Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idem dito hierMijn shaker is ook al vaak het afwasmachine in gegaan. Totaal geen problemen mee. Alle letters blijven er perfect op en geven niks af.

Ik heb nog een vraagje ivm combi TMS en Magnificient.
Bij de dosering staat:
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)
Moet ik dit lezen als onmiddellijk na het opstaan of mag ik eerst men Whey shake nemen en daarna, in de loop van de ochtend de TMS?
En nog een vraagje
Als je geen KT maar wel cardio op het programma hebt staan is het dan aangeraden de TMS in de ochtend te nemen of voor de cardio training?
Grtz
Ik heb nog een vraagje ivm combi TMS en Magnificient.
Bij de dosering staat:
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)
Moet ik dit lezen als onmiddellijk na het opstaan of mag ik eerst men Whey shake nemen en daarna, in de loop van de ochtend de TMS?
En nog een vraagje
Als je geen KT maar wel cardio op het programma hebt staan is het dan aangeraden de TMS in de ochtend te nemen of voor de cardio training?
Grtz

Heb ik nu zo een domme vraag gesteld dat deze gewoon genegeert wordt of hebben jullie erover gelezen?
Check spoiler.

Magnificent is niet alleen heel Yogho! maar ook errrg Yogho!![]()

Mijn shaker is ook al vaak het afwasmachine in gegaan. Totaal geen problemen mee. Alle letters blijven er perfect op en geven niks af.
Nu snap ik ook waarom er bij de Pure Muscle BCAA gebruiksaanwijzing geen water bijstaat maar alleen vruchtsap. Met alleen water is het erg smerig. Vorige keer toch maar Xtend bestellen die heeft tenminste smaak. Waarom kan je eigelijk geen smaak kiezen?

De smaakversie is deze.
http://bodyenfitshop.nl/bcaas-eaas/body-fit-sportsnutrition/ultra-micronized-bcaa-poeder
Die smaak is echt lekker.![]()

BCAA is om spierafbraak tegen te gaan. Omdat je tijdens het trainen je spieren zoiezo afbreekt (hypertrophy), is het misschien niet zo aan te raden dit voor het trainen in te nemen. Neem je BCAA best net voor het slapen voor optimaal effect (met je middernacht shake, kwark, etc), zodat tijdens je rust/slaap je lichaam al de nodige BCAA's kan gebruiken om te herstellen, en dus, te groeien.
Je moet het niet, maar zeker aan te raden.Ook onderbouwing hiervan of onderzoek? Dit is de eerste keer dat ik hoor dat je bcaa voor t slapen moet nemen.
yep heb er nu 2 beide geven afBodyenFitshop, ligt het aan mij of geven de nieuwe shaker pro bekers nogal af?
Toch maandag even een mailtje aan wagen naar de producent...http://www.blenderbottle.com/product/1/Original
dat is dezelfde beker, onderaan die pagina staat zo'n BPA Free logo![]()
Wat was het referentienummer? Dan stuur ik je morgenochtend direct even een shaker na
---------- Post toegevoegd Sun 6 Nov 2011 om 09:12 ----------

ref. nr. 292343
Nogmaals bedankt voor de goede service!![]()

BCAA is om spierafbraak tegen te gaan. Omdat je tijdens het trainen je spieren zoiezo afbreekt (hypertrophy), is het misschien niet zo aan te raden dit voor het trainen in te nemen. Neem je BCAA best net voor het slapen voor optimaal effect (met je middernacht shake, kwark, etc), zodat tijdens je rust/slaap je lichaam al de nodige BCAA's kan gebruiken om te herstellen, en dus, te groeien.
Ook onderbouwing hiervan of onderzoek? Dit is de eerste keer dat ik hoor dat je bcaa voor t slapen moet nemen.
Je moet het niet, maar zeker aan te raden.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-bcaa-wanneer-neem-waarom-47412/#post831831

.