Whey Perfection Cappucino smaak?

Ok dat ga ik eens proberen!

aha, dat dikke kreeg ik namelijk wat moeilijk weg (de smaak was ook niet echt best moet ik zeggen destijds). Ik zag dat jullie samples versturen dus die heb ik even aangevraagd. Hopelijk zit een berry blast bij want daar hoor ik vraag hele goede dingen over :)

Daar zijn de samples voor. :)

Mag altijd een andere natuurlijk. :p Het is al onderweg. Dus zie ik het wel.
Dan gewoon een volgende keer iets anders.

Komt goed. :)

Hebben jullie al lemon ice samples van whey perfection?

Kan mij herinneren dat jullie een hele tijd terug 3 weken zeiden? Ben echt enorm benieuwd naar die smaak.

Nog niet. Verwacht deze echt pas in november. :)

-Leon

Is de animal test dezelfde formule als de US versie ?

Mss een goed idee dan om hem in de weekaanbieding te zetten , zal immens veel klanten lokken , animal test is een razendpopulair product

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven