MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet bekend. :)

-Leon

is er iets mis met dat multisafepay? Kan niet betalen via bancontact, wordt steeds geweigerd :S Dan neem ik contact op bij de bank, daar zeggen ze dat het niet aan mijn kaart of rekeningen ligt, raar :s

Nee hoor, werkt hier prima. MisterCash en IDeal komen gewoon binnen. :)

-Leon

@ blackreds ! ik heb hetzelfde probleem met multisafepay via fortis vanuit belgie ! deze transactie vereist authenticatie ! neem contact op met uw bank :s

Idd, ze hebben teruggebeld en het probleem ligt blijkbaar bij hun. Ze raden me aan om het morgenochtend eens opnieuw te proberen!

@blackreds ! thnx... dacht al dat fortis weer aan het knoeien was :-)

vanmiddag nog een lekkere pot isolaat perfection vanilla sensation besteld, kreeg 1 uur erna een mailtje dat het al verzonden was! keurig:D

sorry voor het ongemak van Fortis. Had begrepen dat het probleem nu verholpen is. :)

-Leon

Net besteld
ref: 293709
het is toch geen probleem wat ik bij opmerkingen heb geschreven?
Alvast bedankt ;)

Hey b&f

Ik had vrijdag een bestelling geplaatst en vandaag binnen gekregen.
Nu zie ik dat ze dat MusleMag Magazine en de sample vergeten zijn.
Ordernr: 292191

Groet Martin

Sorry? Daar kan jij toch niets aan doen :D
juist nog eens geprobeerd :s
De transactie is geweigerd
Probleem met de validering van de card : Dit type kaart vereist een authentificatie. U kan hierover meer informatie verkrijgen bij uw bank.
Gebruik de knop "Terug" om met andere parameters opnieuw te proberen

hmm, ik had net op tijd besteld maar nog geen verzend bevestiging.. Referentie nummer: 293749

ik word ongerust :p

Laatst bewerkt:
Net besteld
ref: 293709
het is toch geen probleem wat ik bij opmerkingen heb geschreven?
Alvast bedankt ;)

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 08:29 ----------

hmm, ik had net op tijd besteld maar nog geen verzend bevestiging.. Referentie nummer: 293749

ik word ongerust :p

Deze is verwerkt:D Dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 08:30 ----------

Hey b&f

Ik had vrijdag een bestelling geplaatst en vandaag binnen gekregen.
Nu zie ik dat ze dat MusleMag Magazine en de sample vergeten zijn.
Ordernr: 292191

Groet Martin

Sturen we zo direct na voor je:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 08:31 ----------

juist nog eens geprobeerd :s
De transactie is geweigerd
Probleem met de validering van de card : Dit type kaart vereist een authentificatie. U kan hierover meer informatie verkrijgen bij uw bank.
Gebruik de knop "Terug" om met andere parameters opnieuw te proberen

hmmm:rolleyes: Inderdaad even de bank contacteren..

Verwacht:
(eind deze week of begin volgende week:))

Hard! Pre-workout

Een echte knaller!

Hoeveel COP zit er dan in? Patrick Arnold had het over een minimum docering van 2 gram per dag. Én komt er nog een product met COP voor op rustdagen?

500mg per scoopje. Er komt nu nog geen COP product voor rustdagen. We zijn aan ernaar aan het kijken.:)

Pwo

Misschien niet bekend maar ik lees vaak laatste tijd over een PWO genaamd Napalm~ komt dit ook in de voorraad bij B&F? :o

Beste B&f boysss
Ik heb al meerdere amino's van jullie gekocht waaronder "magic EAA' en 'Pure muscle bcaa'.
Deze poeders zijn heel fijn gemalen en lossen daarom ook slecht op in water.
Ik heb ook 'Essential Amino Stack' en 'pepto pro' van xxlnutrition (huismerk) deze lossen veel beter op

Mijn vraag is; ervaren jullie dit zelf ook zo en komt er nog een andere versie van o.i.d.?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven