MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwe shakebekers zijn echt kei goed. De vorige moest je 5 keer proberen dicht te draaien :D

Ik had een variety pack besteld om wat een paar smaken te testen.
Banaan is echt super lekker met melk.
Cookies and cream blijf ik vies vinden :p.
Sunny peach en apple zijn heel lekker met water..

Ik wil toch wel heel graag de ice lemon testen. Weten jullie wanneer er terug samples beschikbaar gaan zijn?

De Lemon Ice samples verwachten we over 2-3 weken weer. Thanks, voor je reactie:) Lemon Ice is echt een traktatie trouwens:zuip:

Krijgen jullie dit ook binnen:
[Link niet meer beschikbaar]

En wanneer komt Ronnie Colemans product in de schappen?

ref: 292983

Gisterenavond bestelling geplaatst maar deze staat nog steeds als aangemeld bij post.nl, maar niet verder dan dat.
Waarschijnlijk morgen dan thuis geleverd?

Krijgen jullie dit ook binnen:
[Link niet meer beschikbaar]

En wanneer komt Ronnie Colemans product in de schappen?

Napalm gaan we naar kijken.:) Coleman komt eraan, ik hoop vandaag of anders morgen.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 11:33 ----------

ref: 292983

Gisterenavond bestelling geplaatst maar deze staat nog steeds als aangemeld bij post.nl, maar niet verder dan dat.
Waarschijnlijk morgen dan thuis geleverd?

zondag is er geen distributie van Post.nl. Deze is al verwerkt en komt vanavond in distributie bij Post.nl en wordt dan morgen bij je aangeboden. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 11:35 ----------

Jack3D nu ook in Watermelon!!:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
45 Doseringen voor 24,90!! + Gratis MuscleMag BBmagazine:)

super! Kijk er al naar uit!
Bedankt voor de service.

Dammit, weer niet genoeg saldo op mijn rekening. :(

Als ik boven de 200 euro bestel, is het dan slim om 2 bestelling te doen i.v.m cadeaus?

Of even bij de op en aanmerkingen je extra's vermelden. :)

-Leon

nvm

Laatst bewerkt:
Hey B&F ik ga rond de 150eu bestellen, is het mogelijk dat ik een strap drbij kan krijgen ipv een cado ofzo? thanx

Hey B&F ik ga rond de 150eu bestellen, is het mogelijk dat ik een strap drbij kan krijgen ipv een cado ofzo? thanx

Straps hebben we helaas niet meer. :) En we kunnen helaas geen vervanging doen voor Kado's. Krijg vaak de vraag of we dan korting etc geven voor de prijs van de Kado's maar dat kan dus helaas niet. :)

-Leon

Hehe apart ik kom net naar dit topic om te vragen of ik straps ipv zo een shakebeker kon krijgen. Zag al op de site dat ze uitverkocht zijn, wanneer krijgen jullie ze weer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven