XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De bestelling is vandaag (gisteren) dan toch binnengekomen. Het pakketje had blijkbaar een zware reis doorgemaakt (heel wat deuken in de potten) maar gelukkig was er niets open/kapotgegaan.

Bedankt ;)

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:18 ----------

weer es wat bestelt werd tijd:P
Referentie: 292409

werkt die shaker pro beetje naar behoren ?

Dank je, voor de bestelling.:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:18 ----------

Trouwens snel aangepast die prijs :) Top service die laagste prijs garantie :D

De bestelling is eruit, ref: 292396

Ja, als je iets ziet gewoon even aangeven dan proberen Leon en ik het direct te regelen:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:20 ----------

Weer een bestelling geplaatst voor mezelf en een kameraad, heb erbij aangegeven dat ik graag ipv het 2e cadeau wat extra samples magnificent, dexaprine of pre workouts zou krijgen. Hoop dat dat helemaal goed komt!
ref: 292363

Dank je, voor de bestelling.:) Als het bij opmerkingen staat dan zien ze het direct.

Laatst bewerkt:
Zojuist een bestelling geplaatst Jack3D en MaxV2 (ref. nr. 292343). Ben al jaren klant bij XXL Nutrition, maar door de goede berichten op DBB en het zichtbare prijsverschil ben ik op Body & Fitshop uitgekomen. Ben van plan volgende maand als mijn All Day Protein op is Protein Perfection Mix te bestellen. Ik zou graag een paar samples van verschillende smaken ontvangen om er zeker van te zijn dan ik een lekkere smaak uitkies. Ik heb dit ook al bij de bestelling aangegeven, maar vermeld het hier ook nog even voor de zekerheid.

Alvast bedankt voor de goede service.

Dank je, voor de bestelling! Waarderen we:) Al na de eerste shake Protein Perfection Mix zul je nooit meer anders willen:) Als het bij opmerkingen staat dan komt het helemaal goed. Laat het mij maar even weten..

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:28 ----------

Bedankt voor de informatie over het combineren, alleen nu zit eigenlijk met nog meer vragen:

wat is dan eigenlijk het verschil tussen n-carbamylglutamate en citrulline? Beide verhogen de concentratie arginine, en dus NO in het bloed. Is er merkbaar verschil?

Over agmatine en verhoogde NO waardes kan ik maar weinig vinden. In enkele studies ben ik tegengekomen dat agmatine NO synthese juist verhinderd, zoals hier:
"agmatine irreversibly inhibits neuronal nitric oxide synthase and downregulates inducible nitric oxide synthase."
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17927294

Weet iemand hoe het zit?

N-Carbamyl en Citrulline hebben een gelijkende werking. Het zijn toch andere ingredienten dus je kun een verschil ervaren. Ik zal maandag op kantoor eens kijken of ik iets meer research over de Agmatine voor je kan verzamelen:)

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:29 ----------

Bedankt voor de informatie over het combineren, alleen nu zit eigenlijk met nog meer vragen:

wat is dan eigenlijk het verschil tussen n-carbamylglutamate en citrulline? Beide verhogen de concentratie arginine, en dus NO in het bloed. Is er merkbaar verschil?

Over agmatine en verhoogde NO waardes kan ik maar weinig vinden. In enkele studies ben ik tegengekomen dat agmatine NO synthese juist verhinderd, zoals hier:
"agmatine irreversibly inhibits neuronal nitric oxide synthase and downregulates inducible nitric oxide synthase."
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17927294

Weet iemand hoe het zit?

N-Carbamyl en Citrulline hebben een gelijkende werking. Het zijn toch andere ingredienten dus je kun een verschil ervaren. Op Bodybuilding.com staat een stukje over Agmatine met daaronder referenties (verwijzingen).

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
lekker dan, ik was er van uit gegaan dat als je gewoon 6x2 smaken invult dat de variety pack automatisch zou worden ingevuld, krijg ik banana sensation thuis, net de smaak die dus helemaal niet bevalt, maarja had beter moeten kijken.
heb alleen et stikkertje losgehaald op de doos , in de hoop van mischien hebben ze geen varietystickers.
denk niet dat ik nog ruilen kan wel

of ik had nog een idee maar weet niet of jullie je daarin kunnen vinden..
ik wou eigelijk ook de variety pack van caseine ( weekaanbieding) nog hebben en zouden jullie daar dan 2 samples van isolaat bij kunnen stoppen zodat ik als nog kan kiezen, choco en strawberry zou het dan zijn.
gaat dan wel iets langer duren voordat ik de 2kg bestel.

Laatst bewerkt:
Ja, als je iets ziet gewoon even aangeven dan proberen Leon en ik het direct te regelen:) Dank je, voor de bestelling!

Ok, ik heb crack V3 gezien voor €34,90 (ik weet niet of ik een link mag plaatsen anders een PM) en 1.M.R. voor €34,90 en nog meer lagere prijzen!!
Pas je de prijs even aan dan? :)

Ik heb nog een vraagje ivm combi TMS en Magnificient.
Bij de dosering staat:

Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)

Moet ik dit lezen als onmiddellijk na het opstaan of mag ik eerst men Whey shake nemen en daarna, in de loop van de ochtend de TMS?

En nog een vraagje :p
Als je geen KT maar wel cardio op het programma hebt staan is het dan aangeraden de TMS in de ochtend te nemen of voor de cardio training?

Grtz

Mijn bestelling is ook al weer aangekomen :) Alles is helemaal goed gegaan behalve het transport door TNT er zat een dikke deuk in de doos en mijn shaker pro was gebarsten.

Gelukkig heb ik genoeg shakers staan nog en past het balletje daar ook wel in :) Ik ben benieuwd. Wel jammer van de dop, die leek me handigger dan dat draai dopje van de oude shaker.

Morgen meteen de magnificent sample proberen :zuip:.

Bestelling net aangekomen! Bedankt voor de shaker. :)

De ice coffee is erg lekker, zeker een blijvertje voor mij! Bij de tweede pot Whey Perfection is wel een fout gemaakt, het is een chocolate milkshake, terwijl ik banaan besteld had.

Jullie krijgen zeker geen NanoStim van MuscleTech in het assortiment, aangezien er Yohimbe in zit... of misschien toch :)?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je Muscletech moet geloven is het helemaal geweldig, ze garanderen zelfs dat het werkt :S
De 5 reviews die er al zijn, zijn iig positief, echter wil het niet veel zeggen.

@Vincenzio; gedroogde bast

Even opgezocht wat yohimbe is, hahahaha

yohimbe is verboden hier, dus nee

vind wel lekker middeltje trouwens, zweten zweten zonder opgejaagd gevoel

Dank je, voor de bestelling! Waarderen we:) Al na de eerste shake Protein Perfection Mix zul je nooit meer anders willen:) Als het bij opmerkingen staat dan komt het helemaal goed. Laat het mij maar even weten..

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:28 ----------

Vandaag de bestelling binnen gekregen. Jullie maken de goede service van het snelle leveren zeker waar! Ook zaten er heel netjes zoals gevraagd 3 samples Protein Perfection Mix bij. Alleen zat er helaas geen shakebeker bij. Op de pakbon staat +3 samples Protein Perfection Mix en de Shakebeker staat er ook gewoon bij. Betekend dit dat de samples i.p.v. de shakebeker zijn geleverd of zijn jullie de shakebeker vergeten?

Laatst bewerkt:
hoe zit het met die nieuwe shakebeker eigk, bij mij mixt ie een stuk slechter en hij lekt :P Ik hou het gewoon bij old fashioned. Verder ben ik nog altijd over alles tevredem ;)

Vandaag mijn bestelling ontvangen + shaker pro waarvoor dank. Nu vroeg ik mij alleen af van wat voor soort plastic de beker gemaakt is, kan nergens een driehoekje + cijfer ontdekken. Op jullie andere shakers staat namelijk wel een driehoekje met daarin een cijfer op.

Waar heb je dat voor nodig :o

gisteren een extra bestelling gedaan en ze waren er alletwee al bij :)
1van de 3zakken serieuous mass was wel gescheurd aan de bovenkant juist in de hoek, er zat thans voor het 1st een controle sticker op de factuur, ik denk dat die zijn werk niet zo goed gedaan heeft :)

24x2mx1.jpg

67tjdc.jpg

vxew6d.jpg

Laatst bewerkt:
Heb ook mijn bestelling de deur uitgedaan, refnr: 292685

Geen bezwaar tegen een mooi pakket, maar hopelijk komen de opmerkingen wel door..

Nu vroeg ik mij alleen af van wat voor soort plastic de beker gemaakt is, kan nergens een driehoekje + cijfer ontdekken. Op jullie andere shakers staat namelijk wel een driehoekje met daarin een cijfer op.

toen ik dit las, dacht ik serieus '' ja, als je dan ook echt niks anders te doen hebt, '' :p

ben je toevallig een of andere milieu activist?:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven