XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze brengen wat goed nieuws naar buiten, en meteen komen de aagjes naar buiten "acties"?

gtfo man, ze zijn al een van de goedkoopste, komen elke week met super aanbiedingen, en niemand heeft wat te klagen over het bedrijf omdat er altijd naar de klant geluisterd word.

word gewoon moe van ekte ekte hollanders

• Like
Waarderingen: B&F
** Persbericht **

23m258k.jpg

Start nieuwbouw Bodyenfitshop.nl

Na een lange voorbereiding is gestart met de bouw van het nieuwe bedrijfspand van internetbedrijf Bodyenfitshop.nl, het onder architectuur ontworpen pand zal direct aan de A7 bij Heerenveen worden gerealiseerd. Rond mei 2012 zullen de 25 medewerkers het pand met ruim 3.000 M2 magazijn- en kantoorruimte en 1750 palletplaatsen in gebruik kunnen nemen. Het nieuwe pand zal aan de hoogste eisen voldoen welke een servicegericht internetbedrijf als Bodyenfitshop.nl heeft. Bodyenfitshop.nl zal verder als enige sportvoedingsleverancier alle certificeringen voeren wat betreft veiligheid, hygiëne en betrouwbaarheid. (o.a. Iso 9001, keurmerk veilige internetwinkel etc.).

9i9pv5.jpg

Proficiat!!!

:thumbs:

• Like
Waarderingen: B&F
Proficiat mannen :thumbs: Ziet er een echt prachtig pand uit. :D. Wordt het veel groter dan waar jullie nu zitten? :D

Ps. Nog even een vraagje.

Hebben jullie een product waar veel foliumzuur (vitamine B9) inzit?

Ze brengen wat goed nieuws naar buiten, en meteen komen de aagjes naar buiten "acties"?

gtfo man, ze zijn al een van de goedkoopste, komen elke week met super aanbiedingen, en niemand heeft wat te klagen over het bedrijf omdat er altijd naar de klant geluisterd word.

word gewoon moe van ekte ekte hollanders

Het is ook maar een grapje? ...

Heb net m'n bestelling binnen .. dus over acties heb ik niets nodig atm..

Dank je wel! Niemand valt die nieuwe BMW op? Ik ga mooi tegen Ilco zeggen dat het mijn auto moet worden! :D

Het zal ongeveer 6x zo groot worden. :)

-Leon

je logo valt in ieder geval meer op dan die bmw ;)

Mijn bestelling is vandaag verzonden, ik hoop wel dat bij mij wel een shakebeker pro bij zit:o

Vandaag heb ik het binnen gekregen en jawel + de shakebeker!
Goodjob:thumbs: En gefeliciteerd met de nieuwe Bodyenfitshop woning, ziet er goed uit.

gefeliciteerd met de nieuwbouw ziet er goed uit! vandaag weer bij jullie besteld leuke extra's erbij:)!

Ik heb een vraagje... Ik heb vandaag dus mijn pot whey binnen gekregen, maar zit er ook een schepje in? Ik kan hem namelijk niet vinden...

Is dit hoe het eruit moet komen te zien of ligt het er momenteel al zo bij? Prachtig gebouw, logo staat er ook heel mooi op. Gaat B&F ook qua personeel en qua aanbod uitbreiden?

Ziet er in ieder geval gelikt uit!

Vandaag mijn bestelling binnen gehad, weer helemaal tip top in orde.
Denk dat de Magnificent samples op zijn? Die zat er alleen niet bij, maar wel wat leuke andere samples dus dat maakt het helemaal goed :D

En gefeliciteerd met het nieuwe pand!!!!!

Ze zijn begonnen, dus we verwachten er van het voorjaar van 2012 te kunnen verhuizen. :)

Schepje zit waarschijnlijk wat lager in de pot. :) Komt door het transport. ;)

-Leon

Bestelling weer goed aangekomen, alleen die WHEY in zak is toch even kloten maar daar zal wellicht een goede reden voor zijn ?

Verder het magazine gehad en een aantal samples, erg goede service !

Tip voor iedereen die moeite heeft met het schepje vinden:
Zoek het met behulp van een mes... Gegarandeerd snel gevonden (Spreek nu uit ervaring):D
Thanks B&F Shop!

Net een kleine bestelling geplaatst voor mijn vriendin. :p.

Referentienummer: 297431

Waren multivitaminen en probiotica. :p

Edit: Damn iemand is hard aan het werken daar. :p.

Mails aangekregen

Uw bestelling bij body en fitshop: 19u26
Uw bestelling is verzonden: 19u26

Zelfde minuut al bevestiging dat het verzonden is. :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven