Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een brutale vraag,maar ik ben alleen weekends thuis ivbm werk en ik zou graag willen weten wat de aankomende weekaanbiedingen is.want dan komt het pakje zeker voor zaterdag thuis.

zelf wil ik Dexaprine en jack3d bestellen.

In de weekaanbieding komen;
Protein Perfection Mix Sachets (24stuks voor 14,90
Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps
CLA 80% B&F

Als je Jack3D wilt bestellen. Tip; we krijgen begin aankomende week de nieuwe Hard!. Dat is eigenlijk een combinatie van Jack3D en Yok3D in 1 super pre-workout.:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 19:33 ----------

Was de jack3d nog in de aanbieding??

Nu niet meer, wel het gratis magazine er nog bij. Ik zou trouwens eens naar de nieuwe Hard! kijken:)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 19:33 ----------

Heej B&F heb vndaag nog nix binnengekregen? jullie zouden gister nog wat nasturen, is het wel gelukt?

Gisteren
Citaat:
Origineel gepost door badboyh
Heej B&F vndaag bestelling binnen toppie
Alleen mist de muscle mag en de straps waren wit ipv zwart en de dingen die ik bij opmerkingen had gezet zijn denk ik niet gezien?
ref: 293709

Nagestuurd!

Ja, als je het nog niet hebt dan moet het morgen komen.:) Laat het mij maar even weten.

Gisteren de muscle & power en n-carbamylglutamate besteld. :D. Morgen uithalen op de post :D. En dan direct knallen. :D. Benieuwd hoe die combi gaat zijn. :D

Wel fijn dat d'r nu body&fitshop staat op die luchtdingen in 't pakketje, weten de mensen meteen waar ze verhaal kunnen halen. :D

Zijn er of komen er samples van Myo Blitz? Vind het nogal een hoog bedrag om het even voor uit te proberen

Daar twijfel ik ook geen seconde aan. :D. Hard! lijkt me ook echt een knaller. :D. En echt een geweldige prijs. :D. Nog geen 50 cent per dosering. Veel PWO's zitten met minstens het dubbele van de prijs.
Eerst wat reviews afwachten, ben zeker wel benieuwd.

Maar van jack3d weet ik dat het werkt. En yoked of zo ken ik niet en heb ik ook nog nooit wat over gehoord :p

wat is het beste product qua pomp van het huismerk wat jullie gewoon in poedervorm verkopen? (geen capsules)

komt er nog een blend van pompproducten van het huismerk ?

Pakje stond netjes voor de deur. Net een zakje caseine opgelepeld nadat het uurtje in de frigo stond. Nu N-huppeldepup-glutamine aan het drinken, niet echt smakelijk maar doenbaar.

Nog een snelle vraag ivm creapure, las dat mensen op trainingsdagen de 5 g verdelen over ochtend en na de training. Maakt het iets uit als je 5 g volledig na KT neemt naar opname toe?

Napalm gaan we naar kijken.:) Coleman komt eraan, ik hoop vandaag of anders morgen.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 11:33 ----------

zondag is er geen distributie van Post.nl. Deze is al verwerkt en komt vanavond in distributie bij Post.nl en wordt dan morgen bij je aangeboden. Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 11:35 ----------

Jack3D nu ook in Watermelon!!:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
45 Doseringen voor 24,90!! + Gratis MuscleMag BBmagazine:)

www.go-extreme.nl heeft napalm gewoon in het assortiment. Ik verwacht dus geen gekke dingen.

Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps
CLA 80% B&F

Als je Jack3D wilt bestellen. Tip; we krijgen begin aankomende week de nieuwe Hard!. Dat is eigenlijk een combinatie van Jack3D en Yok3D in 1 super pre-workout.:)

wanneer komt "hard" binnen en wat is precies de samenstelling en hoeveel heid pers dosis? want anders wacht ik nog wel een week voordat ik bestel.

Voor het eerst dat ik de overstap maak van xxl naar b&f. Net een bestelling geplaatst (294947), ik hoop dat ik er tevreden over ben:D. De prijzen zijn in ieder geval al mooi, dat is al een +!

Zijn er of komen er samples van Myo Blitz? Vind het nogal een hoog bedrag om het even voor uit te proberen

Nee helaas! :(

wat is het beste product qua pomp van het huismerk wat jullie gewoon in poedervorm verkopen? (geen capsules)

komt er nog een blend van pompproducten van het huismerk ?

Total Muscle Solution is het antwoord op beide vragen! :D

Pakje stond netjes voor de deur. Net een zakje caseine opgelepeld nadat het uurtje in de frigo stond. Nu N-huppeldepup-glutamine aan het drinken, niet echt smakelijk maar doenbaar.

Nog een snelle vraag ivm creapure, las dat mensen op trainingsdagen de 5 g verdelen over ochtend en na de training. Maakt het iets uit als je 5 g volledig na KT neemt naar opname toe?

Nee hoor geen probleem, maar ik heb altijd meer de voorkeur voor het verspreiden van de creatine. :)

Ultimate Creatine
BCAA Pure Caps
CLA 80% B&F

wanneer komt "hard" binnen en wat is precies de samenstelling en hoeveel heid pers dosis? want anders wacht ik nog wel een week voordat ik bestel.

Staat er bij. Zie linkerkant: http://bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/body-fit-sportsnutrition/hard_ingredienten

Voor het eerst dat ik de overstap maak van xxl naar b&f. Net een bestelling geplaatst (294947), ik hoop dat ik er tevreden over ben:D. De prijzen zijn in ieder geval al mooi, dat is al een +!

Bedankt voor je bestelling! Als er iets is wat ik voor je kan doen laat het mij weten. Dan komt het in orde! :)

-Leon

Ik plaatste al eerder dat ik last had van een laag libido, en vroeg me af of dit door Magificent kon komen. Dat was volgens jullie niet het geval. Nu heb ik sinds een aantal weken ook last van opvliegers, zweten op het voorhoofd enz. Heeft dit iets te maken met Magnificent of Whey?

Koop ik een isolaat sample pack om volgende keer een makkelijke keuze te kunnen maken, twijfel ik nu nog tussen berry, strawberry, banaan en chocolade :p

Ik plaatste al eerder dat ik last had van een laag libido, en vroeg me af of dit door Magificent kon komen. Dat was volgens jullie niet het geval. Nu heb ik sinds een aantal weken ook last van opvliegers, zweten op het voorhoofd enz. Heeft dit iets te maken met Magnificent of Whey?

Sorry, maar dat heeft niks te maken met beide supplementen. Of je met een allergie hebben misschien? Het zijn dingen welke ik nog nooit gehoord heb bij het gebruik van deze of soortgelijke producten. :)

-Leon

Er zit niets van stimulanten in, dus dat zit gewoon in je hoofd waarschijnlijk :p
In magnificent zitten voornamelijk suikers, bcaa's en creatine. Daarvan krijg je dat niet hoor, en van whey zeker niet...

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 10:29 ----------

Koop ik een isolaat sample pack om volgende keer een makkelijke keuze te kunnen maken, twijfel ik nu nog tussen berry, strawberry, banaan en chocolade :p

Jij dan een voorstel Leon? Welke wordt het meest verkocht? (dat jouw voorkeur steeds Berry is weet ik al :D)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven