AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas nog geen Shakebeker ontvangen. Wordt deze nog wel verzonden of moet ik dit even aangeven bij mijn volgende bestelling?

Deze moet je als het goed is morgen hebben. laat het mij maar even weten.:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 12:53 ----------

500mg per scoop:)[COLOR="Silver" zei:
Is 500mg niet te weinig? Op de blog van Patrick Arnold staat het volgende:

"The companies that started selling COP I noticed were putting it in multi-ingredient formulas at doses way too low to be effective at all however.
needs at least 2 grams a day of oral COP to really begin to see its benefits."

500mg per scoop. 2000mg per scoop is moeilijk te realiseren, dat zou je het puur moeten nemen. Daar zijn we ook mee bezig.:)

---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 12:55 ----------

Ik ga hem vandaag voor de derde keer gebruiken, vandaag onder ideale omstandigheden dus ik zal vanavond wel even een review schrijven!

Super! Laat het ons maar weten!:)

Beste bodyenfitshop.
Als ik het goed heb raden jullie HARD! ook wel aan t.o.v. noxi en jack?! Aangezien deze een combi is van 2 PWO boosters?

Beste bodyenfitshop.
Als ik het goed heb raden jullie HARD! ook wel aan t.o.v. noxi en jack?! Aangezien deze een combi is van 2 PWO boosters?

Hard! gaat Jack3D voorbij omdat het eigenlijk een combi is van Jack3D en Yok3d inderdaad. Hard! is qua samenstelling denk ik ook beter als Noxi als zal Noxi nog iets meer energie geven, dus dat zal persoonlijk zijn. :) Hard! is de nieuwe:1e:!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard!!!! komt net binnen en is dus nu al te bestellen. (begin volgende week de introductieactie, de intro-prijs staat er nu al!!)

We hebben nu al een enorm pak pre-orders liggen.:eek: Gelukkig is er heeeeel groot ingekocht. :)

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Waar begin je eigenlijk met een introductie van een nieuw product als je weet dat eigenlijk elk superlatief tekort schiet?
Onvergelijkbaar veel sterker, krachtiger, meer intens. Een power, energie, pomp en spiermassa product zoals je het nog nooit hebt ervaren. Woorden kunnen niet beschrijven hoe Hard! werkt. Hard! moet je voelen......Je spieren gaan ontploffen!

Wat houd die actie in dan??:o

Ik zit dus te twijvelen tussen Noxi of Jack3d, noxi al eens geprobeerd met proef sample, ging er lekker op. Jack3d nog nooit geprobeerd maar hoor er goede verhalen over.. Helaas heb ik al meerdere (samples) PWO gehad (Pre Workout Power (b&f), Maximize) maar voelde hier dus helemaal niks van. 1.M.R. dan weer wel...

Iemand advies?

Ik zit dus te twijvelen tussen Noxi of Jack3d, noxi al eens geprobeerd met proef sample, ging er lekker op. Jack3d nog nooit geprobeerd maar hoor er goede verhalen over.. Helaas heb ik al meerdere (samples) PWO gehad (Pre Workout Power (b&f), Maximize) maar voelde hier dus helemaal niks van. 1.M.R. dan weer wel...

Iemand advies?

Dan denk ik toch dat NoxiPro de betere keuze is voor jou. De 1.M.R. is nu aangepast en bevat dus een andere formule. :)

-Leon

Dan denk ik toch dat NoxiPro de betere keuze is voor jou. De 1.M.R. is nu aangepast en bevat dus een andere formule. :)

-Leon

Probleem met 1.m.r. is ten eerste de prijs --> en ten tweede ik kan er niet van slapen (train meestal rond 7 uur half 8) neem half uurtje voor training in.. naar bed tegen uur of 12.. :D

Zaterdag besteld, had gehoopt het vandaag op te kunnen halen, maar dat zal dan wel morgen worden. Kijk er nu alweer naar uit :D

tot wanneer is hard! in de aanbieding?

19,90 - de prijs dus:D Die is echt heel erg scherp. Na de actie (introductieprijs blijft ongeveer 2 weken) Gaat de prijs naar 24,90 euro. (wat nog steeds heel netjes is)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

tot wanneer is hard! in de aanbieding?

Stond paar posts hoger. :p

Zo, bestelling is gedaan!

1 NoxiPro * (CTD Labs) 1x 45 doseringen + MuscleMag twv 8,00 euro! Fruit Punch
1 Magnificent * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2100 Gram (30 Doseringen) Fruit sensation
1 BCAA Pure Caps * (Body & Fit Sportsnutrition) 200 capsules Weekaanbieding!

Toch gekozen voor noxipro!

Samples altijd welkom :)!

Ref: 296641

** nevermind, antwoord stond erboven al **

Vraagje B&F ik ben nu me NO-Explode wel zat en ik zat te denken om die Crack te halen maar is het mogelijk dat ik met me volgende bestelling er een sample bij kan krijgen? Om te kijken of het wat voor me is of niet... hoor ut graag!

Wanneer denken jullie die pure COP in het assortiment te hebben?
Kunnen jullie anders de COP van Primaforce toevoegen, zou het willen toevoegen aan HARD zodat ik aan 2000mg geraak.

[Link niet meer beschikbaar]

Vraagje B&F ik ben nu me NO-Explode wel zat en ik zat te denken om die Crack te halen maar is het mogelijk dat ik met me volgende bestelling er een sample bij kan krijgen? Om te kijken of het wat voor me is of niet... hoor ut graag!

Helaas geen samples van Crack. :)

-Leon

Zojuist besloten om noxipro te halen en wat andere leuke dingen :p
B&F is het misschien mogelijk om een sample van casein erbij te krijgen ipv een vetpercentagemeter?
ref; 296696

is er iets fout gegaan met bestelling 296176?
ben niet ongeduldig maar het is voor een vriend van me die het heel hard heel snel nodig heeft. zal fijn zijn als ik hem die morgen kan geven maar ik heb nog geen mail gekregen dat de bestelling onderweg is.
mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven