Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx nog voor de musclemag bij mijn laatste bestelling! Wel een leuk tijdschrift om te lezen.

Bestelling weer verlopen zoals altijd. Makkelijk en snel, alles compleet.
Keep it up! :thumbs:

• Like
Waarderingen: B&F
B&F, kan aan mij liggen, maar ik heb nu voor de 3e keer een bestelling ontvangen waarbij mijn opmerking niet uitgevoerd was en ook niet op de factuur stond. Klopt het systeem nog wel? Want als het niet op de factuur staat lijkt het me lastig uit te voeren ;)

na een maaltijd hoelang moet je wachten om tms te pakken en na de training neem ik lean gain met schep wy en casien of zijn die laatste 2 overbodig omdat ze ook al in lean gain zitten grtj

B&F, kan aan mij liggen, maar ik heb nu voor de 3e keer een bestelling ontvangen waarbij mijn opmerking niet uitgevoerd was en ook niet op de factuur stond. Klopt het systeem nog wel? Want als het niet op de factuur staat lijkt het me lastig uit te voeren ;)

Opmerkingen moeten gewoon gelezen worden. Wat was het referentienummer?

Chocolade whey smaak is nice!:thumb:

Wanneer kan ik dan best de Vit.C innnemen? Daarmee bedoel ik de maaltijd voor dat ik ga trainen?

Welke vitamine C is aan te raden?
Wanneer best innemen ?

Wanneer kan ik dan best de Vit.C innnemen? Daarmee bedoel ik de maaltijd voor dat ik ga trainen?

De Vitamine C van Now Foods heb ik zelf staan:cool: Inname bij voorkeur altijd tijdens of kort na de maaltijd.

Dus, wanneer kun je het het beste innemen? (voor, tijdens, na, onder, boven, op, in, uit) boeit allemaal geen reet.

bij voorkeur ALTIJDDDDDD tijdens of kort na de maaltijd.
Dus ook de maaltijd voor je gaat trainen.

Dus, wanneer kun je het het beste innemen? (voor, tijdens, na, onder, boven, op, in, uit) boeit allemaal geen reet.

bij voorkeur ALTIJDDDDDD tijdens of kort na de maaltijd.
Dus ook de maaltijd voor je gaat trainen.
Dat is helemaal mijn vraag niet, mijn vraag is bij welke maaltijd zou ik het best de Vit.C innemen ? Ochtend? Middag, avond? Volgens mij best de maaltijd voor de training aangezien het alleen voor de training is dat ik Vit.c neem.

Dat maakt geen zak uit imo.

Dat is helemaal mijn vraag niet, mijn vraag is bij welke maaltijd zou ik het best de Vit.C innemen ? Ochtend? Middag, avond? Volgens mij best de maaltijd voor de training aangezien het alleen voor de training is dat ik Vit.c neem.

De laatste maaltijd voor de training is helemaal goed. En dan tijdens of direct erna:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 12:40 ----------

In water is het inderdaad stukken beter! :lick:

De smaken zijn echt heerlijk. Elke dag weer genieten:zuip:

Hoe zit het eig. met het inloggen...het is een beetje een rare procedure om in te loggen als vaste klant als je besteld..
Komt er ook zoiets met een order history ofzo??

Grtz

B&F,

Komen er eindejaarsacties? Ik zat juist te denken om mijn neef een mass gainer cadeau te doen voor onder de kerstboom. :)

Zit hier al iemand die Hard! al heeft aangekregen en getest? :D

Mijn bestelling zit vndg in de afleverroute... Kan die vndg komen dan? Ben nochtans van België :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven