AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zit niets van stimulanten in, dus dat zit gewoon in je hoofd waarschijnlijk :p
In magnificent zitten voornamelijk suikers, bcaa's en creatine. Daarvan krijg je dat niet hoor, en van whey zeker niet...

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 10:29 ----------

Jij dan een voorstel Leon? Welke wordt het meest verkocht? (dat jouw voorkeur steeds Berry is weet ik al :D)

Me gusta! :D

Of anders Chocolade! :)

-Leon

Creatine RT is ook binnen:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb maandag bij jullie power straps besteld van Flexsports en nu maak ik net mn bestelling open en hebben jullie er sports gloves van Flexsports ingedaan.

Referentie nummer: 293731
Faktuur datum: 07-11-2011

Zou je dit voor me op kunnen lossen? :) Geen idee of je nog foto's nodig hebt en of/naar welk adres ik die sports gloves terug kan sturen.

Ik werk sinds deze week voor tnt pakketservice in groningen, haha elke dag wel een of twee pakketjes van b & f. Mensen die in hoogezand wonen kunnen hun supps vanaf nu nooit meer thuis verwachten haha ;p

Hahaha Daan jonge, dat had je beter geheim kunnen houden :P

Bedankt voor de Mesomorph!

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 15:01 ----------

+ Have a nice weekend! :)

Ik heb maandag bij jullie power straps besteld van Flexsports en nu maak ik net mn bestelling open en hebben jullie er sports gloves van Flexsports ingedaan.

Referentie nummer: 293731
Faktuur datum: 07-11-2011

Zou je dit voor me op kunnen lossen? :) Geen idee of je nog foto's nodig hebt en of/naar welk adres ik die sports gloves terug kan sturen.

Komt eraan! Morgen in huis! :) Sorry, onze fout. :)

Ik werk sinds deze week voor tnt pakketservice in groningen, haha elke dag wel een of twee pakketjes van b & f. Mensen die in hoogezand wonen kunnen hun supps vanaf nu nooit meer thuis verwachten haha ;p

Lol! :D

-Leon

Ik heb m'n bestelling ook binnen, zoals gebruikelijk in orde. De opmerkingen is naar gekeken, dus perfect! Dit keer een grote bestelling geplaatst, zal binnenkort eens wat reviews plaatsen. Heb wel wat kritische noten over de nieuwe smaken(Whey), Casseine perfection is daarentegen goddelijk.

Ik heb m'n bestelling ook binnen, zoals gebruikelijk in orde. De opmerkingen is naar gekeken, dus perfect! Dit keer een grote bestelling geplaatst, zal binnenkort eens wat reviews plaatsen. Heb wel wat kritische noten over de nieuwe smaken(Whey), Casseine perfection is daarentegen goddelijk.

Bedankt voor je bestelling! We staan altijd open voor feedback van de klant om nieuwe innovaties binnen Body en Fitshop zo klantgericht mogelijk te maken. :)

-Leon

Nee helaas! :(

Total Muscle Solution is het antwoord op beide vragen! :D

Nee hoor geen probleem, maar ik heb altijd meer de voorkeur voor het verspreiden van de creatine. :)

Staat er bij. Zie linkerkant: http://bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/body-fit-sportsnutrition/hard_ingredienten

Bedankt voor je bestelling! Als er iets is wat ik voor je kan doen laat het mij weten. Dan komt het in orde! :)

-Leon

Bij de eerste vraag doelde ik meer op een losstaand ingrediënt, geen mix van vanalles. Maar heb al citrulline malate besteld :)

Met die 2e vraag doelde ik meer op puur pomp producten blend, dus geen creatine bcaa etc alleen arginine/citrulline/agmatine/ncarbamyl glutamaat etc

Kom net terug van jullie winkel in Heerenveen, heb een potje NoxiPro gekocht om jullie service en producten te proberen.
Ziet er gaaf uit ik heb gevraagd naar welke smaak het lekkerst was waarop de verkoper antwoordde: Grape dus ik zei best doe mij die smaak maar en toen ik terug naar huis reed keek ik op het etiket en stond er Fruit Punch >.< beetje lame. Het was overigens wel jammer want ze hadden nergens een sample van de PWO die ik kon proberen.

Wel een lijpe shakebeker though.

In België is het nu al weekend. :D. 11 november = Wapenstilstand. :p

BodyEnFitshop, is 't michien ook een mogelijkheid dat De micellar casein in 2500gram potten komt? van 1500g naar 4500g is ineens zo'n groot verschil, en ben de smaak meestal na 2500g ook wel moe, dus 4500g is geen optie? :p

BodyEnFitshop, is 't michien ook een mogelijkheid dat De micellar casein in 2500gram potten komt? van 1500g naar 4500g is ineens zo'n groot verschil, en ben de smaak meestal na 2500g ook wel moe, dus 4500g is geen optie? :p

2 nemen van 1,5 kg? :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven