Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben echt voor 110% tevreden over de producten van deze webshop, de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en veel beter als bij andere webshops, daarom ben ik ook geheel overgestapt naar b&f.
Ik vind het alleen jammer dat ze nooit meer naar je opmerkingen luisteren, terwijl ze dat een tijdje terug altijd wel deden. Dit komt omdat deze webshop een groot succes is denk ik en het allemaal te snel en massaal gaat. Ik zei meestal dat ik geen van de duurdere kadotjes hoefde(bestel denk 1x per 6-8 weken boven de 100 euro dus heb shakebekers genoeg inmiddels) en vroeg dan om wat anders zoals extra samples, vroeger deden ze dit altijd maar nu nooit meer:(
Verder niks te klagen hoor, de producten zijn top!

Vandaag begonnen met TMS en Magnificent, TMS is iig erg lekker! :D

Er komen over 4-6 weken 2 nieuwe smaken als het goed is:)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 10:51 ----------

Ik ben echt voor 110% tevreden over de producten van deze webshop, de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed en veel beter als bij andere webshops, daarom ben ik ook geheel overgestapt naar b&f.
Ik vind het alleen jammer dat ze nooit meer naar je opmerkingen luisteren, terwijl ze dat een tijdje terug altijd wel deden. Dit komt omdat deze webshop een groot succes is denk ik en het allemaal te snel en massaal gaat. Ik zei meestal dat ik geen van de duurdere kadotjes hoefde(bestel denk 1x per 6-8 weken boven de 100 euro dus heb shakebekers genoeg inmiddels) en vroeg dan om wat anders zoals extra samples, vroeger deden ze dit altijd maar nu nooit meer:(
Verder niks te klagen hoor, de producten zijn top!

Dank je! Voor de complimenten!! Qua opmerkingen heb je helemaal gelijk. We gaan bij de nieuwe website update de opmerkingen op de factuur laten printen waardoor hier beter gevolg aan kan worden gegeven.:)

Laatst bewerkt:
ff een noob question:

wat is nu het verschil tussen Micellar Casein Perfection en Protein Perfection Mix?

Protein perfection is een mix van diverse type eiwitten?

Beide zijn langzame eiwitten.

Welke is nu de ''betere'' variant voor in de cut?

ik drink de shake voor het slapen gaan

Oh ja is er al een update met betrekking tot napalm?

Protein Perfection Mix is inderdaad een mix en toepasbaar op elk tijdstip.:) Zowel snelle als langzame afgifte. Als je voor 1 product kiest dan zou ik voor de mix gaan. Je kunt in de cut bv ook kiezen voor 2 producten, Isolaat Perfection en Micellar Perfection. Zou kun je op elk tijdstip of voor Isolaat of Micellar of een mix in de door je zelf gewenste verhouding kiezen.

Nog geen update voor napalm:)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 11:32 ----------

Wat raden jullie aan voor energie bij het leren / focus (als ik weer heel vroeg les heb of moet lang blokken)

Liefst zonder 1,3 DMA :)

en wat is het verschil tussen:
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/biotech-usa/energy-pak-biotech
en
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/universal/energy-pak

Ik zou denk ik gewoon voordelig voor de Kwik Energy van Universal of de Power Force van Biotech gaan.:)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 11:33 ----------

mijn complimenten mannen...!

Thanks!:)

Whey Perfection: Cappuccino
Cassein en Isolate: Chocola

Moet zeggen dat ik van de Whey Perfection bijna alle smaken wel lekker vind maar van Casseine en Isolaat eigenlijk alleen de chocolade, dat is dan ook veruit de lekkerste isolaat die ik tot nu toe geproefd heb moet ik zeggen :)

Dank je:) Isolaat Perfection is de beste smakende Isolaat verkrijgbaar. Ik vind zelf de banaan heel lekker. Van Micellar Casein Perfection is de Berry veruit mijn favoriet, die smaakt echt fantastisch:zuip: Whey Perfection is en blijft altijd de:1e:!

---------- Post toegevoegd Sun 13 Nov 2011 om 11:38 ----------

Volgende week aanbieding Beta-Alanine erin gooien?:O

Zou het wel willen maar dat lukt helaas niet.:rolleyes: Beta-Alanine is op dit moment niet te betalen inkoop. Met de huidige prijs hebben we helaas al een minimale marge.

Magnificent is echt een topproduct :)

Whey perfection of Protein perfection?

Beste,

Hoeveel gram COP zit er per dosering in HARD!

Greetz

Hell yeah :D. Net mijn potje Hard! binnen gekregen. :D. Poeder ziet er zeer fijn uit en de geur zit ook goed. :D. Straks direct trainen ermee. :D.

Hell yeah :D. Net mijn potje Hard! binnen gekregen. :D. Poeder ziet er zeer fijn uit en de geur zit ook goed. :D. Straks direct trainen ermee. :D.

Zou je misschien een review willen maken in de review sectie? :o
Denk dat velen daar op wachten :p

U vraagje; Komt Dymatize Elite Primal binnenkort in jullie assortiment? Ik ben wel een voorstander van dit product alleen verkopen jullie deze (nog) niet.... Dan kan ik mooi alles tegelijk bestellen ;-)
Linkje; http://www.dymatize.nl/protein-/29-elite-primal.html

Ok, gaan we eens naar kijken en wanneer mogelijk zo snel mogelijk bestellen:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 10:31 ----------

Beste,

Hoeveel gram COP zit er per dosering in HARD!

Greetz

500mg per scoop:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 10:32 ----------

Ok!! Dat wordt knallen, kan ik je verzekeren. Hard! gaan alle andere (top) pre-workouts voorbij!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 10:33 ----------

Mijn bestelling is vandaag verzonden, ik hoop wel dat bij mij wel een shakebeker pro bij zit:o

Dank je, voor de bestelling:) Laat het maar even weten.:)

500mg per scoop:)[COLOR="Silver" zei:
Is 500mg niet te weinig? Op de blog van Patrick Arnold staat het volgende:

"The companies that started selling COP I noticed were putting it in multi-ingredient formulas at doses way too low to be effective at all however.
needs at least 2 grams a day of oral COP to really begin to see its benefits."

Haha, eigenlijk moet het in het review sectie. Ik heb het zaterdag en zondag gebruikt, ik was nogal laat van bed en moest vroeg sporten. Dus deed het meestal na één maaltijd al gebruiken. Echter dat was heerlijk, ik had zaterdag benen gepakt en zondag borst. Ik kan niets anders zeggen dat het gewoon een goed pre-workout product is. De pomp was aanwezig, mijn uithoudingsvermogen werd echt wel vergroot (bij de Maximize heb ik dat altijd het sterkste van de bekendere PWO, en nu dus ook). Wat ik normaal nooit echt ervaar, omdat ik vaak samen train en daardoor gemotiveerder ben dan alleen, echter wilde dat gisteren met borst ook extreem goed. Ik had in gedachten om die 8 herhalingen te halen en dat lukte ook gewoon, ookal ging dat met enige moeite en had ik niet verwacht dat het bij sommige oefeningen zou lukken. Wat mij betreft, al met al, voor deze prijs zeker de moeite waard om te proberen. Mijn ervaring is in ieder geval positief tot nu toe. Ik had niet echt een opgejaagd gevoel maar voelde wel bruisende energie. Ook geen nare crash gehad op zondag en de smaak is echt goed. Geen hinderlijk nare smaak, ook geen idioot zoete smaak maar gewoon een PWO smaakje die je makkelijk ineens wegdrinkt. Als je nog vragen hebt, laat maar weten :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven