AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De nieuwe PWO ziet er trouwens wel echt top uit. :D. Kleine doseringen zijn vind ik iets zeer positiefs. :D. Allemaal zeer goede ingrediënten dus gaat volgens mij een echte knaller worden :lifter:

Beste B&f boysss
Ik heb al meerdere amino's van jullie gekocht waaronder "magic EAA' en 'Pure muscle bcaa'.
Deze poeders zijn heel fijn gemalen en lossen daarom ook slecht op in water.
Ik heb ook 'Essential Amino Stack' en 'pepto pro' van xxlnutrition (huismerk) deze lossen veel beter op

Mijn vraag is; ervaren jullie dit zelf ook zo en komt er nog een andere versie van o.i.d.?

Ik maak thuis voor ik ga trainen een bidon met 700 ml water, 4 schepjes Magic, 2 schepjes arginine en 1 schep dextrose.. Dit schud ik heel goed (niet in een keer tot de nok vullen met water trouwens) en doe het in de sporttas. Als ik dan bij de gym kom schud ik nog een paar keer en dan is het echt helemaal opgelost. Ik vind 't topspul.

Heeft iemand met Magnificent van B&F de ervaring dat het libido omlaag gaat? Of is dit een algemeen bekent symptoom van Magnificent. Ik ben zeer tevrede over het product, maar sinds ik er gebruik van maak is mijn libido goed gekelderd.. Iemand?

Heeft iemand met Magnificent van B&F de ervaring dat het libido omlaag gaat? Of is dit een algemeen bekent symptoom van Magnificent. Ik ben zeer tevrede over het product, maar sinds ik er gebruik van maak is mijn libido goed gekelderd.. Iemand?

Misschien dat je duf wordt door de insulinepiek?

Mijn pakket is toch 2 keer opgestuurd! Heb de 2 track&traces gecheckt en ze hebben beide een verschillend gewicht... Ik heb op een briefje geschreven (degene met 93 achteraan) moet afgeleverd worden, en de laatste met 96 niet.

Ref.: 294074

Nee dat is niet mogelijk bij Magnificent. Het zal inderdaad eerder door de insuline komen dat je wat duffer bent. Daarom ook 20 minuten daarna een whey shake.

Mijn pakket is toch 2 keer opgestuurd! Heb de 2 track&traces gecheckt en ze hebben beide een verschillend gewicht... Ik heb op een briefje geschreven (degene met 93 achteraan) moet afgeleverd worden, en de laatste met 96 niet.

Ref.: 294074

Ze vonden je blijkbaar erg aardig! :eek: Houd mij even op de hoogte. Komt goed.:)

-Leon

Ik had nog een vraagje, Ik heb laatst een sample van 1MR aangevraagd, En nu zit ik goed te kijken en heb ik een sample van 'the original' versie ontvangen.
Dit is de nieuwe formule zonder 1,3-Dimethylamylamine erin.

Nu is mijn vraag of de grote potten die jullie verkopen ook 'the original' versie zijn of gewoon nog de oude formule met 1,3-Dimethylamylamine erin?

Met BCAA's is dit bijna altijd zo. Zelfs X-tend heeft dit. Het zakt wel altijd weg. Ultra Micronized BCAA heeft dit minimaal. :)

-Leon

Idd, gebruik nu altijd Ultra Micronized BCAA en deze hebben het zelfs niet bij me.. Ze lossen gewoon perfect op zoals elk andere poeder en smaakt erg lekker :D Heb hiervoor andere BCAA gebruikt en deze lostte idd niet op en bleef altijd boven op het water drijven en smaakte vies

Idd, gebruik nu altijd Ultra Micronized BCAA en deze hebben het zelfs niet bij me.. Ze lossen gewoon perfect op zoals elk andere poeder en smaakt erg lekker :D Heb hiervoor andere BCAA gebruikt en deze lostte idd niet op en bleef altijd boven op het water drijven en smaakte vies

Met Tested Nutrition BCAA 1360 in capsulevorm heb je dit probleem natuurlijk ook niet :).

Hard! Klinkt heel lekker, zeker die Arginine Nitrate klinkt heel goed.. Wanneer verwacht je die in voorraad te hebben?
Mooi introductie-prijs ook!

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 10:35 ----------

Vaak helpt het om de BCAA's wat tijd te geven om op te lossen.. 5 minuten wachten met zo nu en dan schudden, en het meeste lost goed op IMO (Maar ik drink mijn BCAA's altijd uit een bidon, dus misschien heb ik er gewoon amper last van..)

Laatst bewerkt:
Zijn er trouwens creatines waarvan bewezen is dat je er geen acne overgevoeligheid krijgt? aangezien ik er nou 3 heb geprobeerd waarvan ik ik erg veel last had ... iemand een idee?

Zijn er trouwens creatines waarvan bewezen is dat je er geen acne overgevoeligheid krijgt? aangezien ik er nou 3 heb geprobeerd waarvan ik ik erg veel last had ... iemand een idee?

Ik denk het niet omdat je volgens mij de eerste bent die klaagt over acne door zijn creatine.

Ik denk het niet omdat je volgens mij de eerste bent die klaagt over acne door zijn creatine.

Is dat zo? Ik heb 3 verschillende soorten geprobeerd, en met alle 3 heb ik overgevoeligheid gekregen aan acne... misschien dat het aan mij ligt ..

Eens proberen...

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand acne kreeg van Creatine. Al een allergietest laten doen bij de huisarts?

Ik had nog een vraagje, Ik heb laatst een sample van 1MR aangevraagd, En nu zit ik goed te kijken en heb ik een sample van 'the original' versie ontvangen.
Dit is de nieuwe formule zonder 1,3-Dimethylamylamine erin.

Nu is mijn vraag of de grote potten die jullie verkopen ook 'the original' versie zijn of gewoon nog de oude formule met 1,3-Dimethylamylamine erin?

De nieuwe. :) Zal het ook even aanpassen. :)

-Leon

Ik zal eens een pot creatine bestellen, en er een voor foto van maken en een na foto ;)

Allergie test gedaan bij de dokter: Huisstofmijt, Pollen en grassen allergie

Protein Perfection Mix

Perfect om te nemen voor het slapen dus en eigenlijk op elk tijdstip!
De smaken zijn ook nog eens onverslaanbaar
smile.gif

We hebben nu een hele mooi actie met de sachets zodat iedereen heel voordelig alle smaken kan proberen. Daarnaast zijn de sachets in z'n algemeenheid gewoon handig
tongue.gif

(komen vrijdag in de weekaanbieding)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

24 Sachets (4x6 heerlijke smaken) 14,90!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven