MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Review van de Micellar Casein Perfection: Na de samples (berry blast en chocolate) een pot aangeschaft met vanille smaak. Ik gebruikte eerste de superior en die vond ik al goed. De perfection is echt een goede verbetering geworden. Qua werking heb ik het idee dat het wel hetzelfde is alleen qua smaak en oplosbaarheid is het echt ruim vooruit gegaan! Kortom top product :)

Review van de Micellar Casein Perfection: Na de samples (berry blast en chocolate) een pot aangeschaft met vanille smaak. Ik gebruikte eerste de superior en die vond ik al goed. De perfection is echt een goede verbetering geworden. Qua werking heb ik het idee dat het wel hetzelfde is alleen qua smaak en oplosbaarheid is het echt ruim vooruit gegaan! Kortom top product :)

Bedankt voor je review en de complimenten! :)

-Leon

Nog niets, sorry. :)

-Leon

** Nieuw bij Body En Fitshop **

Amino Ampullen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-10.000 mg vrije amino's!
-Direct opneembaar in de spieren
-Extreem snel en zuiver
-Zeer snel spierherstel en optimale groei
-Geen product wordt sneller opgenomen
-Opname binnen 5-10 minuten!

L-Carnitine Pure Ampullen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-2000mg L-Carnitine per ampul
-Snellere vetverbranding!
-20% langer uithoudingsvermogen!
-Meer energie tijdens het sporten
-Geen cafeïne!
-Wetenschappelijk bewezen werking!
-Extreem snelle en effectieve opname
-Verbeter conditie en prestatie

van de amino's ampullen staat er geen L-Tryptofaan waarde bij ingredienten ?

Zit er geen in ? of vergeten bij te zetten in de info ?

Bestelling geplaatst, ordernummer 280627 .

Hopelijk kunnen jullie rekening houden met de comment (a) .

Op aanraden van 'luimarco' op youtube, heb ik de Hica-Max gekocht en damn het zijn onwijs lekkere 'snoepjes'. :) Qua werking durf ik nog niks te zeggen, want heb het net ingenomen.

Referentie nummer: 280717

En nog maar eens besteld :) Was al een tijdje geleden :p
Maar had dan ook een grote voorraad staan :D
Kijken jullie eens naar de opmerking? :p

Magnificent
Dexaprine
Creapure Creatine
Transform

Echte toppers voor geweldige prijzen!

Morgen meer:)

Alweer een product besteld en dag erna is die in de aanbieding :p. Mesomorph vandaag voor 't eerst geprobeerd en direct maar een hele scoop. Jezus wat ga je hard op dat spul, heerlijk! Ben benieuwd wat het doet na meerdere malen gebruiken. Sowieso nieuwe nummer 1 pwo.

Laatst bewerkt:
het is ook wat...
gisteren bestelling geplaatst, vandaag hele dag iemand thuis geweest, niks gehoord.
Bij track en trace kijken: bestelling afgeleverd
naar Body en fit shop bellen: bestelling afgeleverd, is voor getekend

Maar bij mij thuis is helemaal niks, geen bestelling, geen briefje dat het bij een ander adres is afgeleverd. Hele blok van mijn straat langsgegaan, niemand heeft wat aangenomen

Nu word ik wel heel nieuwsgierig waar het pakje gebleven is :P
Heb er wel vertrouwen in dat het wel goedkomt hier met de Bodyenfitshop maar toch wel benieuwd wie er voor mijn pakje getekend heeft
En jammer van de eiwitjes natuurlijk, de mijne zijn op dus had gehoopt ze vandaag te hebben

Wordt vervolgt... :P

welk product raad je me aan om beter te slapen

Alweer een product besteld en dag erna is die in de aanbieding :p. Mesomorph vandaag voor 't eerst geprobeerd en direct maar een hele scoop. Jezus wat ga je hard op dat spul, heerlijk! Ben benieuwd wat het doet na meerdere malen gebruiken. Sowieso nieuwe nummer 1 pwo.

Wat is Mesomorph dan weer?

het is ook wat...
gisteren bestelling geplaatst, vandaag hele dag iemand thuis geweest, niks gehoord.
Bij track en trace kijken: bestelling afgeleverd
naar Body en fit shop bellen: bestelling afgeleverd, is voor getekend

Maar bij mij thuis is helemaal niks, geen bestelling, geen briefje dat het bij een ander adres is afgeleverd. Hele blok van mijn straat langsgegaan, niemand heeft wat aangenomen

Nu word ik wel heel nieuwsgierig waar het pakje gebleven is :P
Heb er wel vertrouwen in dat het wel goedkomt hier met de Bodyenfitshop maar toch wel benieuwd wie er voor mijn pakje getekend heeft
En jammer van de eiwitjes natuurlijk, de mijne zijn op dus had gehoopt ze vandaag te hebben

Wordt vervolgt... :P

via tnt track en trace op internet kun je zien wat voor handtekening geplaatst is, wellicht kun je daarop iets wijzer worden?

Bij mij zetten de buren altijd hun naam als handtekening voor de zekerheid, voor t geval de postbode vergeet me een briefje te schrijven, zo kan ik toch zien bij wie ik evt moet zijn :)

Vandaag ook een bestelling gedaan, moest nog wat groene thee die ook nog is in de aanbieding was + eiwitten. Benieuwd of de nieuwe shaker echt zo'n verschil maakt.

via tnt track en trace op internet kun je zien wat voor handtekening geplaatst is, wellicht kun je daarop iets wijzer worden?

Bij mij zetten de buren altijd hun naam als handtekening voor de zekerheid, voor t geval de postbode vergeet me een briefje te schrijven, zo kan ik toch zien bij wie ik evt moet zijn :)

Ben bij het hele blok (aan elke kant 3 buren) langsgeweest, niemand heeft wat aangenomen of gezien.

Bij track en trace staat dit:

Adres details
Afzender
Body & Fit Sportsnutrition
12
8447GK
Nederland

[Link niet meer beschikbaar]Adres details
Geadresseerde
---- Migon
37
----
Nederland
Adres details
Afgeleverd op adres
---- Migon
37
----
Nederland

Volgens dit is het dus hier thuis afgeleverd. Maar heb niks ontvangen of nergens voor getekend, staat niks in de tuin of wat dan ook. Waar kan je de handtekening zien dan? misschien dat ik daar inderdaad een naam uit kan herkennen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven