AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt dit bij de product omschrijving? Klinkt beetje raar 70 gram suiker erin.

Er staat toch niet dat er 70 gram suiker inzit? Maar dat die Russian Tarragon Extract ervoor zorgt dat de creatine beter opgenomen wordt dan wanneer je 70 gram suiker aan creatine zou toevoegen.

Er staat toch niet dat er 70 gram suiker inzit? Maar dat die Russian Tarragon Extract ervoor zorgt dat de creatine beter opgenomen wordt dan wanneer je er 70 gram suiker aan zou toevoegen.

Vind de zinsopbouw nog steeds raar. :o Ik zie het nu wel, zal wel komen door vermoeidheid na het trainen, lezen gaat dan wel s wat minder

Vind de zinsopbouw nog steeds raar. :o Ik zie het nu wel, zal wel komen door vermoeidheid na het trainen, lezen gaat dan wel s wat minder

Suiker verbetert opname van creatine in het algemeen (denk aan dextrose/vruchtensap).
Dit product beweert een nog betere opname dan (70gr) suiker te hebben.

Ik ben nog steeds tevreden met de winkel. Haal mijn Whey perfection, Noxipro, Ultimate creatine er vandaan

Heej B&F heb vndaag nog nix ontvangen vn de retourzending?(dag 2). Kunne jullie miss checke of er iets mis is gegaan?

ref: 293709

295340
Weer eens een bescheiden bestelling gedaan ( Ook hier moet op de kleintjes gelet worden ) toch maar eens de nieuwe Creatine uitproberen, misschien dat een raar russisch ingredient mij gaat laten knallen!

maak er een fijn pakket van jongens!

Houdoe

Ik deed altijd een beetje miscelair perfection door mn kwark (had nog een pot van die oude) vandaag de nieuwe geprobeerd maar dat was echt niet te eten. :(

Morgen even proberen met water, dat zal hopelijk beter gaan :p

Mesomorph of napalm hmm. Iemand die er meer verstand van heeft, en even kan uitleggen waar de grote verschillen m in zitten?

Klopt dit bij de product omschrijving? Klinkt beetje raar 70 gram suiker erin.

Zit geen suiker in:D Het stofje Tarragon helpt de opname van creatine net zo sterk als 70 gram carbs. Herstel nog meer - zie onder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:04 ----------

Nee helaas! :(

Total Muscle Solution is het antwoord op beide vragen! :D

Nee hoor geen probleem, maar ik heb altijd meer de voorkeur voor het verspreiden van de creatine. :)

Bij de eerste vraag doelde ik meer op een losstaand ingrediënt, geen mix van vanalles. Maar heb al citrulline malate besteld :)

Met die 2e vraag doelde ik meer op puur pomp producten blend, dus geen creatine bcaa etc alleen arginine/citrulline/agmatine/ncarbamyl glutamaat etc

Agmatine en Carbamyl hebben we in capsulevorm. Citrulline en Arginine los in poeder. Dat is het zo'n beetje wat we nu puur en los hebben.

Er komen nog wat nieuwe producten aan, daarover later meer:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:07 ----------

Kom net terug van jullie winkel in Heerenveen, heb een potje NoxiPro gekocht om jullie service en producten te proberen.
Ziet er gaaf uit ik heb gevraagd naar welke smaak het lekkerst was waarop de verkoper antwoordde: Grape dus ik zei best doe mij die smaak maar en toen ik terug naar huis reed keek ik op het etiket en stond er Fruit Punch >.< beetje lame. Het was overigens wel jammer want ze hadden nergens een sample van de PWO die ik kon proberen.

Wel een lijpe shakebeker though.

Ok.:rolleyes: Excuses, als je wilt dan mag je de smaak omruilen. Fruit is veruit het meest verkocht maar de Grape is inderdaad ook lekker, dat klopt:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:08 ----------

In België is het nu al weekend. :D. 11 november = Wapenstilstand. :p

Geniet van je lange weekend!!

BodyEnFitshop, is 't michien ook een mogelijkheid dat De micellar casein in 2500gram potten komt? van 1500g naar 4500g is ineens zo'n groot verschil, en ben de smaak meestal na 2500g ook wel moe, dus 4500g is geen optie? :p

Nee, voorlopig helaas niet. we nemen je opmerking wel mee. Misschien dat we hier later iets mee kunnen doen. Dank je:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:10 ----------

Ik ben nog steeds tevreden met de winkel. Haal mijn Whey perfection, Noxipro, Ultimate creatine er vandaan

Dank je!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:17 ----------

Heej B&F heb vndaag nog nix ontvangen vn de retourzending?(dag 2). Kunne jullie miss checke of er iets mis is gegaan?

ref: 293709

We hebben je net een email gezonden. Het pakket is volgens de informatie van Post.nl reeds op 8 November bij je thuis aangenomen. Check anders even en laat het mij maar weten:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:18 ----------

zou ook kunnen, maar 2.5kg is gewoon fijner. kunnen ze niet gewoon wat potten van Whey perfection pakken dan? :)

Ik ga het in overleg nemen:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:20 ----------

De ingredienten:)

295340
Weer eens een bescheiden bestelling gedaan ( Ook hier moet op de kleintjes gelet worden ) toch maar eens de nieuwe Creatine uitproberen, misschien dat een raar russisch ingredient mij gaat laten knallen!

maak er een fijn pakket van jongens!

Houdoe

Dank je, voor de bestelling!:) Ben benieuwd, hou ons maar op de hoogte:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:21 ----------

Ik deed altijd een beetje miscelair perfection door mn kwark (had nog een pot van die oude) vandaag de nieuwe geprobeerd maar dat was echt niet te eten. :(

Morgen even proberen met water, dat zal hopelijk beter gaan :p

De smaken zijn echt heerlijk in water:)

---------- Post toegevoegd Fri 11 Nov 2011 om 09:24 ----------

Mesomorph of napalm hmm. Iemand die er meer verstand van heeft, en even kan uitleggen waar de grote verschillen m in zitten?

Ligt er ook aan waar je aandacht naar uitgaat, bv meer stimulanten of andere pomp/herstel/kracht/uithouding ingredienten. Heel persoonlijk wat je precies zoekt of wilt, waar je tolerantie ligt en op welke ingredienten je goed reageert. Ook vaak lastig zo te beoordelen zo op het label waar veel ook nog eens in "blend" wordt aangegeven.

We hebben je net een email gezonden. Het pakket is volgens de informatie van Post.nl reeds op 8 November bij je thuis aangenomen. Check anders even en laat het mij maar weten

Ja het klopt dat dit bij mij 8nov is aangekomen , maar het mistte de musclemag ,straps waren wit ipv zwart & denk datjullie niet de opmerkingen hebben gelezen? wil er niet een groot probleem voor jullie maken oid

Goede shit B&F. Prima aanbiedingen.

We hebben je net een email gezonden. Het pakket is volgens de informatie van Post.nl reeds op 8 November bij je thuis aangenomen. Check anders even en laat het mij maar weten

Ja het klopt dat dit bij mij 8nov is aangekomen , maar het mistte de musclemag ,straps waren wit ipv zwart & denk datjullie niet de opmerkingen hebben gelezen? wil er niet een groot probleem voor jullie maken oid

Ok, nu snap ik het:cool: Ik maak wel even een leuk pakje voor je;) Regel ik direct nog!:)

Weer zeer nette aanbiedingen. :D. Prettig weekend allemaal. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven