Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals gewoonlijk bij B&F heb je de laagste prijs, dus doe klein beetje moeite en kijk hier http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-pre-workout/body-fit-sportsnutrition/hard

Je moet beter lezen. Het ging om de 'after' (/normale) prijs.
Jouw link heb ik gezien, immers het stukje is eruit gecopieerd. ;)

Ingredienten zijn het zelfde als Yok3D(Arganine Nitrate) en Jack3D + Creatinol-O-Phosfaat (en misschien wel beter gedoseerd, B&F kennende), en tjah.... blends zijn gewoon blends zoals je het zelf zegt ;)
(er zijn nog steeds bedrijven die de (milli)grams klakkeloos kopieren).

Het ging me nou juist om de dosering. Anders kun je niet zeggen dat het Jack3d + Yok3d is :P
Ben nieuwsgierig persoon :D

Daar kan ik niet teveel uitlating over doen maar dat kan.:cool: Als we dat zouden doen dat zouden we ook de exacte formule van Jack3D weggeven en dat zou misschien juridisch misschien niet zo handig zijn, of in ieder geval niet worden gewaardeerd.:) + veel concurrenten liggen ook op de loer om onze fomule weer te kopieren. (heel de Benelux is jaloers) Dat is 1 ding dat 100% zeker is.:D Die afwegingen bij elkaar waren de reden voor het besluit.

Valt te begrijpen. :)
Dit product is dus eigenlijk de power van Jacked, maar dan met betere pomp? Hoe is de smaak overigens? Net als Star!? Die vond ik nl. erg lekker.

Het ging me nou juist om de dosering. Anders kun je niet zeggen dat het Jack3d + Yok3d is :P

Valt te begrijpen. :)
Dit product is dus eigenlijk de power van Jacked, maar dan met betere pomp? Hoe is de smaak overigens? Net als Star!? Die vond ik nl. erg lekker.

Zo kun je het zien inderdaad:D De smaak is vrj aardig, voor een pre-workout gewoon goed:)

Zijn er al reviews over Cissus Pure? Of is bekend hoeveel procent Ketosterones dit extract bevat? Ik kan niet kiezen tussen Super Cissus RX en de Bodyenfitshop versie...
Iemand tips/suggesties/ervaringen?

Komen er samples van hard! ? Wil er best voor betalen hoor...
Misschien heb ik nog een idee: jullie hebben nu 3 pre workouts, waarom daar geen sample pack van maken?

Zijn er al reviews over Cissus Pure? Of is bekend hoeveel procent Ketosterones dit extract bevat? Ik kan niet kiezen tussen Super Cissus RX en de Bodyenfitshop versie...
Iemand tips/suggesties/ervaringen?

Cissus Pure = 5%. Ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel de Cissus RX is, kan het eventueeel even proberen op te zoeken.

---------- Post toegevoegd Tue 15 Nov 2011 om 10:56 ----------

Komen er samples van hard! ? Wil er best voor betalen hoor...
Misschien heb ik nog een idee: jullie hebben nu 3 pre workouts, waarom daar geen sample pack van maken?

We hebben op Hard! heel weinig marge. Het is echt een product van hogere kwaliteit als bv Jack3D welke we verkopen voor een hele scherpe prijs. De samples worden dan te duur helaas:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aaah, I see... Dacht dat je het over de prijs van nu had, leek me ook al raar :D
My bad, Sorry bro :klink:

Ik wist ook niet dat USP Labs de formules aan B&F had gegeven, dacht dat het een andere product was.
Maar blijkt toch dat Hard!, exact dezelfde formule heeft als Jack3D + Yolk3D + Creatinol-O-Phosphate in 1 product en nog goedkoper dan de prijs van Jack3D alleen :D

Aaah, I see... Dacht dat je het over de prijs van nu had, leek me ook al raar :D
My bad, Sorry bro :klink:

Ik wist ook niet dat USP Labs de formules aan B&F had gegeven, dacht dat het een andere product was.
Maar blijkt toch dat Hard!, exact dezelfde formule heeft als Jack3D + Yolk3D + Creatinol-O-Phosphate in 1 product en nog goedkoper dan de prijs van Jack3D alleen :D

Hard! gaat knallen, we hebben gelukkig groot ingekocht!!:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe lang kan je hard! bewaren ?

Referentie nummer: 295738
Faktuur datum: 11-11-2011
Betaalmethode: iDeal

en nog niks ontvangen man......ik zit zonder proteinsssssssss :(

Net mijn bestelling binnengekregen.
Word het eigenlijk gelezen wat men bij 'opmerkingen' schrijft?
Heb in de plaats van het 3de cadeau cadeau een extra sample gevraagd maar die zaten er niet bij. Dit is al de 4de keer. Volgende keer bestel ik elk product apart.

misschien toch vast bestellen dan :rolleyes: Heb eigenlijk nog zat andere pwo spullen liggen
Hou die pot dan zo lang mogelijk dicht, want hoogstwaarschijnlijk is Hard! hygrofiel (net als bijv. Jack3d) en is het na openen beperkter houdbaar dan als je hem dicht had gehouden! ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven