3-4 weken pauze.

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 02:28 ----------
Welke vitamine C is aan te raden?
Wanneer best innemen ?
De Vitamine C van Now Foods heb ik zelf staan
Inname bij voorkeur altijd tijdens of kort na de maaltijd.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wanneer best innemen ?
Inname bij voorkeur altijd tijdens of kort na de maaltijd.Thnx nog voor de musclemag bij mijn laatste bestelling! Wel een leuk tijdschrift om te lezen.
Bestelling weer verlopen zoals altijd. Makkelijk en snel, alles compleet.
Keep it up!![]()

B&F, kan aan mij liggen, maar ik heb nu voor de 3e keer een bestelling ontvangen waarbij mijn opmerking niet uitgevoerd was en ook niet op de factuur stond. Klopt het systeem nog wel? Want als het niet op de factuur staat lijkt het me lastig uit te voeren![]()
Wanneer kan ik dan best de Vit.C innnemen? Daarmee bedoel ik de maaltijd voor dat ik ga trainen?
De Vitamine C van Now Foods heb ik zelf staanInname bij voorkeur altijd tijdens of kort na de maaltijd.
Lees mijn vraag nog één keer.
Wanneer best innemen ?
Wanneer kan ik dan best de Vit.C innnemen? Daarmee bedoel ik de maaltijd voor dat ik ga trainen?
De Vitamine C van Now Foods heb ik zelf staanInname bij voorkeur altijd tijdens of kort na de maaltijd.
Dat is helemaal mijn vraag niet, mijn vraag is bij welke maaltijd zou ik het best de Vit.C innemen ? Ochtend? Middag, avond? Volgens mij best de maaltijd voor de training aangezien het alleen voor de training is dat ik Vit.c neem.Dus, wanneer kun je het het beste innemen? (voor, tijdens, na, onder, boven, op, in, uit) boeit allemaal geen reet.
bij voorkeur ALTIJDDDDDD tijdens of kort na de maaltijd.
Dus ook de maaltijd voor je gaat trainen.

Dat is helemaal mijn vraag niet, mijn vraag is bij welke maaltijd zou ik het best de Vit.C innemen ? Ochtend? Middag, avond? Volgens mij best de maaltijd voor de training aangezien het alleen voor de training is dat ik Vit.c neem.