MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft volgens mij te maken dat bepaalde plastics 'vulstoffen' kunnen afgeven aan de inhoud. Die stoffen kunnen androgeen / exo-oestrogeen zijn / werken. Type plastic kun je identificeren aan de hand van nr in driehoek.

Bestelling 292 659 uurtje geleden geplaatst, ben benieuwd naar die nieuwe shaker

Rot winkel! Ze hebben hun Whey Perfection - Cookies en cream veel te lekker gemaakt!!!

Anders weet ik niet waar het plastic vandaan komt, zeker omdat je zo'n beker vaker zal gebruiken.

toen ik dit las, dacht ik serieus '' ja, als je dan ook echt niks anders te doen hebt, '' :p

ben je toevallig een of andere milieu activist?:rolleyes:
Hehe nee maar gewoon voor de veiligheid/gezondheid, daarom zijn we hier toch?

Heeft volgens mij te maken dat bepaalde plastics 'vulstoffen' kunnen afgeven aan de inhoud. Die stoffen kunnen androgeen / exo-oestrogeen zijn / werken. Type plastic kun je identificeren aan de hand van nr in driehoek.
Dat is correct.

Rot winkel! Ze hebben hun Whey Perfection - Cookies en cream veel te lekker gemaakt!!!

Haha:D Verslavend lekker:zuip:

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:07 ----------

Heb ook mijn bestelling de deur uitgedaan, refnr: 292685

Geen bezwaar tegen een mooi pakket, maar hopelijk komen de opmerkingen wel door..

Dank je, voor de bestelling!:) Opmerkingen moeten ze direct zien.

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:07 ----------

http://www.blenderbottle.com/product/1/Original

dat is dezelfde beker, onderaan die pagina staat zo'n BPA Free logo :)

Klopt helemaal:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:08 ----------

gisteren een extra bestelling gedaan en ze waren er alletwee al bij :)
1van de 3zakken serieuous mass was wel gescheurd aan de bovenkant juist in de hoek, er zat thans voor het 1st een controle sticker op de factuur, ik denk dat die zijn werk niet zo goed gedaan heeft :)

24x2mx1.jpg

67tjdc.jpg

vxew6d.jpg

Duidelijk, los we direct op.:) (zie PM

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:09 ----------

hoe zit het met die nieuwe shakebeker eigk, bij mij mixt ie een stuk slechter en hij lekt :P Ik hou het gewoon bij old fashioned. Verder ben ik nog altijd over alles tevredem ;)

We houden straks twee keuzes, de normale en de Pro dus dat komt helemaal goed:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:09 ----------

Vandaag de bestelling binnen gekregen. Jullie maken de goede service van het snelle leveren zeker waar! Ook zaten er heel netjes zoals gevraagd 3 samples Protein Perfection Mix bij. Alleen zat er helaas geen shakebeker bij. Op de pakbon staat +3 samples Protein Perfection Mix en de Shakebeker staat er ook gewoon bij. Betekend dit dat de samples i.p.v. de shakebeker zijn geleverd of zijn jullie de shakebeker vergeten?

Wat was het referentienummer? Dan stuur ik je morgenochtend direct even een shaker na:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:12 ----------

Bestelling net aangekomen! Bedankt voor de shaker. :)

De ice coffee is erg lekker, zeker een blijvertje voor mij! Bij de tweede pot Whey Perfection is wel een fout gemaakt, het is een chocolate milkshake, terwijl ik banaan besteld had.

De nieuwe smaken Whey Perfection zijn een enorm succes, echt heerlijke smaken inderdaad!!:) Zullen we de andere shake even omruilen voor je? (we kunnen ook van je volgende bestelling een extra mooi pakket maken) Excuses!!:) (laat maar even weten dan los ik het direct op)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:14 ----------

Mijn bestelling is ook al weer aangekomen :) Alles is helemaal goed gegaan behalve het transport door TNT er zat een dikke deuk in de doos en mijn shaker pro was gebarsten.

Gelukkig heb ik genoeg shakers staan nog en past het balletje daar ook wel in :) Ik ben benieuwd. Wel jammer van de dop, die leek me handigger dan dat draai dopje van de oude shaker.

Morgen meteen de magnificent sample proberen :zuip:.

Magnificent gaan zeker knallen voor je!!:) We kunnen eventueel een shaker nasturen (?):)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:15 ----------

Ok, ik heb crack V3 gezien voor €34,90 (ik weet niet of ik een link mag plaatsen anders een PM) en 1.M.R. voor €34,90 en nog meer lagere prijzen!!
Pas je de prijs even aan dan? :)

Ja:), kun je mij de links doorgeven? (mag ook via pm)

lekker dan, ik was er van uit gegaan dat als je gewoon 6x2 smaken invult dat de variety pack automatisch zou worden ingevuld, krijg ik banana sensation thuis, net de smaak die dus helemaal niet bevalt, maarja had beter moeten kijken.
heb alleen et stikkertje losgehaald op de doos , in de hoop van mischien hebben ze geen varietystickers.
denk niet dat ik nog ruilen kan wel

of ik had nog een idee maar weet niet of jullie je daarin kunnen vinden..
ik wou eigelijk ook de variety pack van caseine ( weekaanbieding) nog hebben en zouden jullie daar dan 2 samples van isolaat bij kunnen stoppen zodat ik als nog kan kiezen, choco en strawberry zou het dan zijn.
gaat dan wel iets langer duren voordat ik de 2kg bestel.

Als je de variety Micellar Casein Perfection bestelt dan zorg ik wel voor de Isolaat Sachets:) (wel direct na bestellen het referentienummer vermelden hier en het ook graag bij " opmerkingen" aangeven. Dan regel ik het direct:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:17 ----------

Ik weet er staan voor €33,95.

Wil ik ook gerust naar kijken. (pm de link maar als je wilt:)

De nieuwe smaken Whey Perfection zijn een enorm succes, echt heerlijke smaken inderdaad!!:) Zullen we de andere shake even omruilen voor je? (we kunnen ook van je volgende bestelling een extra mooi pakket maken) Excuses!!:) (laat maar even weten dan los ik het direct op).

Geen enkel probleem hoor, heb nog nooit een Whey Perfection gehad die niet lekker was dus chocolade zal dat zeker ook zijn! :)

• Like
Waarderingen: B&F
De Magnificent 'Fruit Sensation' is echt een sensatie :D Toppie

Weer 4,5kg perfection en 500g creapure mono besteld, blijft top die whey perfection prijs :D

Zo te zien is Napalm nog sterker van formule als Mesomorph!
Ik heb te horen gekregen dat er binnenkort samples te krijgen zijn van Napalm (Nutri-sups)
Misschien dat jullie zo een sample actie kunnen doen, als Napalm nog heviger is dan Mesomorph.. Is NoxiPro verleden en Napalm de toekomst :)

Net een PM gestuurd ivm. de link van de goedkopere Crack V3. :D

Ok, ik zorg zo wel even dat er kassakorting berekend gaat worden. Als je er dan 3 neemt komt de prijs netto op 32,30:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 12:03 ----------

Net een PM gestuurd ivm. de link van de goedkopere Crack V3. :D

Gaan we direct naar kijken zo, thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 12:04 ----------

Weer 4,5kg perfection en 500g creapure mono besteld, blijft top die whey perfection prijs :D

Dank je, voor de bestelling!! Heel Nederland en Belgie gaat aan de Whey Perfection!:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 12:04 ----------

Nee hoor, dat hoeft niet. Het balletje werkt ook in de oude shaker.

Ok, dank je:)

---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 12:05 ----------

Zo te zien is Napalm nog sterker van formule als Mesomorph!
Ik heb te horen gekregen dat er binnenkort samples te krijgen zijn van Napalm (Nutri-sups)
Misschien dat jullie zo een sample actie kunnen doen, als Napalm nog heviger is dan Mesomorph.. Is NoxiPro verleden en Napalm de toekomst :)

Gaan we naar kijken:)

Nog een PM gestuurd ik heb die van Wantstogrow inmiddels ook gevonden :D (Crack voor €33,95)

BodyenFitshop, ligt het aan mij of geven de nieuwe shaker pro bekers nogal af?

dit was het resultaat na de eerste keer shaken:

fp4dy.jpg

en dit was het resultaat na de eerste x wassen, de letters werden heel erg plakkerig en heb het ergste er toen maar af gewassen:

2wnxow4.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven