Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling zit vndg in de afleverroute... Kan die vndg komen dan? Ben nochtans van België :D

Ja, ga ik wel vanuit:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:33 ----------

Hoe zit het eig. met het inloggen...het is een beetje een rare procedure om in te loggen als vaste klant als je besteld..
Komt er ook zoiets met een order history ofzo??

Grtz

Ja, we krijgen een nieuwe manier van inloggen, orderhistorie en nog meer. Ben ik nu zelf heel hard mee aan het werk. :)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:33 ----------

Dank je!!

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:34 ----------

B&F,

Komen er eindejaarsacties? Ik zat juist te denken om mijn neef een mass gainer cadeau te doen voor onder de kerstboom. :)

Is nog niet bekend maar ik denk het wel. we doen eigenlijk altijd aan het einde van het jaar wel iets leuks. :)

He Leon... pakketje is binnen... jammer dat ik mijn cadeautjes niet erbij heb ontvangen ... had namelijk de 2e wel aangevinkt .. ( Shake beker pro ) maar niet ontvangen.. tenminste hij zit niet in de doos ...

Zit hier al iemand die Hard! al heeft aangekregen en getest? :D

We hebben er al heeeeeel wat verkocht in een paar uurtjes gisteren. Hard! gaat een heel populair goedje worden:D

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 13:36 ----------

He Leon... pakketje is binnen... jammer dat ik mijn cadeautjes niet erbij heb ontvangen ... had namelijk de 2e wel aangevinkt .. ( Shake beker pro ) maar niet ontvangen.. tenminste hij zit niet in de doos ...

hmm:rolleyes: Geef mij het referentienummer maar even dan sturen we de shaker pro na.:)

295340

Keek net op de orderbon, hij staat wel aangekruist, maar zit er niet in

Zo kan weer ff vooruit. Die Cappuccino smaak van de Whey Perfection nailed it :)

IMG00075-20111111-1450.jpg

• Like
Waarderingen: B&F
is de smaak van whey perfection zoveel beter als isolaat perfection? want anders blijf ik me verbazen dat niet iederen isolaat koopt , 93% eiwit t.o.v 78% eiwit maakt het goedkoper dan whey perfection

Zo kan weer ff vooruit. Die Cappuccino smaak van de Whey Perfection nailed it :)

:zuip: Elke dag weer genieten. Thanks!!

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 15:58 ----------

is de smaak van whey perfection zoveel beter als isolaat perfection? want anders blijf ik me verbazen dat niet iederen isolaat koopt , 93% eiwit t.o.v 78% eiwit maakt het goedkoper dan whey perfection

Whey Perfection smaakt wel iets beter vind ik persoonlijk. Al is Isolaat Perfection natuurlijk ook gewoon lekker.:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 16:00 ----------

295340

Keek net op de orderbon, hij staat wel aangekruist, maar zit er niet in

Ik ga vragen of ze direct een Shaker Pro willen nasturen:)

Hey B&F,

ik had even een vraagje over de nieuwe Hard!
Ik zag dat er arginine nitrate in Hard! zit, en ik had gelezen dat dat dat pas 1.5 tot 2 uur na inname zijn werk begint te doen. Maar bij jullie staat 20 tot 30 minuten voor de training innemen, dan zou de arginine nitrate niet goed tot zijn recht komen?
Veel mensen die Yok3d en NO3 gebruiken hebben ook problemen met het timen van de inname, waardoor ze tijdens de workout de effecten van de arginine nitrate niet altijd goed voelen.
Weten jullie hier iets meer van?

Zit hier al iemand die Hard! al heeft aangekregen en getest? :D
Heljen Heljen kerel, ik heb hem al mogen ontvangen. Je wil er toch als eerste bij zijn, dus meteen maar gekocht. Daarnaast heb ik ook even de Hemovol aangeschaft, deze wil ik er los bij nemen. Leek me wel een leuke combinatie, verder kan ik hemovol bij elke pre-workout nemen dus past dat alleen maar beter. Gewoon voor wat meer 'volume'haha.

Ik moest vandaag helaas werken, maar morgen ga ik sowieso even trainen. Ben benieuwd hoe ik alleen op de Hard! ga, andere keer neem ik wel met hemavol. De hard! lijkt me nu al hartstikke 'hard' haha. Ik laat het hiet wel ff weten man

Ik ga ook maar eens mijn eerste pot Whey Perfection aanschaffen... Heb al wat samples geprobeerd en ben er wel van overtuigd:D
Kan ik ook een voorkeur aangeven voor smaak bij het sample cadeau? Ik zou namelijk graag Cookies & Cream willen proberen...

Laatst bewerkt:
Ik ga ook maar eens mijn eerste pot Whey Perfection aanschaffen... Heb al wat samples geprobeerd en ben er wel van overtuigd:D
Kan ik ook een voorkeur aangeven voor smaak bij het sample cadeau? Ik zou namelijk graag Cookies & Cream willen proberen...
Als je een opmerking bij je bestelling plaatst (dit kun je doen wanneer je de betaalmogelijkheden ziet) dan luisterd B&F vaak altijd wel en krijg je wat je wenst. In ieder geval wel even aangeven, dan komt het helemaal goed!!;)

Whey Perfection smaakt wel iets beter vind ik persoonlijk. Al is Isolaat Perfection natuurlijk ook gewoon lekker.:)

Thnx boys .. :)

Heej B&F geweldige nazending! mijn complimenten ;)

Heej B&F geweldige nazending! mijn complimenten ;)

Dank je!!

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 20:31 ----------

Jij ook:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 20:33 ----------

We hebben niet altijd alle smaken direct beschikbaar. Maar zet het maar even bij opmerkingen bij je bestelling, als het kan dan doen ze deze er zeker bij voor je. Whey Perfection - je zult nooit meer anders willen!:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 20:33 ----------

Als je een opmerking bij je bestelling plaatst (dit kun je doen wanneer je de betaalmogelijkheden ziet) dan luisterd B&F vaak altijd wel en krijg je wat je wenst. In ieder geval wel even aangeven, dan komt het helemaal goed!!;)

Ja, daar doen we altijd ons best voor!:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 Nov 2011 om 20:35 ----------

Hey B&F,

ik had even een vraagje over de nieuwe Hard!
Ik zag dat er arginine nitrate in Hard! zit, en ik had gelezen dat dat dat pas 1.5 tot 2 uur na inname zijn werk begint te doen. Maar bij jullie staat 20 tot 30 minuten voor de training innemen, dan zou de arginine nitrate niet goed tot zijn recht komen?
Veel mensen die Yok3d en NO3 gebruiken hebben ook problemen met het timen van de inname, waardoor ze tijdens de workout de effecten van de arginine nitrate niet altijd goed voelen.
Weten jullie hier iets meer van?

Het schijnt inderdaad nogal persoonlijk te zijn. Je kunt een beetje experimenteren met het tijdstip om zo voor jouw de meest effectieve periode te bepalen. Langer tevoren nemen is ook helemaal prima, Hard! werkt wel even door:)

ff een noob question:

wat is nu het verschil tussen Micellar Casein Perfection en Protein Perfection Mix?

Protein perfection is een mix van diverse type eiwitten?

Beide zijn langzame eiwitten.

Welke is nu de ''betere'' variant voor in de cut?

ik drink de shake voor het slapen gaan

Oh ja is er al een update met betrekking tot napalm?

Laatst bewerkt:
Volgende week aanbieding Beta-Alanine erin gooien?:O

Damn dat is al een heuse verzameling. :p. Welke smaken heb je nog? :p
Whey Perfection: Cappuccino
Cassein en Isolate: Chocola

Moet zeggen dat ik van de Whey Perfection bijna alle smaken wel lekker vind maar van Casseine en Isolaat eigenlijk alleen de chocolade, dat is dan ook veruit de lekkerste isolaat die ik tot nu toe geproefd heb moet ik zeggen :)

mijn complimenten mannen...!

Laatst bewerkt:
Vandaag begonnen met TMS en Magnificent, TMS is iig erg lekker! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven