AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon, zojuist een bestelling geplaatst, referentie 292169. Was vergeten er in het opmerkingenveld bij te zetten of het mogelijk was een agmatine sample bij te doen ipv whey perfection sample. Mocht je dit nog kunnen regelen zou heel mooi zijn ;)

Helaas geen samples van Agmatine. Zijn er ook nooit geweest. :( Sorry. :)

-Leon

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen voor mij en een maat van me. Prima levertijd alleen was er een pot bcaa open gegaan :( . Gelukkig was er niet veel uit gevallen en kon ik het makkelijk er in terug scheppen. Ik vond de doos al zo lekker zoet ruiken toen ik hem open deed :P

En nog bedankt voor de extra samples

Een paar maandjes terug zat Fast Diet en Tropinol ook in de weekaanbieding. Just saying. ;)

Laatst bewerkt:
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen voor mij en een maat van me. Prima levertijd alleen was er een pot bcaa open gegaan :( . Gelukkig was er niet veel uit gevallen en kon ik het makkelijk er in terug scheppen. Ik vond de doos al zo lekker zoet ruiken toen ik hem open deed :P

En nog bedankt voor de extra samples

Dat is ook niet de bedoeling. Laat maar even weten wanneer je weer een bestelling doet. Krijg je extra mooi pakket van moi. :)

-Leon

gister de maximize v2 binnen gekregen! Sample whey was wel gescheurd, maargoed dat kan gebeuren :)
Leuk blad.. mijn ma deed het open en kwam meteen terecht bij die top 10 blonde dames. Vond ze niet zo leuk :P

gister de maximize v2 binnen gekregen! Sample whey was wel gescheurd, maargoed dat kan gebeuren :)
Leuk blad.. mijn ma deed het open en kwam meteen terecht bij die top 10 blonde dames. Vond ze niet zo leuk :P

haha die blonde dames is inderdaad een groot succes ! Ook hier op de zaak. :D

-Leon

Beste B&F kga nu weer bestelling plegen maar moet kzou nog een extra shakebeker krijgen ivm met vorige keer ( binnen 2 dagen stuk ) moet ik dat bij de opmerkingen neerzetten met me gebruikersnaam van DBB of? Hoe werkt dat precies :p

Bij de op- en aanmerkingen. :)

-Leon

Damn was eigenlijk bang dat je laat zou reageren dus had alvast besteld maar ist het mogelijk om die beker er alsnog bij te stoppen (A) referentienummer 292241 ( 1 minuut geleden besteld )

Bestelling perfect aangekregen.
Whey Chocolate Milkshake is fantastisch lekker bij de kwark & als whey-koekje! :thumbs:
De gratis beker als cadeau is geweldig, geen klonters gekregen.
Ik had als sample Micellar Casein Perfection gekozen.
Aanwezig, maar helaas ook de Chocolate smaak. :(
Mogelijk in de toekomst om andere smaak te krijgen zodat je een idee hebt van jullie gamma? :)

Damn was eigenlijk bang dat je laat zou reageren dus had alvast besteld maar ist het mogelijk om die beker er alsnog bij te stoppen (A) referentienummer 292241 ( 1 minuut geleden besteld )

Sorry is al verwerkt. :(

Bestelling perfect aangekregen.
Whey Chocolate Milkshake is fantastisch lekker bij de kwark & als whey-koekje! :thumbs:
De gratis beker als cadeau is geweldig, geen klonters gekregen.
Ik had als sample Micellar Casein Perfection gekozen.
Aanwezig, maar helaas ook de Chocolate smaak. :(
Mogelijk in de toekomst om andere smaak te krijgen zodat je een idee hebt van jullie gamma? :)

Meestal hebben we gewoon 1 smaak liggen, anders staat de hele inpaktafel vol met alle soorten samples. Dat zullen er dan 40 + zijn ofzo! :D

-Leon

Bedankt voor de informatie over het combineren, alleen nu zit eigenlijk met nog meer vragen:

wat is dan eigenlijk het verschil tussen n-carbamylglutamate en citrulline? Beide verhogen de concentratie arginine, en dus NO in het bloed. Is er merkbaar verschil?

Over agmatine en verhoogde NO waardes kan ik maar weinig vinden. In enkele studies ben ik tegengekomen dat agmatine NO synthese juist verhinderd, zoals hier:
"agmatine irreversibly inhibits neuronal nitric oxide synthase and downregulates inducible nitric oxide synthase."
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17927294

Weet iemand hoe het zit?

Zojuist een bestelling geplaatst Jack3D en MaxV2 (ref. nr. 292343). Ben al jaren klant bij XXL Nutrition, maar door de goede berichten op DBB en het zichtbare prijsverschil ben ik op Body & Fitshop uitgekomen. Ben van plan volgende maand als mijn All Day Protein op is Protein Perfection Mix te bestellen. Ik zou graag een paar samples van verschillende smaken ontvangen om er zeker van te zijn dan ik een lekkere smaak uitkies. Ik heb dit ook al bij de bestelling aangegeven, maar vermeld het hier ook nog even voor de zekerheid.

Alvast bedankt voor de goede service.

Weer een bestelling geplaatst voor mezelf en een kameraad, heb erbij aangegeven dat ik graag ipv het 2e cadeau wat extra samples magnificent, dexaprine of pre workouts zou krijgen. Hoop dat dat helemaal goed komt!
ref: 292363

Trouwens snel aangepast die prijs :) Top service die laagste prijs garantie :D

De bestelling is eruit, ref: 292396

weer es wat bestelt werd tijd:P
Referentie: 292409

werkt die shaker pro beetje naar behoren ?

True, veel beter dan een doorsnee shaker met zeefje ;)

oke mensen bedankt zal het morgen uittesten als ie der is

Bedankt.
Het referentienummer is 290244.

De bestelling is vandaag (gisteren) dan toch binnengekomen. Het pakketje had blijkbaar een zware reis doorgemaakt (heel wat deuken in de potten) maar gelukkig was er niets open/kapotgegaan.

Bedankt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven