AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling niet helemaal ontvangen, maar zat verontschuldiging bij.
Top service!!!

Ook kleine mail verstuurd vanwege klein probleempje.

Zojuist nog een bestelling bij jullie geplaatst (ref.: 99389)!
Mocht je nog samples hebben...altijd welkom :D

thx!

Even een vraag over de fast diet daar zit namelijk Geranamine in, maar hoeveel mg per capsule of dosering?
mvg

Even een vraag over de fast diet daar zit namelijk Geranamine in, maar hoeveel mg per capsule of dosering?
mvg

Het staat in blend (om kopieren te voorkomen) maar ik dacht 15 mg per capsule. Fast Diet is per capsule vij behoorlijk gedoseerd..

Maar weer eens een bestelling gedaan van ON Gold en Vitargo :)
Kan ik er deze lente weer tegen aan.

Referentie 99496

heb ff zo'n pot protein revolution besteld

kijken of het te drinken is ;)

heb ff zo'n pot protein revolution besteld

kijken of het te drinken is ;)

:D Ben benieuwd wat je vindt. Gegeven de gehaltes aan aminozuren is dit het maximaal haalbare en dat is best redelijk. Je moet iets smaak inleveren voor een stuk meer kwaliteit en dus resultaat. Zo kan een ieder kiezen de één kiest voor smaak de ander (ik denk vooral meer serieuze en resultaat gerichte sporter) kiest voor kwaliteit en meer resultaat..

Ik vind de Vanille Ice niks mis mee hoor.
Mensen die het niet lekker vinden moeten maar eens een pot NOS of JP8 aanschaffen.

Ik vind de Vanille Ice niks mis mee hoor.
Mensen die het niet lekker vinden moeten maar eens een pot NOS of JP8 aanschaffen.

Nee, dat vonden wij ook. ..al is de smaak wel iets meer bitter als met een bv. standaard whey. Dit komt door de hoge gehaltes aan BCAA/EAA/Leucine. Maar daar koop je het tenslotte ook voor!

Protein Revolution is zeker goed te doen, lost goed op en heeft geen ranzige smaak
drink 500ml binnen een paar seconden op :D
chocolade ofc

Protein Revolution is zeker goed te doen, lost goed op en heeft geen ranzige smaak
drink 500ml binnen een paar seconden op :D
chocolade ofc

Goed om te lezen:)

We kunnen de vraag naar Protein Revolution op dit moment amper aan (we hebben na 12 dagen al bij moeten bestellen bij de producent:D) maar we waren een beetje bang dat sommige mensen het niet lekker vonden na een paar mindere reacties op dit forum over de smaak. Ik weet wel dat een aankoop voor Protein Revolution puur gebaseerd is op de samenstelling, kwaliteit en resultaat maar het moet wel lekker weg te drinken zijn....

Ja kijk ik ga ook gewoon van het label uit natuurlijk (en ga ervan uit dat dat klopt, vraag me toch ergens wel af hoe het dezelfde prijs kan hebben als normale whey met zo'n zooi aan extra aminozuren erin ???). Als ik een lekkere shake wil stap ik de McDonald's binnen ;)

Het moet gewoon niet extreem goor zijn, that's all.

Ja kijk ik ga ook gewoon van het label uit natuurlijk (en ga ervan uit dat dat klopt, vraag me toch ergens wel af hoe het dezelfde prijs kan hebben als normale whey met zo'n zooi aan extra aminozuren erin ???). Als ik een lekkere shake wil stap ik de McDonald's binnen ;)

Het moet gewoon niet extreem goor zijn, that's all.

De prijs is makkelijk verklaarbaar;
-we kopen voor Benelux begrippen groot in dus producenten leveren ons graag.
-we werken met zeer strakke marges - zonder tussenhandel
-zo blijft het product meer bereikbaar voor iedereen, dit verhoogt de omloopsnelheid enorm.

Als bv een US merk dit inkoopt/formuleert en dit moet leveren aan importeurs/distributeurs/groothandel en dan de detailhandel en dan pas de consument. Ja, dan kom je inderdaad aan heel andere prijzen, maar het product blijft hetzelfde...

Zo groot is het geheim dus niet:D

Zo heel af en toe ga ik zelf ook naar de grote "M" daar koop je de ..lekkerste shakes:zuip:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven