doctormuscle
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is nou het beste stand-alone middel voor NO verhoging: N-carbamylglutamaat, Agmatine of Citrulline Malaat?

Klein vraagje.
Ik heb 1/11 producten besteld bij jullie, bevestiging en dergelijke gehad (onmiddellijk betaald). Gisteren heb ik hier een busje van DPD zien passeren in de straat. Ik zat in de wagen dus heb ik me omgekeerd omdat ik dacht dat ze bij mij thuis kwamen leveren, niet dus. Ze reden een toertje in de straat en keerde terug.
Vandaag heb ik eveneens niets ontvangen. Ik moet er wel bij zeggen dat er in de voormiddag niemand thuis was.
Op de site staat:
02.11.2011: Zending zit in afleverroute
03.11.2011: Zending vertraagd door omstandigheden
03.11.2011: Zending zit in afleverroute
De vraag nu. Krijg je een bericht of iets dergelijk om het pakketje zelf af te halen? Want zowel vandaag als gisteren heb ik geen bericht van DPD ontvangen.

Gisteravond bestelling gedaan. Referentie nummer: 291264. Ik heb alleen geen mail gehad dat het pakket is verzonden. Kunnen jullie even kijken of ik hem morgen heb?

Echt een top winkel! Had maandag avond om 21:45 besteld, netjes de volgende dag binnen! Niks meer dan lof! Ook met de twitter actie van laatst "Protein Perfection Mix" gewonnen.

@body
k plaats zo ff snel een bestellling van 15 euro ( 2 protein bars en whey sample pakket) en dan bestel ik volgende week weer 2kg isolaat, moet nog ff kijken welke smaak. zou je een shaker mee kunnen sturen of achterhouden voor me,
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] Hartelijk dank voor uw bestelling!
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Een bevestiging van uw bestelling is verzonden naar uw e-mail adres.
Bestelgegevens:
Referentie:291757Betaalmethode:iDeal

Maar over het algemeen niet.Is BioRhythm AfterGlow bij jullie te bestellen?
http://www.bodybuilding.com/store/bio-rhythm/after-glow.html?CJAID=10409943&CJPID=2021686

Oke dankje, ik zal even B&F mailen.
B&F, kan je even in je prive berichten inbox kijken?![]()

Wat is nou het beste stand-alone middel voor NO verhoging: N-carbamylglutamaat, Agmatine of Citrulline Malaat?

Weer zeer nette weekaanbiedingen.. En dat bovenop de pre workout actie
Is het misschien geen leuk idee om een combi te maken met de agmatine en de N-Carbamylglutamate? Lijkt me wel een supertopper
En prettig weekend allemaal![]()

Zijn de mc perfection in de weekaanbieding nou 5 euro duurder? Ik heb ze vorige week nog voor 10 euro besteld.
![]()
. Dus prijs is echt zeer voordelig nu vind ik. 
Zijn de mc perfection in de weekaanbieding nou 5 euro duurder? Ik heb ze vorige week nog voor 10 euro besteld.
![]()

Zeer goeie winkel dit had het woensdag om 5 over 9 's avonds bestelt volgende dag al in huis.
Alleen bij sommige producten mis ik de voedingswaarde zodat vergelijken lastig word met andere winkels.
Bijvoorbeeld bij de isolaat perfection staat het niet. Of ik ben scheel![]()

Zeer goeie winkel dit had het woensdag om 5 over 9 's avonds bestelt volgende dag al in huis.
Alleen bij sommige producten mis ik de voedingswaarde zodat vergelijken lastig word met andere winkels.
Bijvoorbeeld bij de isolaat perfection staat het niet. Of ik ben scheel![]()
http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection_ingredienten
Sommige vergeten nog wel s dat er aan de rechterkant Ingrediënten staat ^^
Ben tot nu toe nog geen product tegen gekomen waar ze volledig ontbraken.
Dank je!