XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou die pot dan zo lang mogelijk dicht, want hoogstwaarschijnlijk is Hard! hygrofiel (net als bijv. Jack3d) en is het na openen beperkter houdbaar dan als je hem dicht had gehouden! ;)

Dat kan natuurlijk ook. Of lekker afwisselen. :)

-Leon

Hou die pot dan zo lang mogelijk dicht, want hoogstwaarschijnlijk is Hard! hygrofiel (net als bijv. Jack3d) en is het na openen beperkter houdbaar dan als je hem dicht had gehouden! ;)

had ik met noxipro, poeder verkleurde na een tijdje helemaal rood (bovenste laag). Nochtans nooit met natte handen ingezeten....

had ik met noxipro, poeder verkleurde na een tijdje helemaal rood (bovenste laag). Nochtans nooit met natte handen ingezeten....

Is dit niet normaal?
Ik heb net pot Noxi geopend (gisteren aangekomen) en de bovenste laag heeft reeds rode schijn...

juist ook hard besteld heb ook nog van alles staan en men pam spray dat je vorige keer vergeten was is gisteren mooi binnengekomen

Hebben jullie samples van jullie nieuwe PWB "hard!"?

Ben er wel benieuwd naar, maar wil niet meteen 20 euro uitgeven en dan merken dat het niets doet voor mij.

Is dit niet normaal?
Ik heb net pot Noxi geopend (gisteren aangekomen) en de bovenste laag heeft reeds rode schijn...
Het zou dan ook aan elkaar moeten gaan plakken(brokjes vormen), als het alleen een kleurtje heeft is er niets aan de hand IMHO

Laatst bewerkt:
Hebben jullie samples van jullie nieuwe PWB "hard!"?

Ben er wel benieuwd naar, maar wil niet meteen 20 euro uitgeven en dan merken dat het niets doet voor mij.

Nee, helaas. :)

Product is al zo scherp met de prijs dat er bijna geen marge opzit. Vandaar dat we dan de keuze moeten maken of we samples doen of scherpe prijs.

Wij kiezen dan liever voor de scherpe prijs! :)

Het zou dan ook aan elkaar moeten gaan plakken(brokjes vormen), als het alleen een kleurtje heeft is er niets aan de hand IMHO

Het is ook geen probleem en heeft geen enkel invloed op de kwaliteit. :)

-Leon

hoelang moet ik wachten voordat ik tms neem na een schake of maaltijd

** Persbericht **

23m258k.jpg

Start nieuwbouw Bodyenfitshop.nl

Na een lange voorbereiding is gestart met de bouw van het nieuwe bedrijfspand van internetbedrijf Bodyenfitshop.nl, het onder architectuur ontworpen pand zal direct aan de A7 bij Heerenveen worden gerealiseerd. Rond mei 2012 zullen de 25 medewerkers het pand met ruim 3.000 M2 magazijn- en kantoorruimte en 1750 palletplaatsen in gebruik kunnen nemen. Het nieuwe pand zal aan de hoogste eisen voldoen welke een servicegericht internetbedrijf als Bodyenfitshop.nl heeft. Bodyenfitshop.nl zal verder als enige sportvoedingsleverancier alle certificeringen voeren wat betreft veiligheid, hygiëne en betrouwbaarheid. (o.a. Iso 9001, keurmerk veilige internetwinkel etc.).

9i9pv5.jpg

** Persbericht **

23m258k.jpg

Start nieuwbouw Bodyenfitshop.nl

Na een lange voorbereiding is gestart met de bouw van het nieuwe bedrijfspand van internetbedrijf Bodyenfitshop.nl, het onder architectuur ontworpen pand zal direct aan de A7 bij Heerenveen worden gerealiseerd. Rond mei 2012 zullen de 25 medewerkers het pand met ruim 3.000 M2 magazijn- en kantoorruimte en 1750 palletplaatsen in gebruik kunnen nemen. Het nieuwe pand zal aan de hoogste eisen voldoen welke een servicegericht internetbedrijf als Bodyenfitshop.nl heeft. Bodyenfitshop.nl zal verder als enige sportvoedingsleverancier alle certificeringen voeren wat betreft veiligheid, hygiëne en betrouwbaarheid. (o.a. Iso 9001, keurmerk veilige internetwinkel etc.).

9i9pv5.jpg

Nice.. Congratz :D Acties?

fuaarkkk :O

Aaardig gek. Ik werk zelf ook in een winkel van 3.000 M2 maar als ik dat mag voorstellen met allemaal sups. Damn :D

gelijk om acties zeuren, zware nerd dat je bent.

ot:

ziet er goed uit leon/ilco, erg netjes! en proficiat natuurlijk aan de rest van de mede-werkers.

Nou Nou daniel... vanwaar deze reactie? nerd .. volgens mij ben ik pas 2 uurtjes online ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven