Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uitstekende service. Pakketje vandaag binnen, thanks!

Vorige week B&F straps besteld en vandaag voor het eerst gebruikt bij Deadlift. Voor heen lukte me net 90kg door zweethanden, was meer bezig met de barbell niet uit me handen te laten gelijden dat het gewicht en de beweging zelf. Vandaag 90kg nog zonder straps gedaan, daarna straps om en 100kg. Ging heerlijk en goede grip.![]()
![]()
![]()

Body en Fitshop.nl
Weer een nieuwe online shop ?
Volgens mij word je dement Porter![]()

ben wel benieuwd naar de smaak.Beastyman,Hey Leon,
Ik heb net die Green Tea van jullie weekaanbieding besteld. Er staat 2 capsules per dag. Is dat dan 2 sochtends of 1 in de ochtend en 1 in de avond? En als het laatste het geval is, kan ik dan nog slapen snachts, of is de caffeine beperkt?
bedankt weer!
Ps. Ik ben weer zo gierig geweest om een paar prullen mee te bestellen voor een sampletje magnificentben wel benieuwd naar de smaak.
Zijn nog vaak mensen die Bodyenfitshop niet kennen,
snap het niet![]()
).Na een (héél) lange dag werken heb ik tot mijn teleurstelling moeten vaststellen dat mijn pakketje nog altijd niet is afgeleverd, alhoewel het zondagmiddag was besteld, betaald en volgens de e-mail ook al verzonden.
De link van tracktrace werkt uiteraard niet.
Referentienummer: 278232
Mvg

zal al wel vaker zijn gevraagd maar ik ben lui...
Welke creatine raden jullie aan?
cheers

Hey Leon,
Ik heb net die Green Tea van jullie weekaanbieding besteld. Er staat 2 capsules per dag. Is dat dan 2 sochtends of 1 in de ochtend en 1 in de avond? En als het laatste het geval is, kan ik dan nog slapen snachts, of is de caffeine beperkt?
bedankt weer!
Ps. Ik ben weer zo gierig geweest om een paar prullen mee te bestellen voor een sampletje magnificentben wel benieuwd naar de smaak.

Hallo,
Ik had twee weken terug de Micellar Casein Perfection 12xsingle serving variety sachets(2x6 smaken) besteld. Ik kreeg toen alleen de smaak strawberry. Ik zou de juiste bestelling met de variety sachets nog nagestuurd krijgen. Er kwam net een pakketje binnen, maar weer niet met de variety sachets. Heb wel een pot strawberry gekregen, is er weer iets fout gegaan of was dit bewust? Referentienummer: 273549.
Maak het vandaag in orde voor je. 
Na een (héél) lange dag werken heb ik tot mijn teleurstelling moeten vaststellen dat mijn pakketje nog altijd niet is afgeleverd, alhoewel het zondagmiddag was besteld, betaald en volgens de e-mail ook al verzonden.
De link van tracktrace werkt uiteraard niet.
Referentienummer: 278232
Mvg
komt er ook een Protein Perfection Stack maar met grote potten aan een scherpe prijs??

Bedankt voor de nieuwsbrief, enkel hebben jullie zulke shakebekers helemaal niet nodigJullie shakes mixen van zichzelf natuurlijk al supergoed ;-)
Een mooi kado voor jullie!
De shakes mixen zich idd al super goed. Maar ben nu toch er benieuwd ernaar.. Hoelang blijven ze als keuze bij kies je kado? Volgende week potje van de cassein bestellen.
. Nu nog 3 smaken testen.
![]()
We hebben ze zeker de aankomende 14 dagen