Sil3nc3k3
Cool Novice
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bestelling niet helemaal ontvangen, maar zat verontschuldiging bij.
Top service!!!
Ook kleine mail verstuurd vanwege klein probleempje.
Zojuist nog een bestelling bij jullie geplaatst (ref.: 99389)!
Mocht je nog samples hebben...altijd welkom
thx!
en ok
Even een vraag over de fast diet daar zit namelijk Geranamine in, maar hoeveel mg per capsule of dosering?
mvg
Maar weer eens een bestelling gedaan van ON Gold en Vitargo![]()
Kan ik er deze lente weer tegen aan.
Referentie 99496

De extra shakebekers zijn toch met draaidop hoop ik?
Anders mag je gewoon wat samples geven ofzo![]()

Ik kijk er al naar uit!
Dan kan ik wat contra-reclame maken tegen die xxl-nut**** Tshirts die er ineens beginnen op te duiken in de gym bij ons![]()
heb ff zo'n pot protein revolution besteld
kijken of het te drinken is![]()
Ben benieuwd wat je vindt. Gegeven de gehaltes aan aminozuren is dit het maximaal haalbare en dat is best redelijk. Je moet iets smaak inleveren voor een stuk meer kwaliteit en dus resultaat. Zo kan een ieder kiezen de één kiest voor smaak de ander (ik denk vooral meer serieuze en resultaat gerichte sporter) kiest voor kwaliteit en meer resultaat..Ik vind de Vanille Ice niks mis mee hoor.
Mensen die het niet lekker vinden moeten maar eens een pot NOS of JP8 aanschaffen.
Protein Revolution is zeker goed te doen, lost goed op en heeft geen ranzige smaak
drink 500ml binnen een paar seconden op
chocolade ofc
) maar we waren een beetje bang dat sommige mensen het niet lekker vonden na een paar mindere reacties op dit forum over de smaak. Ik weet wel dat een aankoop voor Protein Revolution puur gebaseerd is op de samenstelling, kwaliteit en resultaat maar het moet wel lekker weg te drinken zijn....
). Als ik een lekkere shake wil stap ik de McDonald's binnen 
Ja kijk ik ga ook gewoon van het label uit natuurlijk (en ga ervan uit dat dat klopt, vraag me toch ergens wel af hoe het dezelfde prijs kan hebben als normale whey met zo'n zooi aan extra aminozuren erin). Als ik een lekkere shake wil stap ik de McDonald's binnen
Het moet gewoon niet extreem goor zijn, that's all.