Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste B&f boysss
Ik heb al meerdere amino's van jullie gekocht waaronder "magic EAA' en 'Pure muscle bcaa'.
Deze poeders zijn heel fijn gemalen en lossen daarom ook slecht op in water.
Ik heb ook 'Essential Amino Stack' en 'pepto pro' van xxlnutrition (huismerk) deze lossen veel beter op
Mijn vraag is; ervaren jullie dit zelf ook zo en komt er nog een andere versie van o.i.d.?
Heeft iemand met Magnificent van B&F de ervaring dat het libido omlaag gaat? Of is dit een algemeen bekent symptoom van Magnificent. Ik ben zeer tevrede over het product, maar sinds ik er gebruik van maak is mijn libido goed gekelderd.. Iemand?
Heeft iemand met Magnificent van B&F de ervaring dat het libido omlaag gaat? Of is dit een algemeen bekent symptoom van Magnificent. Ik ben zeer tevrede over het product, maar sinds ik er gebruik van maak is mijn libido goed gekelderd.. Iemand?
Mijn pakket is toch 2 keer opgestuurd! Heb de 2 track&traces gecheckt en ze hebben beide een verschillend gewicht... Ik heb op een briefje geschreven (degene met 93 achteraan) moet afgeleverd worden, en de laatste met 96 niet.
Ref.: 294074
Houd mij even op de hoogte. Komt goed.
Ze vonden je blijkbaar erg aardig!Houd mij even op de hoogte. Komt goed.
-Leon

Met BCAA's is dit bijna altijd zo. Zelfs X-tend heeft dit. Het zakt wel altijd weg. Ultra Micronized BCAA heeft dit minimaal.
-Leon
Heb hiervoor andere BCAA gebruikt en deze lostte idd niet op en bleef altijd boven op het water drijven en smaakte viesIdd, gebruik nu altijd Ultra Micronized BCAA en deze hebben het zelfs niet bij me.. Ze lossen gewoon perfect op zoals elk andere poeder en smaakt erg lekkerHeb hiervoor andere BCAA gebruikt en deze lostte idd niet op en bleef altijd boven op het water drijven en smaakte vies
.Vaak helpt het om de BCAA's wat tijd te geven om op te lossen.. 5 minuten wachten met zo nu en dan schudden, en het meeste lost goed op IMO (Maar ik drink mijn BCAA's altijd uit een bidon, dus misschien heb ik er gewoon amper last van..)Idd, gebruik nu altijd Ultra Micronized BCAA en deze hebben het zelfs niet bij me.. Ze lossen gewoon perfect op zoals elk andere poeder en smaakt erg lekkerHeb hiervoor andere BCAA gebruikt en deze lostte idd niet op en bleef altijd boven op het water drijven en smaakte vies
Zijn er trouwens creatines waarvan bewezen is dat je er geen acne overgevoeligheid krijgt? aangezien ik er nou 3 heb geprobeerd waarvan ik ik erg veel last had ... iemand een idee?
Ik denk het niet omdat je volgens mij de eerste bent die klaagt over acne door zijn creatine.
Zijn er trouwens creatines waarvan bewezen is dat je er geen acne overgevoeligheid krijgt? aangezien ik er nou 3 heb geprobeerd waarvan ik ik erg veel last had ... iemand een idee?
Is dat zo? Ik heb 3 verschillende soorten geprobeerd, en met alle 3 heb ik overgevoeligheid gekregen aan acne... misschien dat het aan mij ligt ..
Ik had nog een vraagje, Ik heb laatst een sample van 1MR aangevraagd, En nu zit ik goed te kijken en heb ik een sample van 'the original' versie ontvangen.
Dit is de nieuwe formule zonder 1,3-Dimethylamylamine erin.
Nu is mijn vraag of de grote potten die jullie verkopen ook 'the original' versie zijn of gewoon nog de oude formule met 1,3-Dimethylamylamine erin?
Zal het ook even aanpassen.