MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Test booster in aanbieding binnenkort ? :p

Mijn bestelling vandaag binnen gekregen
ziet er allemaal weer goed uit top en bedankt voor de extra samples

Sorry? Daar kan jij toch niets aan doen :D

Voelde mij toch een beetje schuldig! :D

Hey b&f

Ik had vrijdag een bestelling geplaatst en vandaag binnen gekregen.
Nu zie ik dat ze dat MusleMag Magazine en de sample vergeten zijn.
Ordernr: 292191

Groet Martin

Regel ik! :)

Beste B&f boysss
Ik heb al meerdere amino's van jullie gekocht waaronder "magic EAA' en 'Pure muscle bcaa'.
Deze poeders zijn heel fijn gemalen en lossen daarom ook slecht op in water.
Ik heb ook 'Essential Amino Stack' en 'pepto pro' van xxlnutrition (huismerk) deze lossen veel beter op

Mijn vraag is; ervaren jullie dit zelf ook zo en komt er nog een andere versie van o.i.d.?

Met BCAA's is dit bijna altijd zo. Zelfs X-tend heeft dit. Het zakt wel altijd weg. Ultra Micronized BCAA heeft dit minimaal. :)

Test booster in aanbieding binnenkort ? :p

Geen idee nog. :) Ik ga er naar kijken! :)

-Leon

Beste B&f boysss
Ik heb al meerdere amino's van jullie gekocht waaronder "magic EAA' en 'Pure muscle bcaa'.
Deze poeders zijn heel fijn gemalen en lossen daarom ook slecht op in water.
Ik heb ook 'Essential Amino Stack' en 'pepto pro' van xxlnutrition (huismerk) deze lossen veel beter op

Mijn vraag is; ervaren jullie dit zelf ook zo en komt er nog een andere versie van o.i.d.?

Als je na het schudden eventjes de boel laat staan dan lost het vanzelf op. De slechte oplossing komt omdat het pure producten zijn met minimale toevoeging van smaak e.d. (magic EAA).

Beste B&F,

Ik heb net als BobbyV ook afgelopen week een bestelling gedaan, op donderdag.
Ik heb een onder andere een pot PWP besteld.
Hierbij heb ik ook de Musclemag niet ontvangen, misschien over het hoofd gezien?

En nog een ander ding.. Ik heb vandaag de pre workout power gemixt in mijn pro shaker die bij de bestelling zat.. En er zit nu al een scheur in.. Hoor ik PWP niet in de shaker pro te mixen? :p

oja, Referentie nummer: 291919

Beste B&F,

Hierbij heb ik ook de Musclemag niet ontvangen, misschien over het hoofd gezien?

En nog een ander ding.. Ik heb vandaag de pre workout power gemixt in mijn pro shaker die bij de bestelling zat.. En er zit nu al een scheur in.. Hoor ik PWP niet in de shaker pro te mixen? :p

Regel ik direct! Beide issues. En PWP moet je gewoon kunnen mixen in de Pro Shaker! :D

-Leon

Beste B&F,

Ik heb helemaal geen bestelling gedaan afgelopen week vriend :P

volgens mij bedoel je een andere user :D

Komt er binnenkort dan ook een creatine/NO product (met agmatine en
N carbamyl glutamate) Had Ilco hierover eens een PM gestuurd en jullie waren er mee bezig denk ik :D

Heej B&F vndaag bestelling binnen toppie
Alleen mist de muscle mag en de straps waren wit ipv zwart en de dingen die ik bij opmerkingen had gezet zijn denk ik niet gezien?
ref: 293709

Leon/Ilco

Net bestelling geplaatst kan je eens checken als de opmerkingen die erbij stonden gelukt zijn? :p
referentienummer: 294097

Referentienummer: 294074
Heb 2 keer een bevestiging gekregen, dus als het 2 keer verzonden is, kan je er dan 1tje tegenhouden?
Had om wat extra samples gevraagd dus liefst dat pakketje opsturen :p

Edit: zal vlug even naar de info sturen ook!

Laatst bewerkt:
Hi,

Wnn komt de APS Mesomorph terug?

Grtz

Heej B&F vndaag bestelling binnen toppie
Alleen mist de muscle mag en de straps waren wit ipv zwart en de dingen die ik bij opmerkingen had gezet zijn denk ik niet gezien?
ref: 293709

Nagestuurd!

Leon/Ilco

Net bestelling geplaatst kan je eens checken als de opmerkingen die erbij stonden gelukt zijn? :p
referentienummer: 294097

Sorry mannen, heel erg druk. Alles wordt gelezen, maar we kunnen niet altijd voldoen aan de eisen. Soms hebben we de samples of goodies niet of kunnen we het niet missen voor andere bestellingen. :) We doen altijd ons best om iedereen zoveel mogelijk tegemoet te komen.

Referentienummer: 294074
Heb 2 keer een bevestiging gekregen, dus als het 2 keer verzonden is, kan je er dan 1tje tegenhouden?
Had om wat extra samples gevraagd dus liefst dat pakketje opsturen :p

Edit: zal vlug even naar de info sturen ook!

Is geen probleem. E-mail terug! :)

Hi,

Wnn komt de APS Mesomorph terug?

Grtz

Niet. :)

-Leon

Nee nog niet. We hebben ze wel van andere merken nog. :)

-Leon

Maakt niet uit. Allemaal top. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven