Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grr net te laat voor de Shaker Pro actie, gisteravond mijn bestelling gedaan :(

Waarom laten jullie pakketen niet meer standaard bij de buren bezorgen?
Erg irritant moet nu helemaal inloggen om ervoor te zorgen dat het nogmaals word aangeboden terwijl mn buren het zo hadden kunnen aannemen.

Plak inderdaad even een briefje op de deur. Dan doen ze het wel. Het is iets extra's wat we doen voor jullie omdat de post anders de pakketten te pas en te onpas overal neerzet is de ervaring. We betalen er zelfs extra voor per pakket:D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 14:35 ----------

Grr net te laat voor de Shaker Pro actie, gisteravond mijn bestelling gedaan :(

De Gratis Shaker Pro bij elke bestelling slaat goed aan inderdaad!! Geen zorgen de actie loopt nog wel even. als de actie is afgelopen en je hebt nog geen order dan PM je mij maar even dan regel ik het alsnog voor je bij een dan volgende order:)

Ook net te vroeg voor de shaker pro :P, maargoed, de bestelling van whey en cassein is vandaag in orde bezorgd en de smaak van cookies en cream bevalt me zeker.

Die k*t TNT leveren mijn pakketten ook niet meer bij de buren af, en nu moet je online kiezen wanneer je het wilt laten leveren maar die shit doet het niet. :mad: Irritant.. heb trek in mn aardbeien caseïne vanavond.. :(

Bestelling binnen. Thnx voor de samples!!!

Wow... net zo lekker .. had nog een 5kg pot staan van Whey Perfection Lemon Ice .. wow .. deze is goddelijk .. :|

Bodyenfit,

Ik las op bb.com dat er ook samples van MuscleTech NeuroCore in omloop zijn. Hebben jullie deze ook? En zoja kan ik deze ook aanvragen

Alvast bedankt!

ik vraag me af of neurocore beetje werkt:P

ook net te laat voor de shaker... maar de gwne shaker ziet er ook goed uit
vraagje voor de kre-alkalyn staat op de verpaking 1 voor en 1 achter de training, maar op jullie site en die van de concurentie 2 voor en 2 achter?
mvg

2 maanden geleden en vorige week geen shakebeker bij de bestelling ontvangen. Word totaal niet moeilijk gedaan, ik krijg ze gewoon beide extra ! Verder om 9-10u savonds besteld, volgende dag in huis. Gratis verzonden. Ik kan niks anders dan een dikke 10 geven !

Nevermind.

B&Fshop, welke raden jullie aan

neurocore of Jack3D, (ik weet dat neurocore nu uitverkocht is)

100 mg per capsule. Zie het plaatje aan de rechterkant. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mg.jpg

Thx butch, goed gezien :)

Die k*t TNT leveren mijn pakketten ook niet meer bij de buren af, en nu moet je online kiezen wanneer je het wilt laten leveren maar die shit doet het niet. :mad: Irritant.. heb trek in mn aardbeien caseïne vanavond.. :(

Een maatje van mij werkte daar tot voor kort en die vertelde mij dat het verboden was geworden omdat er klachten over kwamen. Doen ze het toch en er komt een klacht had dat gevolgen. Maar als jij idd een briefje plakt dat het oké is doen de meeste het wel, is ook mijn ervaring.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 00:32 ----------

Misschien ook interessant om in de gaten te houden.
Nieuwe pre-workout van AX (Athletic Xtreme) welke ook veilig door atleten gebruikt kan worden, claimen ze.

SuperSize

Geweldige actie die van de shaker pro!

Ik heb er al 1 uit Amerika meegenomen, super dingen! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven