Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon/Ilco,

2 vragen.

1) Jullie huismerk omega 3 caps, hoeveel gram omega 3 bevatten deze en waarom hebben jullie eigenlijk geen vitamine E hierbij bijgevoegd?
2) Hebben jullie ook een post workout product, met alleen vitargo/waxy maize, peptopro, bcaa, zonder creatine met eventueel wat speciale ingrediënten.

Magnificent leek me wel interessant, alleen ben geen fan van dextrose en vind de creatine-mix niet echt wat voor mij aangezien ik liever een periode zonder creatine train.

Bedankt!

Zo, bestelling is gedaan!

1 NoxiPro * (CTD Labs) 1x 45 doseringen + MuscleMag twv 8,00 euro! Fruit Punch
1 Magnificent * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2100 Gram (30 Doseringen) Fruit sensation
1 BCAA Pure Caps * (Body & Fit Sportsnutrition) 200 capsules Weekaanbieding!

Toch gekozen voor noxipro!

Samples altijd welkom :)!

Ref: 296641

Bedankt voor je bestelling!

Wanneer denken jullie die pure COP in het assortiment te hebben?
Kunnen jullie anders de COP van Primaforce toevoegen, zou het willen toevoegen aan HARD zodat ik aan 2000mg geraak.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik ga er eens naar kijken! Ziet er goed uit!

Zojuist besloten om noxipro te halen en wat andere leuke dingen :p
B&F is het misschien mogelijk om een sample van casein erbij te krijgen ipv een vetpercentagemeter?
ref; 296696

Sorry, ben ik nu helaas te laat voor. Ander keertje. :)

is er iets fout gegaan met bestelling 296176?
ben niet ongeduldig maar het is voor een vriend van me die het heel hard heel snel nodig heeft. zal fijn zijn als ik hem die morgen kan geven maar ik heb nog geen mail gekregen dat de bestelling onderweg is.
mvg

Vooruitbetaling? ;)

Hey Leon/Ilco,

2 vragen.

1) Jullie huismerk omega 3 caps, hoeveel gram omega 3 bevatten deze en waarom hebben jullie eigenlijk geen vitamine E hierbij bijgevoegd?
2) Hebben jullie ook een post workout product, met alleen vitargo/waxy maize, peptopro, bcaa, zonder creatine met eventueel wat speciale ingrediënten.

Magnificent leek me wel interessant, alleen ben geen fan van dextrose en vind de creatine-mix niet echt wat voor mij aangezien ik liever een periode zonder creatine train.

Bedankt!

Fish Oil 1000 mg
EPA (Eicosapentaeenzuur) 180 mg
DHA (Docosahexaeenzuur) 120 mg

Nee helaas hebben we die combinatie verder niet zonder creatine. De combinatie van WMS, PeptoPro, BCAA etc vind je weinig. Vandaar dat Magnificent zo perfect is voor na de training. :)

-Leon

Ik vraag me af hoeveel 1.3 dimethylamylamine er in 'hard!' zit, is dit zo'n 25mg?

Fish Oil 1000 mg
EPA (Eicosapentaeenzuur) 180 mg
DHA (Docosahexaeenzuur) 120 mg

Nee helaas hebben we die combinatie verder niet zonder creatine. De combinatie van WMS, PeptoPro, BCAA etc vind je weinig. Vandaar dat Magnificent zo perfect is voor na de training. :)

-Leon

Oke jammer. Bedankt voor antwoord. Maar waarom hebben jullie 3 soorten creatine gebruikt? De dicreatine malaat is kenmerkend dat het bijna geen vocht vasthoud en de normale creatine mono (creapure) vaak wel. Deze tezamen werkt de unieke kenmerk van dicreatine niet op?

Die lijst had ik al gevonden, maar er zit dus 700gram aan omega 3 vetzuren in? En waarom eigenlijk geen vitamine E toegevoegd?

wat is het verschil tussen PWP en Hard!, mij bevalt PWP al heeeeeel goed, zal Hard! nog beter zijn ?

-Leon
Combi vind je idd weinig maar is zeker behoefte aan. Daar is de concurrentie inmiddels ook achter
Hoop toch dat jullie iets dergelijks gaan introduceren zonder dextrose en creatine.

Ipv van de WMS zouden jullie gewoon Vtargo van jullie huismerk moeten hebben ;-)

19,90 - de prijs dus:D Die is echt heel erg scherp. Na de actie (introductieprijs blijft ongeveer 2 weken) Gaat de prijs naar 24,90 euro. (wat nog steeds heel netjes is)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

Exclusieve introductieaanbieding bij Bodyenfitshop.nl:
40 doseringen
44,90 19,90!

??? Welke is het, 44 of 24?

En

Vraag en antwoord

Ik gebruik nu Jack3D en Yoked van USP Labs samen. De samenstelling van Hard! lijkt mij exact op een combinatie van deze beide producten?

Klopt precies, heel goed opgelet. De samenstelling van Hard! is eigenlijk exact hetzelfde als Jack3D en Yok3D samen

Hoe kun je uit (een) blend(s) zien dat de samenstelling exact dezelfde is?
En, waarom staan de exacte waardes er niet bij, zoals gewoonlijk bij BnF?

40 doseringen 44,90 19,90!

Zoals gewoonlijk bij B&F heb je de laagste prijs, dus doe klein beetje moeite en kijk hier http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/body-fit-sportsnutrition/hard

En

Ingredienten zijn het zelfde als Yok3D(Arganine Nitrate) en Jack3D + Creatinol-O-Phosfaat (en misschien wel beter gedoseerd, B&F kennende), en tjah.... blends zijn gewoon blends zoals je het zelf zegt ;)
(er zijn nog steeds bedrijven die de (milli)grams klakkeloos kopieren).

Ik vraag me af hoeveel 1.3 dimethylamylamine er in 'hard!' zit, is dit zo'n 25mg?

Ja, per scoop.:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 08:59 ----------

Oke jammer. Bedankt voor antwoord. Maar waarom hebben jullie 3 soorten creatine gebruikt? De dicreatine malaat is kenmerkend dat het bijna geen vocht vasthoud en de normale creatine mono (creapure) vaak wel. Deze tezamen werkt de unieke kenmerk van dicreatine niet op?

Die lijst had ik al gevonden, maar er zit dus 700gram aan omega 3 vetzuren in? En waarom eigenlijk geen vitamine E toegevoegd?

Omega3:
We kopen de zo in bij onze producent, ik kan er wel eens navraag naar doen.

Creapure:
Van Dicrea is dat inderdaad kenmerkend. Met Creapure is dit voor veel mensen ook niet het geval. Het is het meest zuivere mono product op de markt, gegarandeerde kwaliteit.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 09:03 ----------

wat is het verschil tussen PWP en Hard!, mij bevalt PWP al heeeeeel goed, zal Hard! nog beter zijn ?

Pre-Workout Power is qua samenstelling het beste product in de markt en ietsje minder energiek als de ultra concentrated producten als Jack3D, Noxipro en Hard! Vooral de ultra concentrated producten als Jack3d en Noxipro zijn ongekend populair, met Hard! wilden we in dat segment de beste koop in de markt te zetten. En dat is Hard! nu ook:D

Waar begin je eigenlijk met een introductie van een nieuw product als je weet dat eigenlijk elk superlatief tekort schiet?
Onvergelijkbaar veel sterker, krachtiger, meer intens. Een power, energie, pomp en spiermassa product zoals je het nog nooit hebt ervaren. Woorden kunnen niet beschrijven hoe Hard! werkt. Hard! moet je voelen......Je spieren gaan ontploffen!

Dus waar gaat je voorkeur na uit? Noxi-pro of Hard?

Heb nog jack3d staan, maar helpt niet echt bij mij, Noxi-pro wel. Wil wel harde energy-rush voelen die Noxi me nu geeft...

Is mss Hard een aanrader die die rush nog harder kan maken of juist zachter omdat die iets minder concentrated is?

mvg

40 doseringen 44,90 19,90!

En

Daar kan ik niet teveel uitlating over doen maar dat kan.:cool: Als we dat zouden doen dat zouden we ook de exacte formule van Jack3D weggeven en dat zou misschien juridisch misschien niet zo handig zijn, of in ieder geval niet worden gewaardeerd.:) + veel concurrenten liggen ook op de loer om onze fomule weer te kopieren. (heel de Benelux is jaloers) Dat is 1 ding dat 100% zeker is.:D Die afwegingen bij elkaar waren de reden voor het besluit.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 09:09 ----------

Dus waar gaat je voorkeur na uit? Noxi-pro of Hard?

Heb nog jack3d staan, maar helpt niet echt bij mij, Noxi-pro wel. Wil wel harde energy-rush voelen die Noxi me nu geeft...

Is mss Hard een aanrader die die rush nog harder kan maken of juist zachter omdat die iets minder concentrated is?

mvg

Hard! bevat betere ingredienten als Noxipro. Noxipro is wel waar het gaat om de "rush" het meest heftig.:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 09:10 ----------

Zoals gewoonlijk bij B&F heb je de laagste prijs, dus doe klein beetje moeite en kijk hier http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/body-fit-sportsnutrition/hard

Ingredienten zijn het zelfde als Yok3D(Arganine Nitrate) en Jack3D + Creatinol-O-Phosfaat (en misschien wel beter gedoseerd, B&F kennende), en tjah.... blends zijn gewoon blends zoals je het zelf zegt ;)
(er zijn nog steeds bedrijven die de (milli)grams klakkeloos kopieren).

Dank je, voor het compliment!!:) Ik weet zo wel een paar bedrijven die de formule van onze Hard! heel graag willen kopieren inderdaad:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 09:11 ----------

Combi vind je idd weinig maar is zeker behoefte aan. Daar is de concurrentie inmiddels ook achter
Hoop toch dat jullie iets dergelijks gaan introduceren zonder dextrose en creatine.

We houden het zeker in gedachte, dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 09:13 ----------

Ipv van de WMS zouden jullie gewoon Vtargo van jullie huismerk moeten hebben ;-)

We hebben al heel veel maar ook dit zal ik op ons lijstje zetten en kijken of het mogelijk is. (niet alles lukt maar we luisteren altijd zo goed mogelijk naar jullie complimenten/opmerkingen/aanmerkingen/tips:cool:

Voor die Introductieprijs kan ik het niet laten liggen... Binnenkort maar weer eens een bestelling maken Hard en Beta alanine. :)

Zijn er negatieve bijwerkingen bekend bij het gebruik van agmatine?
(vooral mbt libido etc)

Zijn er negatieve bijwerkingen bekend bij het gebruik van agmatine?
(vooral mbt libido etc)

Nee, heeft eerder een positief effect op libido:)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 09:27 ----------

Voor die Introductieprijs kan ik het niet laten liggen... Binnenkort maar weer eens een bestelling maken Hard en Beta alanine. :)

We hebben vandaag de eerste reacties al binnen!!!! Hard! kon wel eens heel snel de meest populaire pre-workout in de sportscholen worden:D

Thanks voor de reactie.

En hoe zit het met Mutant Pump van PVL, is deze echt zo goed??

Zo, mn bestelling is zojuist alweer binnen gekomen, top!
Alleen een vraagje, zijn de MuscleMag's op? Er zat er namelijk geen bij..
Ref was: 296641

Apocalyp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven