Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wow!! Weer een mijlpaal inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 16:03 ----------

Uitstekende service. Pakketje vandaag binnen, thanks!

Graag gedaan en jij bedankt voor je bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Oct 2011 om 16:06 ----------

Vorige week B&F straps besteld en vandaag voor het eerst gebruikt bij Deadlift. Voor heen lukte me net 90kg door zweethanden, was meer bezig met de barbell niet uit me handen te laten gelijden dat het gewicht en de beweging zelf. Vandaag 90kg nog zonder straps gedaan, daarna straps om en 100kg. Ging heerlijk en goede grip. :D :D :D

Netjes inderdaad:)

We hebben de Powerstraps trouwens momenteel gratis bij een bestelling vanaf 100 euro:)

Body en Fitshop.nl ???

Weer een nieuwe online shop ?

Volgens mij word je dement Porter :roflol:

Zijn nog vaak mensen die Bodyenfitshop niet kennen,
snap het niet :D

zal al wel vaker zijn gevraagd maar ik ben lui...

Welke creatine raden jullie aan?

cheers

Pakketje binnen hijs weer lekkah B&F!

Hey Leon,

Ik heb net die Green Tea van jullie weekaanbieding besteld. Er staat 2 capsules per dag. Is dat dan 2 sochtends of 1 in de ochtend en 1 in de avond? En als het laatste het geval is, kan ik dan nog slapen snachts, of is de caffeine beperkt?

bedankt weer!

Ps. Ik ben weer zo gierig geweest om een paar prullen mee te bestellen voor een sampletje magnificent :P ben wel benieuwd naar de smaak.

Hallo,
Ik had twee weken terug de Micellar Casein Perfection 12xsingle serving variety sachets(2x6 smaken) besteld. Ik kreeg toen alleen de smaak strawberry. Ik zou de juiste bestelling met de variety sachets nog nagestuurd krijgen. Er kwam net een pakketje binnen, maar weer niet met de variety sachets. Heb wel een pot strawberry gekregen, is er weer iets fout gegaan of was dit bewust? Referentienummer: 273549.

Hey Leon,

Ik heb net die Green Tea van jullie weekaanbieding besteld. Er staat 2 capsules per dag. Is dat dan 2 sochtends of 1 in de ochtend en 1 in de avond? En als het laatste het geval is, kan ik dan nog slapen snachts, of is de caffeine beperkt?

bedankt weer!

Ps. Ik ben weer zo gierig geweest om een paar prullen mee te bestellen voor een sampletje magnificent :P ben wel benieuwd naar de smaak.
Beastyman,

Hangt eraf hoe gevoelig je voor cafeïne bent. Ik denk dat je bij deze zéér lage dosering cafeïne er niet last van zult hebben. Het is namelijk ontzettend weinig als ik naar de ingrediëntenlijst kijk. Het is per caspule namelijk 500 mg en nog geen 1% daarvan is cafeïne.

Ingredienten (klik);
Groene Thee Extract (98% Polyphenolen, 80% catechinen, 50,45% EGCG, 0,9% caffeine)

Zijn nog vaak mensen die Bodyenfitshop niet kennen,
snap het niet :D

Dat viel me ook op. In mijn gym zijn er echt ontzettend veel mensen die alleen XXL Nutrition kennen. Of erger nog, ze kopen hun supps altijd in de gym, waar je echt belachelijk veel betaalt voor supps (60euro/kg whey :roflol:).

Crit ik zou dan gewoon buiten voor 30 euro/kilo verkopen :) Maak jij winst !

Na een (héél) lange dag werken heb ik tot mijn teleurstelling moeten vaststellen dat mijn pakketje nog altijd niet is afgeleverd, alhoewel het zondagmiddag was besteld, betaald en volgens de e-mail ook al verzonden.

De link van tracktrace werkt uiteraard niet.

Referentienummer: 278232

Mvg

Na een (héél) lange dag werken heb ik tot mijn teleurstelling moeten vaststellen dat mijn pakketje nog altijd niet is afgeleverd, alhoewel het zondagmiddag was besteld, betaald en volgens de e-mail ook al verzonden.

Mvg

Ik heb zelfde voor, enkel mijn link werkt wel. Er staat bij mij 'gesorteerd voor land van bestemming'. Dus je pakje zit ook waarschijnlijk al bij tnt/postnl. Zal je morgen wel ontvangen denk ik :p

komt er ook een Protein Perfection Stack maar met grote potten aan een scherpe prijs??

zal al wel vaker zijn gevraagd maar ik ben lui...

Welke creatine raden jullie aan?

cheers

Creapure of als mix Total Muscle Solution. :)

Hey Leon,

bedankt weer!

1 in de ochtend en 1 in de avond. :)

Hallo,
Ik had twee weken terug de Micellar Casein Perfection 12xsingle serving variety sachets(2x6 smaken) besteld. Ik kreeg toen alleen de smaak strawberry. Ik zou de juiste bestelling met de variety sachets nog nagestuurd krijgen. Er kwam net een pakketje binnen, maar weer niet met de variety sachets. Heb wel een pot strawberry gekregen, is er weer iets fout gegaan of was dit bewust? Referentienummer: 273549.

Ik ga het even uitzoeken voor je. :) Maak het vandaag in orde voor je. :)

Mvg

De link werkt wel bij mij. Je pakket is al onderweg:

11.10.2011:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming

komt er ook een Protein Perfection Stack maar met grote potten aan een scherpe prijs??

Leuk idee, zal er eens naar kijken. :)

-Leon

Ok leuk, dan zal ik het vandaag wel ontvangen, muziek zal stil staan zodat ik de bel kan horen!

Thanks!

Bedankt voor de nieuwsbrief, enkel hebben jullie zulke shakebekers helemaal niet nodig :D Jullie shakes mixen van zichzelf natuurlijk al supergoed ;-)

De shakes mixen zich idd al super goed. Maar ben nu toch er benieuwd ernaar. :p. Hoelang blijven ze als keuze bij kies je kado? Volgende week potje van de cassein bestellen. :p. Nu nog 3 smaken testen. :D

Bedankt voor de nieuwsbrief, enkel hebben jullie zulke shakebekers helemaal niet nodig :D Jullie shakes mixen van zichzelf natuurlijk al supergoed ;-)

Dank je, voor het compliment!! Klopt ook maar we vonden de shakers zo mooi:D Een mooi kado voor jullie!:)

Ons kado voor jou! Kies nu bij elke bestelling vanaf 30,00 euro voor een Gratis Shaker Pro ter waarde van 9,90 euro!
De gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro kun je tijdens het bestelproces selecteren als kado.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:47 ----------

De shakes mixen zich idd al super goed. Maar ben nu toch er benieuwd ernaar. :p. Hoelang blijven ze als keuze bij kies je kado? Volgende week potje van de cassein bestellen. :p. Nu nog 3 smaken testen. :D

Dank je!!:) We hebben ze zeker de aankomende 14 dagen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven