AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook handig om alles te proeven, die sachets!

komt er nog een combo agmatine + n-carbamyl? De B&F pump stack zeg maag? dan ben ik verkocht :)

Mooie prijs, super product! :)

Komen de variety sachets van Whey Perfection ook in de weekaanbieding? :D Wil die namelijk bestellen. :)

alsof 20 euro al geen 'aanbieding' genoeg is.

Nou ik kwam er even op terug omdat het eerder aangehaald was door de B&F... dus ja :p dan wacht ik wel even hoor

Normale 24 shakes Whey Perfection is meer dan de helft goedkoper dan de variety sachets. Namelijk €9,75. Vandaar mijn vraag.

Mm..ik begrijp je niet helemaal. De normale 24-whey perfection sachets kosten 19,90 toch?
En de isolaat sachets kost 9.90? .. sorry als ik het fout heb.

gr

12 zakjes zijn dat. :)

De andere zijn 24 smaken en dat is 19,90

-Leon

Mijn pa laat weten dat er 2 pakjes op het terras staan? Dus hij heeft het briefje niet gelezen, en ik zit met de problemen... Wat nu? (294074 was het denk ik)

Ben al jaren niet meer op dit forum geweest:)
Ik wil via deze weg even zeggen dat ik mijn pakketje net binnen heb gekregen (maandag om 23:00 besteld). En alles zit er netjes in.
Handschoenen maar op de gok besteld en ook deze zitten goed.

Bedankt!

Mijn pa laat weten dat er 2 pakjes op het terras staan? Dus hij heeft het briefje niet gelezen, en ik zit met de problemen... Wat nu? (294074 was het denk ik)

p.m!

Ben al jaren niet meer op dit forum geweest:)
Ik wil via deze weg even zeggen dat ik mijn pakketje net binnen heb gekregen (maandag om 23:00 besteld). En alles zit er netjes in.
Handschoenen maar op de gok besteld en ook deze zitten goed.

Bedankt!

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

Heb mijn pot noxplode met magazine binnengekregen. Kreeg alleen wel fruitpunch smaak ipv grape.

Maar het is jullie vergeven door de superactie en altijd goede service van b&f :)

Pm ontvangen? Mag ik de sample houden als ik het goed toeplak? :D

ik heb zojuist mijn nieuwe pot green tea slank open gemaakt en er zaten ander soort capsules is in als vorige keer, maakt verder niet uit, maar toen keek ik op het etiket en kwam ik een foutje tegen: er staat aan de ene kant dat er 250mg egcg in zit en aan de andere kant staat per capsule 500mg is ?? wat is het nou??:P ik neem aan 250, 500 is wat veel.

Het is 500 mg groene thee met een 50% EGCG gehalte (250 mg EGCG) :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 16:52 ----------

Heb mijn pot noxplode met magazine binnengekregen. Kreeg alleen wel fruitpunch smaak ipv grape.

Maar het is jullie vergeven door de superactie en altijd goede service van b&f :)

Maak ik het volgende keer goed met je. ;)

-Leon

Heej B&F heb vndaag nog nix binnengekregen? jullie zouden gister nog wat nasturen, is het wel gelukt?

Gisteren
Citaat:
Origineel gepost door badboyh
Heej B&F vndaag bestelling binnen toppie
Alleen mist de muscle mag en de straps waren wit ipv zwart en de dingen die ik bij opmerkingen had gezet zijn denk ik niet gezien?
ref: 293709

Nagestuurd!

Was de jack3d nog in de aanbieding??

Een brutale vraag,maar ik ben alleen weekends thuis ivbm werk en ik zou graag willen weten wat de aankomende weekaanbiedingen is.want dan komt het pakje zeker voor zaterdag thuis.

zelf wil ik Dexaprine en jack3d bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven