Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wacht op de Hard! Die lijkt me zooooo chill... kondig die ook snel aan!!

Ik wacht op de Hard! Die lijkt me zooooo chill... kondig die ook snel aan!!

Hard!!!! komt net binnen en is dus nu al te bestellen. (begin volgende week de introductieactie, de intro-prijs staat er nu al!!)

We hebben nu al een enorm pak pre-orders liggen.:eek: Gelukkig is er heeeeel groot ingekocht. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Waar begin je eigenlijk met een introductie van een nieuw product als je weet dat eigenlijk elk superlatief tekort schiet?
Onvergelijkbaar veel sterker, krachtiger, meer intens. Een power, energie, pomp en spiermassa product zoals je het nog nooit hebt ervaren. Woorden kunnen niet beschrijven hoe Hard! werkt. Hard! moet je voelen......Je spieren gaan ontploffen!

Moest vanochtend er heel vroeg uit en was er redelijk laat in gegaan, prima moment dus voor mijn sample van dexaprine. Nou dat kon ik wel merken, net wel in de trein even een half uurtje geslapen maar voel me nog steeds behoorlijk fit!
En "-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid" Dat eerste bij mij niet echt het geval, maar we kregen gratis twix/mars, oid bij het tentamen maar daar had ik echt geen behoefte aan, totaal geen trek erin terwijl dat er bij mij normaal wel goed ingaat haha, zit er nu zeker over na te denken het te bestellen :rolleyes:

Leon / ilco, even aanmerking op de site bij het crea product "HARD"

er staat:

Exclusieve introductieaanbieding bij Bodyenfitshop.nl:
45 doseringen 44,90 > nu 19,90!

Aantal
1x 40 Doseringen Introductieaanbieding! Fantastic Fruit Punch € 19,90

• Like
Waarderingen: B&F
Moest vanochtend er heel vroeg uit en was er redelijk laat in gegaan, prima moment dus voor mijn sample van dexaprine. Nou dat kon ik wel merken, net wel in de trein even een half uurtje geslapen maar voel me nog steeds behoorlijk fit!
En "-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid" Dat eerste bij mij niet echt het geval, maar we kregen gratis twix/mars, oid bij het tentamen maar daar had ik echt geen behoefte aan, totaal geen trek erin terwijl dat er bij mij normaal wel goed ingaat haha, zit er nu zeker over na te denken het te bestellen :rolleyes:

Mooi! Dexaprine zet ook eigenlijk alle afslankproducten wel een beetje in de spreekwoordelijke schaduw momenteel.:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 15:01 ----------

Leon / ilco, even aanmerking op de site bij het crea product "HARD"

er staat:

Exclusieve introductieaanbieding bij Bodyenfitshop.nl:
45 doseringen 44,90 > nu 19,90!

Aantal
1x 40 Doseringen Introductieaanbieding! Fantastic Fruit Punch € 19,90

Dank je!!:)

Waar is HARD mee te vergelijken? Jack3d, Noxipro, Crack? En hoe is de vergelijken met Star?

Waar is HARD mee te vergelijken? Jack3d, Noxipro, Crack? En hoe is de vergelijken met Star?

Even een quote van de site. :p

Ik gebruik nu Jack3D en Yoked van USP Labs samen. De samenstelling van Hard! lijkt mij exact op een combinatie van deze beide producten?
Klopt precies, heel goed opgelet. De samenstelling van Hard! is eigenlijk exact hetzelfde als Jack3D en Yok3D samen. We hebben de Arginine AKG in Jack3D vervangen door het top spiergroei en pomp ingredient in Yok3D, Arginine Nitrate. Waar anderen dus nog eens 45,00 euro extra rekenen omdat je dit topingredient los erbij moet kopen..
Koop je bij ons het best denkbare pre-workout, pump en spiermassa product in één keer!

Ok, dank, en nu de vergelijking met Star? Want dit vind ik nou niet echt een knaller PWO.

Ok.:rolleyes: Excuses, als je wilt dan mag je de smaak omruilen. Fruit is veruit het meest verkocht maar de Grape is inderdaad ook lekker, dat klopt:)

Nee joh het zit wel goed ben de ergste niet :D ! Volgende keer vraag ik wel om Fruit Punch misschien krijg ik dan de Grape :P.

Staat op de site van tnt dat de bezorger langs is geweest, terwijl die dat helemaal niet is geweest. Vreemd, weet dat de fout niet bij jullie ligt, maar wellicht kunnen jullie er wat mee voor in de toekomst.

Gr

Edit: Alsnog binnengekomen, fout je op de site is het dan.

Toppie:thumb:.

Laatst bewerkt:
Hoeveel geranamine zit er in HARD ten opzichte van PWP ? Veel meer ? Beetje meer ? Gelijkwaardig ?

Zelfs een combinatie van Jack3D en Yok3D! Hard knalt er echt in!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 16:41 ----------

Ok, dank, en nu de vergelijking met Star? Want dit vind ik nou niet echt een knaller PWO.

Sterker dus als Star!, Jack3D .....:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 16:41 ----------

Nee joh het zit wel goed ben de ergste niet :D ! Volgende keer vraag ik wel om Fruit Punch misschien krijg ik dan de Grape :P.

Dank je, voor je begrip!:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 16:45 ----------

Staat op de site van tnt dat de bezorger langs is geweest, terwijl die dat helemaal niet is geweest. Vreemd, weet dat de fout niet bij jullie ligt, maar wellicht kunnen jullie er wat mee voor in de toekomst.

Gr

Edit: Alsnog binnengekomen, fout je op de site is het dan.

Toppie:thumb:.

Vreemd inderdaad. Volgens hun zijn ze dan geweest en was je niet thuis. Komen ze morgen wel weer. Maar toch. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 16:46 ----------

Hoeveel geranamine zit er in HARD ten opzichte van PWP ? Veel meer ? Beetje meer ? Gelijkwaardig ?

Meer, Net zo veel als in Jack3D... maar dan met betere ingredienten en een betere prijs.

Nou die straps zijn vandaag binnengekomen. Wel van een ander merk dan ik had besteld en die ik besteld had is nu zelfs van de site afgehaald. Ik ben alsnog wel tevreden hoor, bedankt voor de snelle oplossing. :)

Zomaar even een vraagje. Moet je voor een testoteron booster ook een pauze inlassen?

En zijn er nog meer time released eiwitten naast de Cassein?

Nou die straps zijn vandaag binnengekomen. Wel van een ander merk dan ik had besteld en die ik besteld had is nu zelfs van de site afgehaald. Ik ben alsnog wel tevreden hoor, bedankt voor de snelle oplossing. :)

Super, graag gedaan!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 19:49 ----------

Zomaar even een vraagje. Moet je voor een testoteron booster ook een pauze inlassen?

En zijn er nog meer time released eiwitten naast de Cassein?

Ja, ik zou een max van 8 weken aanhouden. De Protein Perfection Mix is een aanrader:)

Welke vitamine C is aan te raden?
Wanneer best innemen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven