Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestelling binnen. Thnx voor de samples!!!

Graag gedaan!

Wow... net zo lekker .. had nog een 5kg pot staan van Whey Perfection Lemon Ice .. wow .. deze is goddelijk .. :|

De Whey Perfection lijn is inderdaad heerlijk! Maar dat kan ook niet anders met 16 verschillende smaken! :zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bodyenfit,

Ik las op bb.com dat er ook samples van MuscleTech NeuroCore in omloop zijn. Hebben jullie deze ook? En zoja kan ik deze ook aanvragen

Alvast bedankt!

Nog niet, even vragen aan Ilco of deze komen. :)

ook net te laat voor de shaker... maar de gwne shaker ziet er ook goed uit
vraagje voor de kre-alkalyn staat op de verpaking 1 voor en 1 achter de training, maar op jullie site en die van de concurentie 2 voor en 2 achter?
mvg

Als ervaren sportman zou ik 2 voor en 2 na de training nemen. Als beginner gewoon de aangegeven dosering aanhouden. :)

2 maanden geleden en vorige week geen shakebeker bij de bestelling ontvangen. Word totaal niet moeilijk gedaan, ik krijg ze gewoon beide extra ! Verder om 9-10u savonds besteld, volgende dag in huis. Gratis verzonden. Ik kan niks anders dan een dikke 10 geven !

Dank je wel voor je bestelling! En natuurlijk je beoordeling! :D :D

100mg. :)

Een maatje van mij werkte daar tot voor kort en die vertelde mij dat het verboden was geworden omdat er klachten over kwamen. Doen ze het toch en er komt een klacht had dat gevolgen. Maar als jij idd een briefje plakt dat het oké is doen de meeste het wel, is ook mijn ervaring.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 00:32 ----------

Misschien ook interessant om in de gaten te houden.
Nieuwe pre-workout van AX (Athletic Xtreme) welke ook veilig door atleten gebruikt kan worden, claimen ze.

SuperSize

De nieuwe Pre-Workout van AX ziet er inderdaad interessant uit. Zijn er al mensen hier welke ervaring hebben met deze nieuwe Pre-Workout?

Geweldige actie die van de shaker pro!

Ik heb er al 1 uit Amerika meegenomen, super dingen! :D

Ik ben er ook erg tevreden over. Ik hoop dan ook de eerste reactie van de Dutchbodybuilding.com leden snel te horen! :thumbs:

-Leon

Heb misschien een idee: kunnen jullie voor elk pilproduct bv een andere kleur kiezen? Heb het al vaak voorgehad dat ik me bijna vergis ( zit allemaal in een pillendoosje). Zou nat. Kunnen dat jullie dit al doen, maar ben enkel witte en zwarte tegengekomen :p

Heb misschien een idee: kunnen jullie voor elk pilproduct bv een andere kleur kiezen? Heb het al vaak voorgehad dat ik me bijna vergis ( zit allemaal in een pillendoosje). Zou nat. Kunnen dat jullie dit al doen, maar ben enkel witte en zwarte tegengekomen :p

Haha, zal er eens naar kijken. :D

-Leon

Zeker geen slecht idee IMO!

Hé jongens, tijdje geleden vroeg ik achter Borage olie caps ... is daar al nieuws van?
Ik zit haast helemaal door mijn voorraad.

Hé jongens, tijdje geleden vroeg ik achter Borage olie caps ... is daar al nieuws van?
Ik zit haast helemaal door mijn voorraad.

Nog niets, sorry. :)

-Leon

** Nieuw bij Body En Fitshop **

Amino Ampullen

-10.000 mg vrije amino's!
-Direct opneembaar in de spieren
-Extreem snel en zuiver
-Zeer snel spierherstel en optimale groei
-Geen product wordt sneller opgenomen
-Opname binnen 5-10 minuten!

L-Carnitine Pure Ampullen

-2000mg L-Carnitine per ampul
-Snellere vetverbranding!
-20% langer uithoudingsvermogen!
-Meer energie tijdens het sporten
-Geen cafeïne!
-Wetenschappelijk bewezen werking!
-Extreem snelle en effectieve opname
-Verbeter conditie en prestatie

Nog één keer de vraag:
Komt het zovele zweten door Noxi door de 1,3d die erin zit of door wat anders?

Als jullie het niet weten dan is dat natuurlijk niet erg, maar wil je dat dan even zeggen. Dan weet ik tenminste dat er niet overheen is gelezen. :)

Nog één keer de vraag:
Komt het zovele zweten door Noxi door de 1,3d die erin zit of door wat anders?

Als jullie het niet weten dan is dat natuurlijk niet erg, maar wil je dat dan even zeggen. Dan weet ik tenminste dat er niet overheen is gelezen. :)

Nee, dat heeft niet direct een verband met geranamine. Dat is een algemene bijwerking bij veel Pre-Workout boosters. :)

-Leon

De nieuwe Pre-Workout van AX ziet er inderdaad interessant uit. Zijn er al mensen hier welke ervaring hebben met deze nieuwe Pre-Workout?

-Leon

Alleen de 2 personen genoemd op de website zelf. Komt dan ook pas over 16,5 dag uit.. Ga het zelf ook in de gaten houden!

Oke, bedankt ;)

Thanks voor de shakebeker met blendball, nu kun je echt claimen dat elke shake 100% oplost. Vet die amino ampullen zeg, die bestel ik er de volgende keer bij. Na de training lijkt me het beste tijdstip om deze te nemen?

Jullie vroegen om reviews over de Micellar Casein Perfection samples.
Licht het aan mij dat ik in de supplementreview sectie het product niet tegen kom?

Misschien een tipje van de sluier over de nieuwe weekaanbiedingen? (A)

Thanks voor de shakebeker met blendball, nu kun je echt claimen dat elke shake 100% oplost. Vet die amino ampullen zeg, die bestel ik er de volgende keer bij. Na de training lijkt me het beste tijdstip om deze te nemen?

Voor- na en tijdens de training. ;)

Jullie vroegen om reviews over de Micellar Casein Perfection samples.
Licht het aan mij dat ik in de supplementreview sectie het product niet tegen kom?

http://forum.dutchbodybuilding.com/...orts-nutrition-287828/index7.html#post6214952

Deze staat er toch echt hoor. :)

-Leon

STAR! alleen roeren of kan ik em ook shaken? Met alleen roeren blijft ie wat klonterig namelijk.

Mijn Magnificent is nog half vol maar als in aanbieding komt dan toch maar alvast een nieuwe pot(ten) aanschaffen :P

Krijgen jullie binnenkort ook Mutant Pump van pvl nutritions in jullie assortiment?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven